Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Seat Toledo (A4) - Z taxikáře sportovcem
0
powrót
 

diskuze k tématu: Seat Toledo (A4) - Z taxikáře sportovcem

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.07.2006 00:17, Pro fandy vw
Časopis Auto Motor und Sport prověřil kvality německého bestselleru dlouhodobým testem, ve kterém Golf 2.0 (85 kW) ujel od března 1999 do listopadu 2000 sto tisíc kilometrů. Výsledek praktického používání nebyl pro automobil, který se tváří jako symbol kvality a solidnosti, příliš lichotivý. Během 18 měsíců strávil testovaný Golf 17 dní v servisu kvůli neplánovaným opravám (mimo pravidelnou údržbu). Kvůli drhnoucím brzdám musely být již při 16205 ujetých km vyměněny kotouče a obložení předních brzd. Neklidný chod motoru při volnoběhu byl v servisu vyřešen novým základním nastavením řídící jednotky. Po několika tisících kilometrů se problémy s brzdami opakovaly a když bylo na počítadle 30844 km byly znova vyměněny kotouče, obložení a také náboje a ložiska předních kol. Při řazení dvojky s trojky se občas ozývaly z převodovky podezřelé zvuky. Poté co do Golfu začalo oběma předními dveřmi zatékat, byl navštíven servis, kde byly dveře přetěsněny. Převodovka musela být vymontována a vyčištěna, protože olejová náplň obsahovala ocelové třísky. Když bylo na počítadle 61338 km přišla na řadu třetí výměna předních kotoučů a obložení. Kvůli zkorodovanému napájecímu kabelu startéru jednou Golf vůbec nenastartoval a musel být odtažen do servisu. To bylo ujeto 87600 km. Kvůli problémům s elektrickým stahováním oken byl také tento díl v pravých dveřích vyměněn a v samém závěru testu se Golf dostavil ke čtvrté výměně brzdových kotoučů a destiček, tentokrát na všech kolech.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.07.2006 08:23, Toledo
V článku je příliš mnoho "fenomenálních" .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.07.2006 11:26,
Přesně, a proto si kupuji jen vozy opel, je na něj spoleh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.07.2006 15:31, něco pro negramotné
Toto je článek o automobilu Seat Toledo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.07.2006 17:50, RE: něco pro negramotné
neodborník napisał:
Toto je článek o automobilu Seat Toledo.
no dyť to je úplně to samé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.07.2006 18:28, RE: něco pro negramotné
neodborník napisał:
Toto je článek o automobilu Seat Toledo.
Seat Toledo je Golf 4 Audi A3 Octávia Leon nebo i třeba VW Bora
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.07.2006 01:12, RE: Pro fandy vw
anonym napisał:
Časopis Auto Motor und Sport prověřil kvality německého bestselleru dlouhodobým testem, ve kterém Golf 2.0 (85 kW) ujel od března 1999 do listopadu 2000 sto tisíc kilometrů. Výsledek praktického používání nebyl pro automobil, který se tváří jako symbol kvality a solidnosti, příliš lichotivý. Během 18 měsíců strávil testovaný Golf 17 dní v servisu kvůli neplánovaným opravám (mimo pravidelnou údržbu). Kvůli drhnoucím brzdám musely být již při 16205 ujetých km vyměněny kotouče a obložení předních b...
mě spíš dostaly ty řeči o 1,9tdi 110kw....6,5l/100 je reálných jen při sebezapření a bmw 320d se 110kw seatu klidně stačí,330d by seatu ujelo bez jakékoli námahy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.07.2006 15:03, RE: Pro fandy vw
anonym napisał:
Časopis Auto Motor und Sport prověřil kvality německého bestselleru dlouhodobým testem, ve kterém Golf 2.0 (85 kW) ujel od března 1999 do listopadu 2000 sto tisíc kilometrů. Výsledek praktického používání nebyl pro automobil, který se tváří jako symbol kvality a solidnosti, příliš lichotivý. Během 18 měsíců strávil testovaný Golf 17 dní v servisu kvůli neplánovaným opravám (mimo pravidelnou údržbu). Kvůli drhnoucím brzdám musely být již při 16205 ujetých km vyměněny kotouče a obložení předních b...
Bylo zde už mnohokrát řečeno,že né každý kus,který se vyrobí je 100%.Tohle byl určitě špatnej kus.Kdyby byly Golfíky tak poruchové jak píšeš tak by je nikdo nekupoval!!A podiv se kolik jich tu jezdí a nemůžou si je vynachválit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.07.2006 23:33, RE: Pro fandy vw
anonym napisał:
mě spíš dostaly ty řeči o 1,9tdi 110kw....6,5l/100 je reálných jen při sebezapření a bmw 320d se 110kw seatu klidně stačí,330d by seatu ujelo bez jakékoli námahy
souhlasim, bmw 320d s výkonem 110kw je určitě mnohem lepší a výkonově určitě nezůstane za toledem pozadu. Hlavne opotrebeni motroru 1,9TDI PD s výkonem 150koní je hrozné. Proste se VW snažil udělat výkonem konkurenceschopný motor vozum BMW a ostatním, ale moc se mu to nepovedlo. Tentokrat s panem Vaculíkem nelze souhlasit, nema pravdu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.07.2006 06:51, RE: Pro fandy vw
anonym napisał:
souhlasim, bmw 320d s výkonem 110kw je určitě mnohem lepší a výkonově určitě nezůstane za toledem pozadu. Hlavne opotrebeni motroru 1,9TDI PD s výkonem 150koní je hrozné. Proste se VW snažil udělat výkonem konkurenceschopný motor vozum BMW a ostatním, ale moc se mu to nepovedlo. Tentokrat s panem Vaculíkem nelze souhlasit, nema pravdu.
A jéje, máme tady dalšího odborníka...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.07.2006 08:50, RE: bez předmětu
Pola napisał:
Přesně, a proto si kupuji jen vozy opel, je na něj spoleh.
Opel a spoleh? Chachaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :)))) Myslíš neustálý problémy s EGR ventily, naprosto nefungující displaye, abnormálně odcházející silent bloky, nekonečná hniloba, problematické klimatizace, odcházející elektrika na přístrojovce a milion dalších? Možná jsi sváteční jezdec, co narazil na dobrý kus - já ale těch sračkových vidím u nás v servisu hromady denně a jedinej, kterej může oplu ve sračkovitosti konkurovat je rencek. OPEL = NEVER!!! Howg.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.07.2006 13:09, Motor TDI 110 kW
anonym napisał:
souhlasim, bmw 320d s výkonem 110kw je určitě mnohem lepší a výkonově určitě nezůstane za toledem pozadu. Hlavne opotrebeni motroru 1,9TDI PD s výkonem 150koní je hrozné. Proste se VW snažil udělat výkonem konkurenceschopný motor vozum BMW a ostatním, ale moc se mu to nepovedlo. Tentokrat s panem Vaculíkem nelze souhlasit, nema pravdu.
No chtělo by to recenzi upravit na současný stav. Když jsem koncem roku 2000 řídil poprvé leona s TDI (110 kW), alcelerovalo to určitě lépe než BMW E46 320d, které tehdy (a pak ještě rok) mělo 100 kW a vstřikování VP44, ne common-rail. Ta 110 kW verze BMW bude akcelerací srovnatelná, v jiných ohledech jistě lepší.
Praktická spotřeba 6,5 l/100 km vychází z týdenního testování (celkem 1600 km) počátkem roku 2002. Jezdil jsem navíc dost svižně. TDI mělo ještě vysoký kompresní poměr a tudíž vysokou termodynamickou účinnost, dnešní diesely mají kompres nižší, klidnější chod, vyšší specifické výkony (vyšší možné přetlaky turba), ale horší účinnost.
BMW 330d mělo tehdy ještě 135 kW a dost díru pod 2000 min-1, přepočet hmotnost/výkon vychází u něj i seatu vlastně nastejno. Z klidu mu seat pár metrů dokonce naložil, poté na dálnici 330d opravdu již bez námahy ujede. To je odvěká vlastnost všech BMW - na dálnici jsou neporazitelné, i jejich diesely mají působivou gradaci výkonu.
Podle mne Váš nesouhlas s mými slovy je dán váhami vzduchu, které již po 30-ti tisícíh km nejsou ještě třeba vyloženě špatné, ale horní rozsah hltnosti již nenaměří a motor zkrátka nejede na plný plyn. Já jezdil s autem v pořádku, na kvalitní naftu a nad jeho akcelerací žasli tehdy všichni kolegové i kamarádi.
Nicméně je jasné, že TDI 110 kW bylo poslední vzepětí staré techniky, zbrusu nové motory (BMW) mají logicky větší potenciál (a v případě BMW mají i lepší materiály a výrobní technologie - holt Steyer)
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.