Michal napisał:
No ono dnes jsou všechna evropská auta konstruována tak, že když odejde nějaká blbost, tak se mění celek. Dnes bych vůbec při koupi nehleděl na původ vozu. Je potřeba zjistit poměr cena - užitná hodnota a celkový stav. Jinak na značce moc nezáleží. Stejně je to vše děláno v jedné fabrice (často u nás v Česku), akorát to má jiné označení. Dnes je auto poskládané ze součástek, které dodá dodavatelská firma a automobilka funguje jen jako montovna.
S tim, ze automobilka je jen "montovna" nemohu souhlasit. Ano, spousta dilu pochazi od subdodavatelu (svetla, tlumice, brzdy, kola, atd.), ale automobilka ma preci vlastni karosarnu, lisovnu, lakovnu a dalsi a dalsi haly, ve kterych vznikaji podstatne casti vozu.
To, ze se dnes vetsinou meni celek, je bohuzel fakt, i kdyz to nepovazuji za nejlepsi. Ale verte mi, ze Renault je na toto opravdu specialista. Na druhou stranu se najdou svetle vyjimky. Vetsina mechaniku, se kterymi jsem hovoril, se shodla na tom, ze napr. vozy Mercedes-Benz jsou postaveny tak, ze se da vymenit i ta posledni podlozka. Urcite je potreba brat to trochu s nadsazkou, navic i MB mel v minulych letech znacne problemy s kvalitou a nechci jej prehnane vychvalovat, ale asi na tom nebo bude.