0
powrót
 

diskuze k tématu: Shell láká na SMART body

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 10:13, jozo
Tak s kvalitou benzinu Shell máme velmi špatné zkušenosti. Asi díky aditivům dochází u některých vozů (Felicie + Octavia 1,6 mpi, Focus 1,6 a Mazda3 a 6 1,8i) k "zalepovaní" vstřiků, čímž motor zrácí na výkonu, má nepravidelný chod, střídají se vysoké a nízké otáčky + dokonce se u každého auta stalo, že ve výsledku šlo na 3 nebo jen 2 válce. V momentě, kdy jsme přestali tankovat u tohoto prodejce, vše je o.k. Jedná se o firemní i soukromé vozy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 12:32, Fišta
Ty dvě koruny slevy na litru jsou zhruba to, oč je Shell dražší, než konkurence.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 13:29, RE: jozo
anonym napisał:
Tak s kvalitou benzinu Shell máme velmi špatné zkušenosti. Asi díky aditivům dochází u některých vozů (Felicie + Octavia 1,6 mpi, Focus 1,6 a Mazda3 a 6 1,8i) k "zalepovaní" vstřiků, čímž motor zrácí na výkonu, má nepravidelný chod, střídají se vysoké a nízké otáčky + dokonce se u každého auta stalo, že ve výsledku šlo na 3 nebo jen 2 válce. V momentě, kdy jsme přestali tankovat u tohoto prodejce, vše je o.k. Jedná se o firemní i soukromé vozy...
řekl bych že je to nesmysl, podle Vaší logiky by potom k SHELLu s uvedenými vozidly nikdo nejezdil a k ještě k příspěvku níže, srovnáteli ceny s ostatními sítěmi, tak nevidím podstatný rozdíl, 2kč je samozřejmě úplná hloupost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 13:42, RE: Fišta
anonym napisał:
Ty dvě koruny slevy na litru jsou zhruba to, oč je Shell dražší, než konkurence.
přesně tak a kvalita paliv stejná jako např.u Makra-stejný dodavatel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 14:30, RE: jozo
anonym napisał:
Tak s kvalitou benzinu Shell máme velmi špatné zkušenosti. Asi díky aditivům dochází u některých vozů (Felicie + Octavia 1,6 mpi, Focus 1,6 a Mazda3 a 6 1,8i) k "zalepovaní" vstřiků, čímž motor zrácí na výkonu, má nepravidelný chod, střídají se vysoké a nízké otáčky + dokonce se u každého auta stalo, že ve výsledku šlo na 3 nebo jen 2 válce. V momentě, kdy jsme přestali tankovat u tohoto prodejce, vše je o.k. Jedná se o firemní i soukromé vozy...
Otázka je, jestli to není chyba jen u jedné čerpací stanice Shell, zkuste tankovat u jiných Shelláckých pump. Já mám taky benzínovou Mazdu, i když starší, a přes zimu obvykle jezdím na Shell V-Power a žádný problém s motorem jsem neměl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 14:33, RE: jozo
anonym napisał:
Otázka je, jestli to není chyba jen u jedné čerpací stanice Shell, zkuste tankovat u jiných Shelláckých pump. Já mám taky benzínovou Mazdu, i když starší, a přes zimu obvykle jezdím na Shell V-Power a žádný problém s motorem jsem neměl.
Btw. právě benzíny V-Power mají aditiva, která by naopak měla rozpouštět všechny usazeniny v palivovém vedení, vstřikách, sání a na sacích ventilech. Jediný, co mě napadá, že nějaké ty rozpuštěné kousky mu ucpávaly vstřiky, ale ono se to rozpouští dost pomalu, právě kvůli tomu, aby se neuvolňovaly celé kousky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 21:44, RE: Fišta
anonym napisał:
Ty dvě koruny slevy na litru jsou zhruba to, oč je Shell dražší, než konkurence.
Zcela souhlas, tankuji týdně cca. 120litrů do osobáku, vždycky jsem bral vpower diesel, ale když v olomouci stojí 34,50 a omv alpin 30,90!!
A to jsem si ani nikdy nedovolil natankovat třeba na shellu na D1 u Jihlavy, tam stojí normální diesel 34,5!!
Zkoušel jte už někdo Verva Diesel??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 21:54, nevěřím na pohádky
.... zkoušel jsem různé pumpy potom co odešel aral a pořád mi auto "cukalo". Teď jezdím na V-power a bez problémů. Je to sice drahé ale něco na něm asi bude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.02.2008 22:16, Kvalita
Mám osobní zkušenost potvrzenou i kolegy: 2 x Shell na jedné ulici, naproti sobě, u jedné jsem několikrát natankoval pochybné palivo (už tam neberu), druhá je zatím vždycky OK. Karel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.02.2008 06:07, RE: Kvalita
anonym napisał:
Mám osobní zkušenost potvrzenou i kolegy: 2 x Shell na jedné ulici, naproti sobě, u jedné jsem několikrát natankoval pochybné palivo (už tam neberu), druhá je zatím vždycky OK. Karel
Kde to prosím je? Abychom se tomu vyhnuli...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.02.2008 09:19, RE: Kvalita
anonym napisał:
Kde to prosím je? Abychom se tomu vyhnuli...
Brno, ul. Jihlavská. Ta směrem na Jihlavu je OK, ta ke hřbitovu KO. K.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.02.2008 11:42, RE: Kvalita
anonym napisał:
Brno, ul. Jihlavská. Ta směrem na Jihlavu je OK, ta ke hřbitovu KO. K.
Díky za odpověď, myslel jsem si že to bude tady, jsem z Brna.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.02.2008 18:28, ještě o palivech
je nesmysl aby na jedné Shellce bylo palivo "pochybné" a na druhé lepší. Je to ze stejné rafinerie, dokonce pokud je to na jedné ulici, je praděpodobné že jsou obě pumpy zavezené jednou cisternou najednou.
Druhá věc: není pravda, že např. u Makra a Shellu jsou stejné phm, Shell má svoji rafinerii a do surových paliv si přimíchává svoje aditiva, což je to co dělá v palivech rozdíl. To že všichni vozí paliva z Kralup nebo z Litvínova, ještě neznamená, že odebírají stejné produkty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.02.2008 20:42, RE: ještě o palivech
anonym napisał:
je nesmysl aby na jedné Shellce bylo palivo "pochybné" a na druhé lepší. Je to ze stejné rafinerie, dokonce pokud je to na jedné ulici, je praděpodobné že jsou obě pumpy zavezené jednou cisternou najednou.
Druhá věc: není pravda, že např. u Makra a Shellu jsou stejné phm, Shell má svoji rafinerii a do surových paliv si přimíchává svoje aditiva, což je to co dělá v palivech rozdíl. To že všichni vozí paliva z Kralup nebo z Litvínova, ještě neznamená, že odebírají stejné produkty.
Nesmysl to není! Používáme v práci sekačky, které mají malé vysokootáčkové motory, ty jsou hodně citlivé na kvalitu benzínu. Tankoval jsem několikrát N95 u této Shellky a byl problém. Motory měly nepravidelný chod, nedržel volnoběh, kolísaly otáčky při plném výkonu, v karburátoru na mikrosítku opakovaně kapičky vody. Když s velkou slávou zaváděli Diesel Extra, měl mít fůru skvělých vlastností, mimo jiné sníženou pěnivost. Jednou jsem natankoval nádrž na dvojí cvaknutí pistole, podruhé za cca 14 dní nafta pěnila jako šumák a na stojanu velká cedule Diesel Extra! A obsluha mi ani nebyla schopna říct, do kolika stupňů mrazu ta nafta vlastně je. Jsou to mé osobní zkušenosti s konkrétní čerpačkou, několik známých a v servisu, kam jezdím s nafťáky mi to jen potvrdily. U mě ve firmě proteče benzínu a nafty hodně, tak nechci utrácet zbytečné peníze za servis. Možná už se to změnilo, víc než rok jsem tam už nebral. Ztratily moji důvěru. Třeba u té druhé si tu kvalitu víc hlídají, nebo nepotřebují bohatnout za každou cenu. Tam jsem problémy zatím neměl. Karel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.02.2008 17:09, RE: ještě o palivech
anonym napisał:
je nesmysl aby na jedné Shellce bylo palivo "pochybné" a na druhé lepší. Je to ze stejné rafinerie, dokonce pokud je to na jedné ulici, je praděpodobné že jsou obě pumpy zavezené jednou cisternou najednou.
Druhá věc: není pravda, že např. u Makra a Shellu jsou stejné phm, Shell má svoji rafinerii a do surových paliv si přimíchává svoje aditiva, což je to co dělá v palivech rozdíl. To že všichni vozí paliva z Kralup nebo z Litvínova, ještě neznamená, že odebírají stejné produkty.
Podle mne ne všechny stanice Shell si nechají vozit originál jejich paliva.Ono taky jde hodně a čistě o Ten pocit,že si zákazníci myslí,že tankují při obyčejném a předraženém dieslu něco navíc.Je to psychologická motivace,prestiž značky.Najezdím tisíce kilometrů a pokaždé měřím spotřebu a je až na vyjímky naprosto jedno u kterých renomovaných benzinek tankujete.Rozdíl nepoznáte,je to jen pocit "ono to jede líp".Co se týká dražšího V-power ten už je skutečně lepší,ale je je jen o tak málo lepší,že jeho rozdíl poznáte jen u výkonějších novějších aut.Do starých ho nemá cenu vůbec tankovat,leda tak na pročištění motoru.Je také velmi zajímavé,že když se loni stal malér se špatným palivem u některých Maker,měla v tu chvíli samý problém i Shell,proč asi...nevěřte tomu,že tankujete při obyčejném dieslu a benzínu nějaký lepší.Za značku se platí...
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.