Cztwartek 26.02.2009 11:48,
No, tak spotřeba 5,5 l/100 km u TDI 66 kW, proč ne? Jezdil jsem tak před deseti lety s Toledem I s touhle motorizací a dalo se to dosáhnout, když to člověk moc nehonil. Když jel člověk jako slimák, tak i se to dalo stlačit pod pět. S mým způsobem jízdy (když je možnost, tak to proč to nerozjet) jsem míval spotřebu něco přes 6 l/100 km, po dálnici něco přes 7 l/100 km. Jinak souhlasím s tím, že váha vzduchu se turboefekterm vůbec neprojevuje, to je prostě konstrukcí motoru TDI 66 kW. Ty rázy při zatáčení - neodchází Vám náhodou zase nějaké ložisko? Kdysi mi moje Honda cukala do volantu při zatáčení, při brzdění do pedálu a nakonec to bylo překvapivě pravé zadní ložisko. Jinak co se týče komfortu - asi by mi vadil ten kravál, který v diselových koncernovkách obecně je. Toledo I, Octávka a Fábka jsou tím je pověstné, to je jak v Zetoru, hlavně za studena, zklamal mě Passat a A4 I, tam jsem to nečekal (v Superbu je zase ale překvapivě celkem klid). Dost bych se divil, kdyby Toledo II bylo jiné. Pokud to tady někdo srovnává s Mondeem, tak neví o čem mluví. Jinak ty rány od náprav při přejíždění příčných nerovností - je hrozně málo aut, kterým to nevadí: napadá mě tak C5, MB C klasse, Volvo S 60...Kdybych chtěl koncernovku, které mě designově nějak neoslovují, asi bych do Toleda II také šel, je to takové trošku opomíjené auto oproti ostatním značkám v koncernu, které jsou zase zbytečně přeceňované.
reagować