Fanda napisał:
Jak je to s volkswagenem amarok nevím,ale běžná octavia,jak nová tak ojetá je v současné době ve většině případů v Německu dražší než u nás a dovoz se nevyplatí. A to se týká většiny malých aut a nižší střední třídy.Pokud si někdo myslí,že dojede do Německa do bazaru,tam si vybere pěkné auto a ušetří nějaký ten tisíc korun,tak tak to opravdu nefunguje.Stačí sednout doma k internetu,nebo se zajet podívat.Sám jsem tam několikrát byl,ale v současné době nemá smysl tam jezdit.Znám i kluky,co jez...
Nesmíš soudit cenu morálně zastaralé O2 v základu u nás a v Německu. Když jsem dával v srpnu škodovce poslední šanci, aby nás oslovila před nákupem rodinného auta tak za cenu převyšující půl milionu Káčé našla moje tříapůlletá dcera na zadních dveřích závadu, kterou komentovala (cituji):" jé, to si dělaj srandu, tady je klička jak ve fanouškovi" (naše interní rodiné pojmenování věrného městského povozu, ve kterém je oproti O2 vzadu dokonce místa na nožičky). Po otevření kufru a spatření sololitové desky tam, kde bývá rezerva a posouzení prostornosti a zpracování kliček otevírání slavných modelů jako Roomster a Yeti, mě doslova šokoval rozdíl mezi tím co se dá přečíst dodnes o "kvalitní" škodovce a klišé, které je dodnes patrné z článků, kde se objeví cokoli jiného, nedejbože z koreie. Proč o tom mluvím v souvislosti s tvou zmínkou cen v německu a zde: jednoduchý - kdyby tam něčí dcera, nebo syn objevil nějakou kličku, nebo výbavu, kterou překonával i vůz z komunistického bloku z 80tých let, výrobce by neprodal ani prd. To co tady koupíte od škodovky za stejný peníz zde a v německu jsou zcela rozdílné modely i když Vám bude svět motorů a škodovka tvrdit úplně něco jiného. Je to jako věřit tomu, že persil/ariel je shodný ve verzi pro německo/ rakousko jako pro východní blok. Každý, kdo žije v příhraničí a má možnost nákupu v těchto zemích Vám řekne o čem mluvím.....