0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupit Fabii nebo Focus prvni generace?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
Jencek
ilość wystąpień91
data registracji09.01.2016
Piątek 22.01.2016 11:02, Koupit Fabii nebo Focus prvni generace?
Co bude lepší fabka nebo focus benzinove motory rozpocet 70000
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Sobota 23.01.2016 22:29, Focus I je lepší, ale koroze vládne všem :-)
Zdravím, Focus I je auto třídy C, Fábie třídy B, takže Focus nabízí robustnější konstrukci, více místa v interiéru, motor 1.6 74kw má dostatečný výkon i s klimatizací, dále podvozek je vzadu víceprvkový a je to znát. Focus má rovněž lepší výsledky v crash testech. Problémem Focusu I je koroze, na druhou stranu dnes Vám šikovný karosář vymění/opraví/upraví na karosérii cokoliv
Škoda Fábie je menší, ale má lepší antikorozní ochranu. Výběr benzínových motorů je hodně zúžený - buď odolnou starou 1.4 MPI 50kw a nebo koncernový 1.4 16v 55kw. Vyhnětě se velikým obloukem motorům HTP, ani kdyby vám auto nabízeli s doplatkem U Fábie I je rovněž problém sehnat alespoň základní výbavu ABS, 2xairbag, klimatizaci, to u Focuse klidně seženete za stejnou cenu ve výbavě ABS, ASR i ESP 4xairbag atd...
V poslední době přibývá lidí s podobným dotazem a já si dovolím vás opět přemlouvat. Došetřete si a kupte si Focus II 1.6 74kw, je to parádní auto, koroze už nezlobí, interiér je pěkný i dnes, auto je pořád celkem fešné, hlavně hatchback
reagować
Jencek
ilość wystąpień91
data registracji09.01.2016
Niedziela 24.01.2016 07:58, fggf ccv
Spis bych bral 2.0 nejlepe st-170 treba tenhle http://auto.bazos.cz/inzerat/56502207/Raritka-Ford-Focus-20-ST170-127kW-5dver.php
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 24.01.2016 14:34, RE: Focus I je lepší, ale koroze vládne všem :-)
BobanHTP napisał:
Zdravím, Focus I je auto třídy C, Fábie třídy B, takže Focus nabízí robustnější konstrukci, více místa v interiéru, motor 1.6 74kw má dostatečný výkon i s klimatizací, dále podvozek je vzadu víceprvkový a je to znát. Focus má rovněž lepší výsledky v crash testech. Problémem Focusu I je koroze, na druhou stranu dnes Vám šikovný karosář vymění/opraví/upraví na karosérii cokoliv Škoda Fábie je menší, ale má lepší antikorozní ochranu. Výběr benzínových motorů je hodně zúžený - buď odolnou starou 1.4 MPI 50kw a nebo koncernový 1.4 16v 55kw. Vyhnětě se velikým obloukem motorům HTP, ani kdyby vám auto nabízeli s doplatkem U Fábie I je rovněž problém sehnat alespoň základní výbavu ABS, 2xairbag, klimatizaci, to u Focuse klidně seženete za stejnou cenu ve výbavě ABS, ASR i ESP 4xairbag atd...V poslední době přibývá lidí s podobným dotazem a já si dovolím vás opět přemlouvat. Došetřete si a kupte si Focus II 1.6 74kw, je to parádní auto, koroze už nezlobí, interiér je pěkný i dnes, auto je pořád celkem fešné, hlavně hatchback


Vzhledem k tomu jak obrovský rozdíl v antikorozní úpravě je mezi Focusem a Fabií bych se výsledky crashtestů vůbec neoháněl. Karosář sice vymění cokoliv, ale nikdy to už nebude jako originál. Navíc při cenách Focusu jakákoliv větší oprava postrádá smysl.
Jinak je Focus samozřejmě lepší auto, konkurence pro Fabii byla tehdy dost strašná Fiesta.

reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 25.01.2016 23:43, Výběr je veliký :-)
Tak kamarádovi už kvete i Fábie z roku 2001, takže je třeba dát pozor na korozi i u ní Jinak měli jsme v rodině Focus I kombi r..v. 2002, dovezený z Itálie a koroze u něj byla minimální, stačilo dát vystříkat dutiny, ochranný nástřik podvozku...
Jistě auta z Itálie mají špatnou pověst, ale pokud si auto proklepnete jak ze stránky odcizení, tak ze stránky mechanické, tak můžete koupit velmi zachoválý kus...

reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 26.01.2016 01:34, RE: Výběr je veliký :-)
BobanHTP napisał:
Tak kamarádovi už kvete i Fábie z roku 2001, takže je třeba dát pozor na korozi i u ní Jinak měli jsme v rodině Focus I kombi r..v. 2002, dovezený z Itálie a koroze u něj byla minimální, stačilo dát vystříkat dutiny, ochranný nástřik podvozku... Jistě auta z Itálie mají špatnou pověst, ale pokud si auto proklepnete jak ze stránky odcizení, tak ze stránky mechanické, tak můžete koupit velmi zachoválý kus...


Jeětě jsem neviděl nebouranou Fabii která by nějak extra hnila. Focus ano, podlahou byla vidět silnice a dveřma šel prostrčit prst. V tu dobu byl prostě Ford na rez tragedie, ale nebyl v tom sám ( Mazda, Mercedes )
Je mnohem pravděpodobnější potkat zrezlého Focuse než Fabii. Ale poslední roky Focusu I budou dobré auta, rozdíl třídy oproti Fabii je znát všude. Jen ten interier... to je hrůza.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Piątek 29.01.2016 19:29, Rez
Mám fabuli combi, 1,9 TDi a rezne, hlavně prahy od krajů a taky blatníky a místa trefená kamínkem. Ale přece jen má 15 let a půl milionu na hrbu. Nicméně rez příliš neřeším, než to prorezne, půjde na vrakáč nebo čerstvému absolventu autoškoly jako výukový nástroj.
reagować
Vlado Z
ilość wystąpień1
data registracji30.01.2016
Sobota 30.01.2016 21:27, Focus I po FL
Zkušenost mě poučila, že je potřeba si vybírat ojetiny spíše v horní polovině cenové nabídky, proto Focus II nedoporučuji, na pěkný kousek by jste šel k 150 000 Kč. Za svých 70 000 koupíte zachovalý Focus I po faceliftu (2002-2004) a i bez té tolik zmiňované koroze. Benzínová 1,6 jede velmi pěkně, ale někdy má sklon k cucání oleje - z tohto ohledu nedoporučuji používat aditiva do benzínu, úbytek oleje se po nich zvyšuje. Spotřeba benzínu tak 7,3-7,8l/100km leto/zima, ani po dálnici nestoupá výrazněji nad 8l. Komfort , prostor a jízdní vlastnosti oproti Fabii o třídu lepší.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.