0
powrót
 

diskuze k tématu: Laguna, Xantia, Mondeo, Alfa 156, Toledo, Lantra, nebo 406?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.07.2006 23:01, RE: valentino.bossi@seznam.cz
Vall napisał:
Má volba je jasná P406HDI110k.Tichá,úsporná,nekoroduje a hlavně ten podvozek.Prostroný a pohodlný vůz na dlouhé cestování.K těm poruchám: vadné vstřiky - chce to jen kvalitní naftu, já tankuji OMW a ještě přidávám aditiva!!, řemenice - stačí ji vyměnit i s rozvodama a 120.000Km máte pokoj.Na nádrž v běžném provozu najedu 1250km.Na dálku 1500Km.Nemám co bych dodal.Toledo,Octávka je díky svému malému rozvoru auto pro dva.Hyundai - nevěřím těm co naftu dělají jen pár let.Renault - je až moc poruch...
Co se týče 406 a xantie, tak to vůbec nejsou špatná auta, štvou mě lidi, co pořád říkají, francouze nebrat a přitom o nich nic nevědí, Xanta a 406 je možná spolehlivější a hlavně nákladama na opravy mnohem levnější než třeba VW Passat B5 (Přední nápravy u nich v žádném případě nestojí šílených 45000 Kč a nepotřebují měnit každých 80000 km (do roku 2002), pak už je to celkem slušný. Jinak jestli můžu poradit, tak do motorů HDI se nemají dávat dle předpisu PSA žádná aditiva, rozhodně to nedoporučuju (pracuju v Citroenu).Osobně bych bral radši 406, na Xantii mi nesedí hydraulickej podvozek, byt s ním problémy nejsou, jen si člověk nesmí koupit Hydractive, ten je super, když funguje, ale opravy jsou velmi drahé a často je zvládne jen značkový servis.Dvoulitr HDI je dobrý motor, jeho největší problém je spodní řemenice pohonu příslušenství. u nás ji prodáváme za cca 7000,-kč, ale lze ji sehnat v druhovýrobě za polovic. S Turbama, čerpadlama a vstřikovačema Common-rail jsou problémy jen ojediněle.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.07.2006 23:17, RE: zajímavé
anonym napisał:
Jen by mne zajímalo, podle čeho si autoři vybírají, které příspěvky zveřejní a které ne. Už několikrát jsem zde měl dotaz na naftové motory v Nissanu Almera/Primera - 2,2 DI, Dci, ale nikdy mi nikdo neodpověděl. Nato ale napíše někdo, že chce poradit při výběru z cca deseti aut, a redakce se může přetrhnout, aby mu odpověděla. Nezdá se mi to fér....
Ptáte se na Almeru/primeru Di/dCi(typ YD 22DDTi). Obecně to nejsou špatné motory, ale na špičku nemají. Jedná se o vlastní produkt Nissanu. V Almeře do roku 2002 byl motor vybaven přímím vstřikování s trochu problematickým čerpadlem Bosch VP44 (Má ho třeba VW 2,5 TDI V6 - ale pozor Vp44 je několik typů), V primeře pracuje již jeho poslední Common-Railová verze která využívá vysokotlakého čerpadla Denso. jestliže motor zhasíná a nedrží volnoběh, tak může být na vině vadný tzv. SCV ventil na čepadle Denso, které zde docela odcházely.Jestliže motor při jízdě škube, případně netáhne, tak může být zanesená váha vzduchu, která je zde stejné(horší) konstrukce jako na většině motorů TDI od VW. A do třetice, přeplnování je zde pomocí turbodmychadla Garrett VNT, u kterého může dojít k zatunutí nastavování lopatek statoru.V roce 2003 se motor přejmenoval po vzoru renaultu na dCi a výkon se zvýšil z 93 kW na 102 kW. jedná se však o ten samý motor.Věřím, že jako prvotní informace to snad stačí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.09.2006 09:54, RE: zajímavé
Tomáš napisał:
Ptáte se na Almeru/primeru Di/dCi(typ YD 22DDTi). Obecně to nejsou špatné motory, ale na špičku nemají. Jedná se o vlastní produkt Nissanu. V Almeře do roku 2002 byl motor vybaven přímím vstřikování s trochu problematickým čerpadlem Bosch VP44 (Má ho třeba VW 2,5 TDI V6 - ale pozor Vp44 je několik typů), V primeře pracuje již jeho poslední Common-Railová verze která využívá vysokotlakého čerpadla Denso. jestliže motor zhasíná a nedrží volnoběh, tak může být na vině vadný tzv. SCV ventil na čepad...
Na obrázku je nafocená červená Laguna 2.generace.Ta určitě neni v cene do 200.000 !!!s motorem 1.9dci z rv.2002,v dobrém stavu ,kdy se začala vyrábět.Jinak motorově spolehlivá auta,pokud je servis pravidelný a nemáte najetých 400.000km!nebo kolem 100.000 a pak stočených.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.