0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupit starší Škodu Citigo?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
GSX1100G
ilość wystąpień121
data registracji02.12.2014
Środa 20.12.2017 14:54, Dobrá volba
Měl jsem Citigo v té slabší (44kW) a sociální verzi zapůjčené tři dny a musím konstatovat, že v lecčems mne velmi překvapilo. Tak předně : měřím skoro 2 metry a místa vepředu bylo více než ve Fabii ! (Za mne tedy ale už ani mimino...) Pocitově jsem si připadal jako v autě vyšší kategorie než té nejmenší. Jízdní vlastnosti mne velmi mile překvapily a výkon považuji za absolutně dostatečný pro tento vůz. Co však považuji za velikou nevýhodu této slabší verze jsou neskutečně dlouhé převody, které pro městské vozítko nedávají smysl. Dvojka se dala vytočit až k 80i km, což je naprosto zbytečné. Bohužel, na druhou stranu, na 5ku se po městě jet nedalo. Verze 55kW má údajně převodovku kratší, což považuji za velkou výhodu. Co se mi nelíbilo je zadní plato a lakované díly uvnitř vozu, ale to je prkotina. Dále jsem slyšel, že snad údajně byly zaznamenány problémy se zadíráním ložisek v převodovce při běhu na volnoběh - nevím ale, zda-li nejde jen o drb...
Každopádně, jako druhé auto do rodiny to považuji v konkurenci za jedno z nejlepších aut. Primitivní pohonná jednotka je velkou výhodou. Vedle Citiga jsou kolíňata doslova k smíchu. Ale samozřejmě, co člověk to názor.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 21.12.2017 11:11, !
A pozor na jednu (ne)důležitou drobnost: Citigo nemůže mít tažné zařízení
reagować
rbiciste
ilość wystąpień83
data registracji30.09.2011
Piątek 22.12.2017 10:58, Recenze na ojetý vůz na autorevue
Doporučuji si přečíst recenzi na autorevue.cz
https://www.autorevue.cz/ojeta-skoda-citigo
Osobně bych se v této kategorii klonil k FIATu Panda .
Radovan

reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Piątek 22.12.2017 12:11, RE: !
A4 napisał:
A pozor na jednu (ne)důležitou drobnost: Citigo nemůže mít tažné zařízení


Nevím, kdo by dával na tak malé auto tažné, asi jen blázen, ale na druhou stranu jde normálně koupit, takže si nemyslím, že tam nejde.
EDIT: omluva - jde pouze pro nosič na kola a já se přehlídl
reagować
GSX1100G
ilość wystąpień121
data registracji02.12.2014
Poniedziałek 25.12.2017 16:55, Tažné ??
http://magazin.automodul.cz/seat-mii-skoda-citigo-a-volkswagen-up-dse-/auto-zajimavosti.aspx?c=A130709_092745_auto-zajimavosti_amd

http://www.autoforum.cz/bleskovky/tazne-zarizeni-take-pro-skodu-citigo-vw-up-a-seat-mii-utahne-az-750-kg/

....dál jsem už nehledal...
reagować
GSX1100G
ilość wystąpień121
data registracji02.12.2014
Wtorek 26.12.2017 15:42, Panda vs Citigo
Pro Fiata mám po 6ileté dobré skušenosti s Puntem velkou slabost. Panda taky není na ježdění kolem komína špatná, má výbornou a léty osvědčenou atmosféru, ale pro řidiče je prostor u volantu velmi stísněný a koleno je narvané mezi volantem a středovým tunelem. Ten naprosto odpudivý interiér s nevzhlednou palubkou bych navíc já osobně nepřekousl, ale opět : co člověk, to názor.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Środa 27.12.2017 10:04, RE: Panda vs Citigo
GSX1100G napisał:
Pro Fiata mám po 6ileté dobré skušenosti s Puntem velkou slabost. Panda taky není na ježdění kolem komína špatná, má výbornou a léty osvědčenou atmosféru, ale pro řidiče je prostor u volantu velmi stísněný a koleno je narvané mezi volantem a středovým tunelem. Ten naprosto odpudivý interiér s nevzhlednou palubkou bych navíc já osobně nepřekousl, ale opět : co člověk, to názor.


Kdo kouká po citigo, s trochou štěstí se rozpočtem může poohlížet i po současné pandě III, která je na tom v interiéru co do designu výrazně lépe. Nicméně pokud jde o pandu II, nesouhlasím s tím místem pro nohy. Mám 176 cm, normální postavu a nic mě nikdy netlačilo, ani když jsem s tím autem jel na zátah 2x 410 km, na což to auto ani není primárně určeno. Stejné řešení má s ohledem na shodný technický základ má i Fiat 500, opět bez problému. V něm si dokonce bývalý kolega s téměř 2 metry a urostlejší postavou pochvaloval prostornost. Takže ono to není ani tak o názoru jako spíše o tom, kdo v autě především sedí a kdo se v něm chce mít možnost ledabyle rozvalovat. Na rozvalování panda určitě není, ale při normálním posedu neznamená středová část palubky pro kolena problém.

Pozdější roky výroby pandy II mají palubku tmavou, což jí taky opticky prospívá. Ve prospěch pandy hovoří i normální okna v zadních dveří (klasicky stahovatelná) a zakryté interiérové plechy.
reagować
Papagelo
ilość wystąpień52
data registracji06.07.2015
Piątek 29.12.2017 12:23, dojíždění do práce
Na dojíždění do práce a běžné každodenní jízdy by mohly
vyhovovat i Suzuki Splash, nebo Alto. Jsou to jednoduchá,
spolehlivá a na údržbu nenáročná malá auta. Ojetá se dají
pořídit za příznivou cenu...
reagować
jenicek54
ilość wystąpień1
data registracji05.05.2019
Niedziela 05.05.2019 17:11, škoda citigo
klidně koupit levnější verzi 44kw a nechat přečipovat na 55. finanční rozdíl je značný
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.