GSX1100G napisał:
Pro Fiata mám po 6ileté dobré skušenosti s Puntem velkou slabost. Panda taky není na ježdění kolem komína špatná, má výbornou a léty osvědčenou atmosféru, ale pro řidiče je prostor u volantu velmi stísněný a koleno je narvané mezi volantem a středovým tunelem. Ten naprosto odpudivý interiér s nevzhlednou palubkou bych navíc já osobně nepřekousl, ale opět : co člověk, to názor.
Kdo kouká po citigo, s trochou štěstí se rozpočtem může poohlížet i po současné pandě III, která je na tom v interiéru co do designu výrazně lépe. Nicméně pokud jde o pandu II, nesouhlasím s tím místem pro nohy. Mám 176 cm, normální postavu a nic mě nikdy netlačilo, ani když jsem s tím autem jel na zátah 2x 410 km, na což to auto ani není primárně určeno. Stejné řešení má s ohledem na shodný technický základ má i Fiat 500, opět bez problému. V něm si dokonce bývalý kolega s téměř 2 metry a urostlejší postavou pochvaloval prostornost. Takže ono to není ani tak o názoru jako spíše o tom, kdo v autě především sedí a kdo se v něm chce mít možnost ledabyle rozvalovat. Na rozvalování panda určitě není, ale při normálním posedu neznamená středová část palubky pro kolena problém.
Pozdější roky výroby pandy II mají palubku tmavou, což jí taky opticky prospívá. Ve prospěch pandy hovoří i normální okna v zadních dveří (klasicky stahovatelná) a zakryté interiérové plechy.