Vall napisał:
Má volba je jasná P406HDI110k.Tichá,úsporná,nekoroduje a hlavně ten podvozek.Prostroný a pohodlný vůz na dlouhé cestování.K těm poruchám: vadné vstřiky - chce to jen kvalitní naftu, já tankuji OMW a ještě přidávám aditiva!!, řemenice - stačí ji vyměnit i s rozvodama a 120.000Km máte pokoj.Na nádrž v běžném provozu najedu 1250km.Na dálku 1500Km.Nemám co bych dodal.Toledo,Octávka je díky svému malému rozvoru auto pro dva.Hyundai - nevěřím těm co naftu dělají jen pár let.Renault - je až moc poruch...
Co se týče 406 a xantie, tak to vůbec nejsou špatná auta, štvou mě lidi, co pořád říkají, francouze nebrat a přitom o nich nic nevědí, Xanta a 406 je možná spolehlivější a hlavně nákladama na opravy mnohem levnější než třeba VW Passat B5 (Přední nápravy u nich v žádném případě nestojí šílených 45000 Kč a nepotřebují měnit každých 80000 km (do roku 2002), pak už je to celkem slušný. Jinak jestli můžu poradit, tak do motorů HDI se nemají dávat dle předpisu PSA žádná aditiva, rozhodně to nedoporučuju (pracuju v Citroenu).Osobně bych bral radši 406, na Xantii mi nesedí hydraulickej podvozek, byt s ním problémy nejsou, jen si člověk nesmí koupit Hydractive, ten je super, když funguje, ale opravy jsou velmi drahé a často je zvládne jen značkový servis.Dvoulitr HDI je dobrý motor, jeho největší problém je spodní řemenice pohonu příslušenství. u nás ji prodáváme za cca 7000,-kč, ale lze ji sehnat v druhovýrobě za polovic. S Turbama, čerpadlama a vstřikovačema Common-rail jsou problémy jen ojediněle.