rohYpnol napisał:
Bohužel, vzhledem k nájezdu (předpokládám nestočený, když je skoro v rodině) nezbývá než napsat - koncernová klasika. Stále se něco mění, zkrátka po 100 000 začne seznamování se s mechaniky po blízkém i vzdáleném okolí. Zkrátka všechno jen ne spolehlivost... Z druhé strany ale opravy nejsou až tak nákladné a i kdyby se něco vysypalo, vrakáč to jistí. Upřímně tedy nechápu, že někomu stojí kvůli 2 km městského dojíždění řešit neustálé poruchy vozu... Ale zpohodlněli jsme, možná bych taky byl líná škeble
Oceňuji ale střízlivé hodnocení, podobné závady jsou na koncernwágenu stejného stáří a nájezdu klasika, jen blázen by čekal, že bude jen jezdit a dolévat olej. Zkrátka dobře napsáno. Pro ostatní by to mohl být vzor, to co se ze občas uveřejní, bývá záhadou, jak někdo vůbec může sepsat...
Spíš si myslím, že kdyby měl už na začátku schopného mechanika, tak by spoustu věcí ani neřešil. 2) další měněné věci se dají zahrnout do běžné údržby a pečlivé péče, 3) nájezd 4 km denně se 2ma starty v zimě v létě je pro auto větší záhul než 100 km tam a 100 km zpět - nestačí se prohřát, altík běží naplno, kondenzuje se vlhkost, atd., 4) jestli je blbost takhle jezdit autem bych si netroufal hodnotit, autor v diskuzi napsal že tahá spoustu krámů a je společensky oblečen. Když jsem kdysi pobýval v Praze, tak jsem dělal něco podobného, i když jsem to měl na metro dál, cca 10 km (do centra se mi fakt autem jezdit nechtělo). Taky jsem mohl jet sockou k metru, ale dobíhat autobus a pak stát na jedné noze ve smradu? To fakt ne... Metro jako vrchol dne mi bohatě stačilo.