Pavel Srnka napisał:
V článku se několikrát objevuje věcná chyba, Škoda 1000MBX - dvoudvéřové čtyřmístné kupé bez středního sloupku se do výroby určitě dostala, měla dvoukarburátorový motor a dodnes existuje několik set pojízdných exemplářů
PRO PAVLA SRNKU
V clanku je psano:
Dalsim upravenym vozem mel byt typ Aerable. Slo o sedan se silnejsim dvoukarburatorovym motorem a platenou shrnovaci strechou. Prototyp karoserie vznikl v Kvasinach r. 1963. Ani ten se vsak do seriove vyroby vubec nedostal.
O Skode 1000 MBX nikde neni ani zminka. Pokud Vam jde o titulek u fotografie S 1000 MBX, verte, ze v teto podobe se do seriove vyroby opravdu nedostala – viz. reakce na predchozi komentar – MIKIHO. Ale radeji Vam ho pripomenu:
Pro Mikiho a ostatni. Pokud by ses podival peclive na fotografii, zjistil bys, ze takovyto prototyp se do seriove vyroby opravdu NEDOSTAL. Od toho, o kterem pises, se tento lisi :
- clenitejsimi narazniky
- ozdobou na prednim cele
Detaily jsou potvory......
Souhlasim s tebou ze S1000 MBX se do seriove vyroby dostala. Clanek nepise, ze ne.Po trech letech byla zastavena jejich vyroba. Celkem vzniklo 2517ks vozu Skoda 1000/1100 MBX.