0
powrót
 

diskuze k tématu: SEAT Altea Freetrack - úsporně s SUV?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 00:07,
A to nic nenapíšete k tomu, že spotřeba se liší o skoro 2 litry??? PP/dotankování. To je trošku přeháňka, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 00:11, Fuj
Škaredější auto aby člověk pohledal, přitom seriová vypadá dobře!
Ty plasty jsou naprosto přehnaný a ještě v kombinaci se žlutou....
Je to jak nakopnutá koza!
Octavie Scout to vyřešila daleko elegantněji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 00:25, Nedá mi to nereagovat
anonym napisał:
Škaredější auto aby člověk pohledal, přitom seriová vypadá dobře!
Ty plasty jsou naprosto přehnaný a ještě v kombinaci se žlutou....
Je to jak nakopnutá koza!
Octavie Scout to vyřešila daleko elegantněji.
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 00:38, a jéje
A ježiš, to je kombinace samých lepších faktorů: VW grup + ropák + "SUV". Dneska se raději zdržím komentáře, neboť by se to nedalo publikovat )) Snad příště bude nějaký Medvěd, BMW, Bentley, Subaru, Cadillac atd. Ale barva typu "sahara gelb" je docela hezká.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 06:13, RE: Nedá mi to nereagovat
vasapasa napisał:
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
Ta spotřeba je opravdu hrozná, tohle se vidí opravdu jen u koncernových aut. Nechápu jak si to ale můžou dovolit!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 06:59, RE: Nedá mi to nereagovat
vasapasa napisał:
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
Myslím, že rozdíl PP vs. dotankování je dobře patrný z tabulky a nepotřebuje další komentář ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 09:06, RFT pneu
...a ty dojezdové pneumatiky je taky nářez....až si bude muset připravit majitel za jednu cca 5,000-6,000( v seatservisu určitě i více),tak bude mít dobře protáhlou tlamu
Seat není BMW(a i tam mají majitelé často protažené ksichty)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 09:17, RE: Nedá mi to nereagovat
zigi napisał:
Ta spotřeba je opravdu hrozná, tohle se vidí opravdu jen u koncernových aut. Nechápu jak si to ale můžou dovolit!!!!
Já teda jezdím koncernové OII tdi a měří to velice přesně. Tankuju obvykle skoro celou nádrž a doplňuju to až vidím hladinu. Zpočátku jsem to konfrontoval s PP a bylo to v rozdílu do 0,2litru ,takže mě to po čase přestalo bavit. Nejedná se tedy o žádnou koncernovou taktiku. Mám teď 106 tisíc, tak to zkusím zase zprověřit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 16:52, RE: RFT pneu
anonym napisał:
...a ty dojezdové pneumatiky je taky nářez....až si bude muset připravit majitel za jednu cca 5,000-6,000( v seatservisu určitě i více),tak bude mít dobře protáhlou tlamu
Seat není BMW(a i tam mají majitelé často protažené ksichty)
Tam žádná dojezdová pneu není !!! To je pouze koberec a je vidět jen kousek pneu.Dojděte si ten vůz vyskoušet k prodejci a potom prosím hodotit!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 16:54, RE: Nedá mi to nereagovat
Petr - TipCars.com napisał:
Myslím, že rozdíl PP vs. dotankování je dobře patrný z tabulky a nepotřebuje další komentář ..
ako ste potom mohli v clanku napisat "V kombinovaném provozu by měl odběr "Té-De-Íčka" činit 6,8 l/100 km, což dokázalo na testovacím okruhu při maximální snaze o ekonomickou jízdu", ked z tabulky jasne vyplyva, ze na testovacom okruhu bola spotreba v prvom ekonomickom okruhu 8,5 l (samozrejme podla dotankovanie, ved udaje PP nie su smerodajne, su len informacne)
mam to chapat ze tipcars klame citatelov rovnako ako cely koncern?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 17:12, RE: a jéje
Ráďa napisał:
A ježiš, to je kombinace samých lepších faktorů: VW grup + ropák + "SUV". Dneska se raději zdržím komentáře, neboť by se to nedalo publikovat )) Snad příště bude nějaký Medvěd, BMW, Bentley, Subaru, Cadillac atd. Ale barva typu "sahara gelb" je docela hezká.

Až jsem se leknul, co to je za elegán?!No fůj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 20:25, RE: RFT pneu
anonym napisał:
Tam žádná dojezdová pneu není !!! To je pouze koberec a je vidět jen kousek pneu.Dojděte si ten vůz vyskoušet k prodejci a potom prosím hodotit!!!!
milý zlatý....dojezdovými pneu jsou myšleny pneumatiky RFT,auto samozřejmě nemá rezervu,vy si v případě defektu neušpiníte pracky,ale zároveň se vám nová pneumatika pěkně prodraží(5-6tisíc)Docelá drahá daň za pohodlí,nezdá se vám?Tento systém se používá hlavně u drahých vozů(BMW,Mercedes)a i tam se hodně zákazníků šklebí nad cenou.O tom byl můj příspěvek.......A co bych jako měl u prodejce zjistit?! Při tom "Skoušení"?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.05.2008 23:43, RE: RFT pneu
anonym napisał:
milý zlatý....dojezdovými pneu jsou myšleny pneumatiky RFT,auto samozřejmě nemá rezervu,vy si v případě defektu neušpiníte pracky,ale zároveň se vám nová pneumatika pěkně prodraží(5-6tisíc)Docelá drahá daň za pohodlí,nezdá se vám?Tento systém se používá hlavně u drahých vozů(BMW,Mercedes)a i tam se hodně zákazníků šklebí nad cenou.O tom byl můj příspěvek.......A co bych jako měl u prodejce zjistit?! Při tom "Skoušení"?
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.05.2008 01:27, uz ani spanele v tom nejezdej
byl jsem v minulych dnech ve spanelsku a musim rict, ze me docela prekvapilo, jak tam moc Seaty nejezdej. Prevazuji jednoznacne Frantici (Rendl, Citron, Pazout) ... pak italsky a co me prekvapilo, tak i dost japonsky autaky! ... asi sami spanele vedi, co je ten Seat za predrazenou koncernovou mrchu (Fabie a Oktavky tam byli docela videt):) ... u nas je Skodovek jak smeti, tam aby clovek Seata pomalu hledal ... bylo jich tam urcite min v porovnani s nasim pomerem Skoda vs zbytek sveta. Treba Nove Toledo ci Alteu jsem tam za celou dobu snad ani nevidel ... jeste tak Leona a pak par starsich Ibiz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.05.2008 06:48, RE: Nedá mi to nereagovat
anonym napisał:
ako ste potom mohli v clanku napisat "V kombinovaném provozu by měl odběr "Té-De-Íčka" činit 6,8 l/100 km, což dokázalo na testovacím okruhu při maximální snaze o ekonomickou jízdu", ked z tabulky jasne vyplyva, ze na testovacom okruhu bola spotreba v prvom ekonomickom okruhu 8,5 l (samozrejme podla dotankovanie, ved udaje PP nie su smerodajne, su len informacne)
mam to chapat ze tipcars klame citatelov rovnako ako cely koncern?
TipCars neklame a snaží se v rámci možností o co nejpřesnější měření. Přiznávám, v inkriminované větě jsem měl uvést: "dle údajů PP". Osobně mám takovou zkušenost, že počáteční rozdíl PP vs. dotankování se alespoň částečně smazává po ujetí několika stovek kilometrů, což nebylo reálné vyzkoušet u Freetracku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.05.2008 07:54, RE: RFT pneu
anonym napisał:
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
napište tady laskavě kontakt na prodejce RFT Pirelli v tomto rozměru za 4,000kč.......Nepleťte si RFT pneu a obyčejnou.
Jinak tady přestaňte oblbovat.
Navíc nechápu,proč toto auto ,které má RFT pneu má ještě podle fotek tu rezervu v kufru.To vás asi zmátlo?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.05.2008 08:00, RE: RFT pneu
anonym napisał:
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
To jste mne pobavil...podíval jsem se na stránky těch.....co garantují,že jsou prý nejlevnějšía mají je tam za 5,866 s dph.Je jisté ,že se dají sehnat levněji,ale ke 4,000 śe to určitě blížit nebude.
Takže jste ideální pacient pro toto auto.......Nakecají vám ty 4,000 to vás uspokojí a pak před sezónou už jenom budete vyvalovat bulvy.....nebo že by ste byl prodejcetoho skvostu?Bingo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.05.2008 10:29, diesel se spotřebou benzíňáku
tentokrát se mi zdá chyba spíš při dotankování než u pp, tolik si tenhle naftovej dvoulitr nevezme ani v terénu - vyzkoušeno !
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.