0
oferta samochodów
oferta samochodów
nowe i do jazdy próbnej
używane
uszkodzone
oldtimery
części zamienne
akcesoria
wynajmy
elektro a hybryd
firmy
magazyn
forum dyskusyjne
+
+ vložit inzerát
moje śledzone dyskusje
moje wystąpienia do dyskusji
0
zalogowanie / registracja
oferta samochodów
nowe i do jazdy próbnej
używane
uszkodzone
oldtimery
części zamienne
akcesoria
wynajmy
elektro a hybryd
firmy
magazyn
forum dyskusyjne
niezalogowany użytkownik
zalogowanie / registracja
vložit inzerát
powrót
diskuze k tématu: Sériový vůz vs. závodní speciál – rozdíly v konstrukci karoserie a šasi
kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień
-
data registracji
-
Piątek 03.06.2011 08:18,
Zajímavý článek, i když místy se v něm trošku ztrácím.... Jen jedna připomínka: "chrom-molibdenových........" to praští do očí každého.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień
-
data registracji
-
Piątek 03.06.2011 08:37,
No konečně
Po dlouhé době článek, který jsem si se zájmem přečetl.
reagować
Sériový vůz vs. závodní speciál – rozdíly v konstrukci karoserie a šasi
V prvním dílu seriálu jsme si vysvětlili zásadní rozdíly mezi závodním a osobním vozem. Tentokrát se budeme bavit o karosérii a šasi automobilu.
03.06.2011, aktualności
hodnocení článku: 100% (3x)
přečteno: 5829x
dodać wystąpienie do danej dyskusji
przep. aktualizację
ten temat obserwujesz
zakończyć obserwację danego tematu
obserwować dany temat
kontakt / napisz do nas / o nas
pomoc techniczna
dla sprzedawców
ogłoszenie jednorazowe
zásady zpracování osobních údajů
nastavení soukromí
zpracování dat
Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek TipCars.com
Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.