0
powrót
 

diskuze k tématu: Má smysl koupit Fabii II s dieselem?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
Tompod
ilość wystąpień1
data registracji17.05.2019
Piątek 17.05.2019 13:01, 1.2 tdi
Dobrý den,
před koupí Fabie combi 1.2tdi jsem se také pokoušel zjistit reálné zkušenosti s tímto motorem. V podstatě bez úspěchu. Autorizovaný prodejce a servis Škoda mi sdělil, že takové auto měl pouze jako předváděčku a nikdy takové auto neservisoval. Auta byla na zdejší trh drahá a téměř všechna šla do zahraničí. Přesto jsem nakonec do tohoto motoru šel. Vlastním verzi s DPF filtrem. Za 3 roky kdy auto vlastním, jsem najezdil cca 60 000 km, kdy větší část za poslední rok. V současnosti má auto najetých 211 000 km. Nechávám pravidelně měnit filtry a olej. Na autě proběhl běžný servis (kotouče, destičky). Jezdím okresky s dálnicí zhruba půl na půl. S autem se dá po okreskách jezdit kolem 4l/100km při opravdu klidné jízdě i za 3,8l/100km. Na dálnici si auto samozřejmě řekne o trochu víc nafty(přiznávám, že rychlostí do 130 km/h moc nejezdím ), ale i tak mám dlouhodobou spotřebu 4,4 l/100km. V porovnání s motorem 1.4tdi se mi zdá, že má 1.2 kultivovanější chod. Na auto je potřeba si trochu zvyknout. Rychlost 50 km/h do mírného kopce je přesně kdy třetí rychlostní stupeň už točí zbytečně moc a čtyřka ne že by to nezvládla, ale motor má hodně malé otáčky a zbytečně se trápí. Samozřejmě to není trhač silnic, ale na druhou stranu umí jet celkem svižně a na dálnici rozhodně není brzdou provozu. Před koupí je třeba zvážit, co od toho člověk čeká. U verze s DPF ještě zvážit vzdálenost ježdění, aby měl motor čas na ohřátí a jednotka provedla regeneraci filtru. Osobně jsem spokojen a nemám co bych motoru vytkl. Jen doufám, že to tak i zůstane.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Piątek 17.05.2019 14:04, Peugeot 207 1.4 HDI je o třídu lepším a větším autem
Ahoj, rád bych tady reagoval na koncept 1.2 TDI ve Fábii II
Nejdříve Fábie II - měl jsem ji 6 let, Elegance 2009 a už bych vůz opravdu nechtěl. Fa2 jsem kupoval novou a přesně po 4 leté záruce mi začlo odcházet každý půl rok něco:
- Oba tlumiče výfuku
- Nemoc všech Fa2 - zalomený svazek káblů vedoucí do předních dveří
- Vadný potenciometr nastavení tepla
- Voda v kufru po přejetí větší kaluže
- Natřžený vlnovec
- Po 100tis.km zadní tlumiče tekly a odešly čepy v přední nápravě

Potom ty tříválcové motory 1.2/1.4 TDI - ani jeden není vyloženě držák a bez GO se 300tis.km mají problém dožít, podle mě je na vině i převeliká míra vibrací.

Přitom za mě existuje daleko lepší alternativa - Peugeot 207 1.4 HDI, kultivovaný diesel, 4-válec, dobře opravitelný. O propastném rozdílu voz 207 vs Fábie II nemá smysl psát, stačí se projet. 207 deklasuje Fábii jak v komfortu, interiéru, tak podvozkem a stabilitou na dálnici, či na sněhu. Nechci tady vypadat jako pronásledovatel Śkodovek, proto doporučuji - projeďte se ve Fábii II 1.2/1.4 TDI a pak v Peugeotu 207 1.4 HDI, uvidíte sami
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 20.05.2019 12:49, RE: 1.2 tdi
cytat:
reakce na: Tompod, 17.05.2019 13:01 (Dobrý den,před koupí Fabie com ...)


Dobrý den, pokud chcete, můžete o svém voze napsat recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ Hezký den
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.