0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Auto – včera, dnes a zítra – díl IX. - Škoda Fabia

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.09.2005 11:25, Dostatek místa ?!
Že by byl ve fabii dostatek místa, to se mi opravdu nezdá. Rozhodně tam je míň místa než ve felicii nebo favoritu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.09.2005 17:11, RE: Dostatek místa ?!
Riccardo napisał:
Že by byl ve fabii dostatek místa, to se mi opravdu nezdá. Rozhodně tam je míň místa než ve felicii nebo favoritu.
Presně tak. Jediné co je na fabii kladně hodnotitelné je kvalita zpracování a jízdní vlastnosti. Jinak je to strasne auto. Kufr, prostornost, motory (ne všechny), ceny... Toto má od objektivního článku hodně daleko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.09.2005 08:39, RE: Dostatek místa ?!
Radek napisał:
Presně tak. Jediné co je na fabii kladně hodnotitelné je kvalita zpracování a jízdní vlastnosti. Jinak je to strasne auto. Kufr, prostornost, motory (ne všechny), ceny... Toto má od objektivního článku hodně daleko.
Sice si nemyslím , že by Fabia neměla již jiné klady než kvalitu zpracování a jízdní vlastnosti, ale o tom Vás nebudu přesvědčovat. Máte prostě jiný názor. Nevím, co myslíte tou objektivitou. Ve článku jsou uvedeny jasná data, údaje a rozměry, které jsou prostě dané a nic s nimi neuděláte. Proto netuším, co myslíte tím, že je článek neobjektivní. Jestli narážíte na tu chválu a obdiv veřejnosti - tak ten vychází také z jasně daných čísel o prodeji atd. Článek je stručným souhrnem údajů (představení vozu) a nahlédnutí do jeho počátků.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.09.2005 08:46, RE: Dostatek místa ?!
Markéta-TipCars napisał:
Sice si nemyslím , že by Fabia neměla již jiné klady než kvalitu zpracování a jízdní vlastnosti, ale o tom Vás nebudu přesvědčovat. Máte prostě jiný názor. Nevím, co myslíte tou objektivitou. Ve článku jsou uvedeny jasná data, údaje a rozměry, které jsou prostě dané a nic s nimi neuděláte. Proto netuším, co myslíte tím, že je článek neobjektivní. Jestli narážíte na tu chválu a obdiv veřejnosti - tak ten vychází také z jasně daných čísel o prodeji atd. Článek je stručným souhrnem údajů (představe...
Pokud jste očekávali recenzi a rozebrání kladů a záporů vozu, budete muset nahlédnout jinam. Seriál Škoda Auto - včera dnes a zítra není seriálem zabývajícím se recenzemi, ale historií Škody Auto a představením jednotlivých modelů.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.09.2005 09:13, RE: Dostatek místa ?!
Radek napisał:
Presně tak. Jediné co je na fabii kladně hodnotitelné je kvalita zpracování a jízdní vlastnosti. Jinak je to strasne auto. Kufr, prostornost, motory (ne všechny), ceny... Toto má od objektivního článku hodně daleko.
je videt ze ctes tenhle serial poprve! ostatne jestli chces nakou recenzi tak tam mas tip na ojetiny fabie....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.09.2005 11:53, RE: Dostatek místa ?!
MaClaud napisał:
je videt ze ctes tenhle serial poprve! ostatne jestli chces nakou recenzi tak tam mas tip na ojetiny fabie....
Tyto články jako kdyby spadly ze stolu tiskového oddělení Škody, známého svojí nesoudností. Autor publikace, z níž je čerpáno, se ještě u vývoje favorita skutečně věnoval tomu, co nás nejvíce zajímá - tj. úskalím, která museli vývojáři překonávat, konstrukčním chybám, které bylo nutné odstranit až v průběhu vývoje či je nebylo možné odstranit vůbec a majitel vozu se s nimi musí smířit. Od vstupu VW do Škody však již jen pochlebuje. Každý holt musí být z něčeho živ.
Čeština je krásný jazyk a umožňuje vhodnou volbou přídavného jména vystihnout stav věcí. Proč nebyla u Octavie zmíněna morbidně vysoká spotřeba motoru 1,8i 20V (jenž byl kvůli tomu později upraven a pak zcela vyřazen), strašlivou spotřebu oleje u některých motorů 2,0 MPI (u nichž kdosi opačně namontoval pístní kroužky) či záludné jízdní vlastnosti některých verzí (dle typu použitých tlumičů a pneumatik)? U fabie neměl být opomenut nejapný software ŘJ motorů 1,4 MPI z počátku výroby (cukaly, nejely, strašlivě baštily), nešťasné řešení příčného stabilizátoru s rozpadajícím se osazením a třeba zbytečný dvoulitrový motor, jenž musel být asi na půl roku stažen z nabídky, protože se přehříval. Zavazadelník 248 l byl po negativních reakcích veřejnosti i tisku chvatně přeměřen na 260 l. Tiskovému oddělení Škody se s podporou pochlebovačných médií podařily již různé psí kusy, třeba vydávat felicii za nový model, ač byla jen face-liftem favorita. Třeba takový Svět Motorů se nestydí napsat oslavnou ódu na crash test Octavie v Euro NCAP, kde dosáhla v čelním nárazu stejného score, jako malý Fiat Panda a se čtyřmi hvězdičkami se nemůže měřit s moderními kompakty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.09.2005 20:50, RE: Dostatek místa ?!
Martin Vaculík napisał:
Tyto články jako kdyby spadly ze stolu tiskového oddělení Škody, známého svojí nesoudností. Autor publikace, z níž je čerpáno, se ještě u vývoje favorita skutečně věnoval tomu, co nás nejvíce zajímá - tj. úskalím, která museli vývojáři překonávat, konstrukčním chybám, které bylo nutné odstranit až v průběhu vývoje či je nebylo možné odstranit vůbec a majitel vozu se s nimi musí smířit. Od vstupu VW do Škody však již jen pochlebuje. Každý holt musí být z něčeho živ.
Čeština je krásný jazyk a umož...
Takový věci se drží pod pokličkou ,protože kdyby se to provalilo tak kdo by to kupoval.I já jsem udělal chybu,když jsem si v 98 roce koupil octavii (1.8 20V).Nejenom,že to žralo,ale ono to taky nejelo.Něco jako pružnost ten motor neznal.Navíc se odporoučel imobilizer a v servisu mě dostali,"no,oni tam ve škodovce montují vadný imobilizéry".Od té doby nechcu vidět škodovku v baráku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.09.2005 23:00, RE: Dostatek místa ?!
Markéta-TipCars napisał:
Sice si nemyslím , že by Fabia neměla již jiné klady než kvalitu zpracování a jízdní vlastnosti, ale o tom Vás nebudu přesvědčovat. Máte prostě jiný názor. Nevím, co myslíte tou objektivitou. Ve článku jsou uvedeny jasná data, údaje a rozměry, které jsou prostě dané a nic s nimi neuděláte. Proto netuším, co myslíte tím, že je článek neobjektivní. Jestli narážíte na tu chválu a obdiv veřejnosti - tak ten vychází také z jasně daných čísel o prodeji atd. Článek je stručným souhrnem údajů (představe...
Klidne mne presvedcujte a kladech fabie. Myslim ze toho moc nebude. A co se tyce te objektivity. Jasna data? Staci si precist uvod. To bych rad vedel jaka tam jsou jasna data - "povedeny kousek, atr. design, cena, uzit. vlastnosti". Nevim co to jsou za jasna data a navic vetsina z tohoto se mi zda absolutne nepravdiva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.09.2005 08:07, RE: Dostatek místa ?!
Radek napisał:
Klidne mne presvedcujte a kladech fabie. Myslim ze toho moc nebude. A co se tyce te objektivity. Jasna data? Staci si precist uvod. To bych rad vedel jaka tam jsou jasna data - "povedeny kousek, atr. design, cena, uzit. vlastnosti". Nevim co to jsou za jasna data a navic vetsina z tohoto se mi zda absolutne nepravdiva.
Není nic jednoduššího, než si ke kritice vybrat anotaci, že? V kolika anotacich jste si přečetl nějaká přesná data? Víte k čemu vůbec slouži? Myslela jsem, ze pochopite, co jsem myslela jasnymi daty, jde o udaje ohledne rozmeru, info o motorech atd. Když někdo pomlouva např. uložny prostor, že je prtavy a jsou dané rozmery, asi si můze stezovat jak chce. Serial o Skodovkach slouzi k jejich strucnemu predstaveni, uvedeni hodnot a parametru, proto si tento serial neplette s TESTY automobilu ci recenzemi. K tomu mate k dispozici na TipCarsu jine clanky, viz poznámka od MaClauda. Mimochodem, ze ma Fabia atraktivni design - se vam nezda pravdive? Zda se Vam snad vice atraktivni design Favoritu? atd. atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.09.2005 09:41, RE: Dostatek místa ?!
Markéta, TipCars napisał:
Není nic jednoduššího, než si ke kritice vybrat anotaci, že? V kolika anotacich jste si přečetl nějaká přesná data? Víte k čemu vůbec slouži? Myslela jsem, ze pochopite, co jsem myslela jasnymi daty, jde o udaje ohledne rozmeru, info o motorech atd. Když někdo pomlouva např. uložny prostor, že je prtavy a jsou dané rozmery, asi si můze stezovat jak chce. Serial o Skodovkach slouzi k jejich strucnemu predstaveni, uvedeni hodnot a parametru, proto si tento serial neplette s TESTY automobilu ci rec...
To ja beru. Jasna data jsou kufr 248 l. Kritizuji anotaci, protoze je jako kdyby ji psala sama SKODA (jak pise pan Vaculik). A anotace snad neni soucasti clanku? Beru vsechny tech. udaje, ale co znamena prostornost? Uzit hodnoty? Vzdyt kufr o objemu 248 l se Vam zda, vzhledem k tride kam fabia spada, dostatecny? Jet s fabii nekolik set kilometru na zadnim sedadle, tak si asi "ukousu nohy". Co se tyce atr. vzhledu. To je tezko. To je vec vkusu. Vam se libi, tak jste to napsala. Ja bych nenasel mnoho aut, ktere se mi libi mene. Ale jak rikam to je vec vkusu. Nicmene nevim o zadnych statistikach, kde by byly uvedeny udaje o oblibenosti na zklade designu auta. Pokud takove statistiky nekde jsou, rad si je prectu. Myslim ze fabie se prodavaji z jinych duvodu nez je design.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.12.2011 16:40, 1.2 12v po floydech neřikam nic !)
nastavím volant přepnu režim zatemním okna a náááááááááááááááá , předjíždím bez podřazení ,hošani páteř otlačena v sedadle a combi že jo ,tak že zatačky neřeším VŮŮŮŮŮŮŮŮBEC!! a spotřeba pořád stejná ....
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.