0
powrót
 

diskuze k tématu: Seat Altea 1,6i a negativní zkušenosti majitele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.02.2011 00:23,
Proč by nešli otevřít dveře? u loketní opěrky máte odemykání, stačí zmačknout odemknutí a všechny dveře jsou odblokovány. Měl jsem toledo II a je to skoro stejný jako ta Altea, vnitřek snad do posledního puntíku. Souhlasím s tou palubkou že je špatně stavěná a z tvrdých plastů. Zvenší pěkny, ale uvnitř je to hnus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.02.2011 00:26, Proč Altea?
Z článku mi vyplynulo jediné - zhrzený majitel. Věci uvedené v článku jsou sice víceméně reálné. Ale ten pohled mě udivuje.
Mlhovky na otočném spínači mi přijdou naopak geniální. Vše ostatní je taktéž vlastnost vozu. Jestliže mi tyhle vlastnosti vadí, tak vybírám jinde.
To je jak vzít si do lesa žabky a pak nadávat, že se v tom nedá chodit.
K motoru - hlučnější je. Odhlučnění v Altee z mé strany těžko soudit. Spotřeba nízká rozhodně nebude. Je to přeci jen starší motor a hlavně čelní plocha je značná. Navíc hmotnost. Když v Octavii jezdila papírově za 7,4, pak tady za 7,6 asi moc reálně nezní.
Co se interiéru týká - naopak vynikající prostornost, velmi pohodlná sedadla. Altea má mnoho kladů.
Naopak z článku jsem vlastně nezjistil jedinou zápornou vlastnost, která by nebyla patrná z recenzí nebo krátkého svezení. Jen nevyhovující výběr autora. Ale on sám to zřejmě ví, upozorňuje na to sám. Tím ho nekrizizuji, jen hodnotím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.02.2011 07:26, RE: Proč Altea?
rohYpnol napisał:
Z článku mi vyplynulo jediné - zhrzený majitel. Věci uvedené v článku jsou sice víceméně reálné. Ale ten pohled mě udivuje.
Mlhovky na otočném spínači mi přijdou naopak geniální. Vše ostatní je taktéž vlastnost vozu. Jestliže mi tyhle vlastnosti vadí, tak vybírám jinde.
To je jak vzít si do lesa žabky a pak nadávat, že se v tom nedá chodit.
K motoru - hlučnější je. Odhlučnění v Altee z mé strany těžko soudit. Spotřeba nízká rozhodně nebude. Je to přeci jen starší motor a hlavně čelní plocha je z...
Souhlas. Koupit v dnešní době něco, co mi (sice až následně) nesedí, je přinejmenším s podivem. Když nevím, co chci, tak určitě vyzkouším aut víc, a rozhodně delší dobu, nebo vícekrát. Ono po bitvě je každý generál, ale kupovat auto v podstatě na blind se nevyplácí. Jestliže to majitel i za půl roku neskousl, tak ať ho prodá, a vybere znovu a lépe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.02.2011 09:28, Avensis vs. cokoliv jiného
Vážený autore,

s politováním Vám musím oznámit, že jste s prodejem Avensise udělal pravděpodobně gesto, kterého budete do budoucna litovat Můj známý udělal nedávno to samé. Měl 2,0 D4D 85kW (nafta) s 180t a jelikož do budoucna jsou na tento motor drahé opravy (vstřiky nelze opravovat-jen měnit, setrvačník stojí přes 30 000,-), rozhodl se jako Vy - prodat. Koupil nový Megane 1,5dCi 78kW a brečí kudy chodí (koupil ho v prosinci a už s ním byl 3x na reklamaci) !!!
Já mám také Avensise (ale 1,6i 81kW rok 2000) a už jsem ho skoro také poslal do světa. Po všech těchto zkušenostech to ale neudělám. Důvod? Najeto má bezmála 312 000km a za celou tu dobu mohu jako závadu považovat jeden zadřený benzinový vstřikovač (oprava 5 000,-). Dokonce do podvozku nebylo od 180tkm sáhnuto!!!! Leju olej, měním pneumatiky a omývám špinící se levé okýnko
Majitelé všeho od jiného výrobce mě tu teď pod mým příspěvkem budou nadávat, že lžu a dělám reklamu japonskému výrobci. Nedělám. Rád jim ukážu výpis servisních úkonů vč. faktur
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.02.2011 10:40, Brečíte dobře, ale na špatném hrobě
Pod negativními zkušenostmi bych si představoval fatální závady, oškubání od servisu a vznik absolutní nedůvěry v auto. Když jsem četl, že poruchy žádné, bylo mi to divné. Vylezlo z toho, že pán si koupil auto, které mu nesedí, což není chyba auta.
Seaty obecně nemají moc příjemný interiér, osmiventilová stará 1,6 je hlučnější a žravější, pro Alteu slabá, sdružené ovládání veškerých světel je koncernovým autům společné, podobně jako tvrdší naladění podvozku, širšího sloupku a absence stolečků jste si při prohlídce auta všimnout mohl, automatické zamykání vypnout jde atd.
Nejste zmlsaný z japončíků, prostě jste si koupil něco jiného, než na co jste byl zvyklý. Mně osobně by vlastnosti Altey vyhovovovaly, i když se mi designově nelíbí a motor 1,6 bych do ní nechtěl. Podobně někdo, kdo přešel z Altey 1,6 na Avensis, by tu mohl bědovat, jak mu nevyhovuje výše posazené maximum krouťáku, jiné ovládání světel, imitace dřeva v interiéru atd., přitom to objektivně je velice povedené auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.02.2011 11:23, priority
Nech sa na mňa autor skúseností nehnevá, ale prezentuje sa tu ako človek, ktorý si nevie vybrať čo potrebuje. Že prehistorický motor 1.6i nebude to pravé orechové v pomerne vysokom a ťažkom MPV-čku, mmm, tak to chce naozaj dedukciu šerloka holmsa. Nehovoriac, že v rodinnom aute ktoré často jazdí zaťažené by sa skôr uplatnil diesel.

Ďalej- skúšobná jazda. Nevedel som, že motor neťahá lebo skúšobná jazda prebiehala po meste. A to ste šli kolečko popri bazári? Sakra keď kupujem auto tak to trošku prevetrám, potočím, podusím, skúsim akceleráciu s plynom na podlahe, núdzové brzdenie, prejsť sa po tých najväčších kanáloch a dierach..inak nezistíte zač je toho loket. Inštruktáž, ako má vyzerať poriadna testovacia jazda odporúčam skúsiť predať auto do áčiek..

A posledné ale najdôležitejšie- kto si sakra kupuje auto podľa toho, čo pepovi v bazáre práve dotiahnu na dvor? To je tak ukážkový príklad spotrebiteľskej zadubenosti.. Tak snáď chcem rodinné MPV, pozriem na internete testy, skúsenosti užívateľov, poradne (trebárs aj tu na tipcars), štatistiky spoľahlivosti a podľa toho si určím favoritov. Nie jedného..aspoň 2-3 autá a tie potom idem vyskúšať, a ktoré mi sadne zoberiem.

NI?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.02.2011 14:32, Ach jo...
Co jiného pan majitel asi čekal od MPV s poměrně slabým motorem, větším odporem vzduchu a větší hmotností, než že to moc nepojede a bude to žrát. Uskákanost a tvrdost je taky logická. Aby se vyšší auto nenaklánělo a sedělo na cestě, musí být trdší. Proto většina MPV a SUV chlubící se "výbornými jízdními vlastnostmi" nejsou zrovna pohodlné. Když si kupuju auto, tak bych si měl o něm něco přečíst a hlavně se v něm pořádně svézt. Ne jen kolem bazaru...
Největší chyba ale byla, že se zbavil toho Avensise, zvlášť jestli byl v benzínu. No a co že ho čekal větší servis, ale ze spolehlivého a pohodlného auta sedl do průměrné uskákané koncernové skládačky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.02.2011 18:11, Recenze nezklamala
Seata koupit by mě v životě nenapadlo. Vždy jsem to považoval za nějakou náhražku VW, resp. horší klon Škody. Občasné přečtené recenze mě v tom jen utvrzovaly. Copak autor nikdy nic negativního na Seat neslyšel ani nečetl? To se mi nezdá.
Ale díky za recenzi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.02.2011 22:44, RE: Recenze nezklamala
rojack napisał:
Seata koupit by mě v životě nenapadlo. Vždy jsem to považoval za nějakou náhražku VW, resp. horší klon Škody. Občasné přečtené recenze mě v tom jen utvrzovaly. Copak autor nikdy nic negativního na Seat neslyšel ani nečetl? To se mi nezdá.
Ale díky za recenzi.
Exeo je vyloženě horší Škoda. Nebo nová Alhambra... Ibiza taky dosáhla dál než Fabia. Bohužel.
Proti této generaci podle mě lze vznést pouze dvě námitky:
1) v podstatě 1 design naprosto totožný: Leon + 15 cm do výšky = Altea +20 cm do délky = Altea XL = bývalé Toledo + přepracovaný zadek.
2) plasty v interiéru a středový panel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.02.2011 12:52, Nechápu...
No, nevím. Nenašel jsem tam nic, že by se něco kazilo atp. Jasně, stokoňová 1.6 benzín je na to slabá, ale na to se snad dalo přijít předem - když to nejede v Octavii, tak bych Seatu nečekal zázrak. Jinak recenzenta docela nechápu - proč si kupuje auto, které se mu nelíbí / které mu nesedí ? Ano, souhlasím, Seaty mají uvnitř hrozivé plasty (známý má Leona II, není důvod, aby to u Altey nebylo jinak), ale to si snad autor musel všimnout, když to kupoval, ne???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.02.2011 14:00, Altea - proč ne?
Jednu dobu jsem měl možnost občas řídit alteu, ale s 2.0 TDi. Doma máme ibizu 2001 (1.0i, 5 dveří), tak mne lákalo vyzkoušet si něco většího, nadto s tolik opěvovaným tdi pohonem. Altea mi přišla jako velice komfortní přibližovadlo s dobrým motorem. Sice má svá "špecifiká" na palubní desce, ale celkově se mi to auto moc líbilo. Je velké, pohodlné, a s 2.0 turbonaftou rychlé a jisté. 2 dospělí a 2 děti se vejdou velice pohodlně, na stěrače schované ve sloupcích se také dá zvyknout a interiér mi přišel jako celkem ergonomicky povedená zálěžitost.
Oproti autorovi bych se ale asi hodně zdráhal jít do 1.6 benzínu, podobně jako psali ostatní diskutéři. Osobně bych alteu bral, i její starší podobně designovanou sestru toledo II, ale ne s takhle malým motorem. Proti dvoulitrovému tdi motoru ale zase důrazně hovoří použití filtru pevných částic, který se časem vždycky zanese a musí se za hodně peněz kupovat nový. Takže jako ideální motorizaci bych tady viděl 1.9 tdi anebo (teoretický) dvoulitr benzín, který se ale nenabízel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.02.2011 18:26, RE: Avensis vs. cokoliv jiného
Tomáš napisał:
Vážený autore,

s politováním Vám musím oznámit, že jste s prodejem Avensise udělal pravděpodobně gesto, kterého budete do budoucna litovat Můj známý udělal nedávno to samé. Měl 2,0 D4D 85kW (nafta) s 180t a jelikož do budoucna jsou na tento motor drahé opravy (vstřiky nelze opravovat-jen měnit, setrvačník stojí přes 30 000,-), rozhodl se jako Vy - prodat. Koupil nový Megane 1,5dCi 78kW a brečí kudy chodí (koupil ho v prosinci a už s ním byl 3x na reklamaci) !!!
Já mám také Avensise (ale 1,6...
dovolím si souhlasit,co by hrdý majitel vozidla Toyota Avensis 2.2D-Cat...) .Naprosto souhlasím s rčením "Japonec až nakonec". Ano,kdo totiž měl jednou Japonce,tak už každé jiné auto pro něj bude špatné. Takže vlastně: JAPONEC AŽ NAKONEC ....))
P.S. vstřiky dnes už opravovat lze /menší problém jen u typu co mám já,tam jsou piezoelektrické/ a dvouhmoták dnes stojí kolem 17 tisíc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.02.2011 20:29, Altea
Tak Alteu mám doma asi 3/4 roku. kupoval jsem ji jako chladný kalkul požadavků a nabídek ostatních automobilek. Je v provedení XL, 1.4TSi.
Co se týče výtek autora:
Sloupky jsou sice silné, ale ono to tak je dnes u všech aut, takže bych to nějak extrémně neviděl. Výhled ven je docela slušný. Motor 1.6 má tchán v toledu. Docela tam hlučí neboť při 5-ti kvaltu má krátké kvalty. Pokud se nepletu tak, když to jede po dálnici 150 tak motor točí skoro 5000ot. Pak se nedivme že to žere. V Altee co mám doma je 6 kvalt a 5-tka je dokonce delší než u 1.6 a to tam je ještě 6-tka.
Ale i ta 1.4 Tsi si umí říct o porci benzínu. Když se ji naloží, tak žere i trávu kolem cesty. Dostat se pod 8l jde, ale cce to polehoučku na plyn. Přístrojovka vypadá podivně, ale celkem bez problému jsem si zvykl, ta mi vadí nejméně. Jsou ale detaily co těžce nesu a to ergonomie posezu řidiče za volantem.
Asi nejhorší polde mně je pedálová soustava. Plyn je jako ve 120-tce a pedáll brzdy vysoko k poloze nohy na plynu a při brždění musím výrazně zvednout nohu. Pak při delší jízdě mě bolí nárt s ohledem na jeho úhel a to mi vadí fest. Proto si musím sednou dál od volantu a taky proto aby mě netlačila přístrojvka do kolene. To pak zase musím vytáhnout volant co nejblíž sobě abych na něj nešahal nataženýma rukama. Prostě při své výšce 177cm existuje jen jedna poloha (volant, sedadlo a výška sedadla) která mi sedí a trvalo mi asi 2000km než jsem ji našel. Jak mi do auta někdo vleze a rozhodí mi to tak se neznám. Prostě tohle konstruktéři moc neřešili. Zlatý Fiat Stilo co jsem měl před tím. To byla ergonomická pohodička, méně efektu, více denní praxe.
Jinak auto je tiché, neuvěřitelně prostorné i při známém menším rozvoru, spolehlivé, pérování bych jako tvrdé neviděl a brzdy by mohly být lepší. Přes moje výtky si auto rozhodně nějakou dobu nechám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.02.2011 11:06, RE: Altea - proč ne?
hedge napisał:
Jednu dobu jsem měl možnost občas řídit alteu, ale s 2.0 TDi. Doma máme ibizu 2001 (1.0i, 5 dveří), tak mne lákalo vyzkoušet si něco většího, nadto s tolik opěvovaným tdi pohonem. Altea mi přišla jako velice komfortní přibližovadlo s dobrým motorem. Sice má svá "špecifiká" na palubní desce, ale celkově se mi to auto moc líbilo. Je velké, pohodlné, a s 2.0 turbonaftou rychlé a jisté. 2 dospělí a 2 děti se vejdou velice pohodlně, na stěrače schované ve sloupcích se také dá zvyknout a interiér mi p...
Altea je jako MPV nepoužitelná - má malý kufr a mizernou variabilitu interiéru. velikost kufru řeší jen porovedení XL, ale mizerná variabilita zůstala i tam. Podvozek je na rodinnou jízdu, nebo ve srovnání s pravým MPV, tvrdý až hrůza - prostě VW se nezapře. Motory jsou hlučné, a to všechny bez výjimky (problém je spíše v odhliučnění než v motorech) - benzínová 1,6 je navíc beznadějně slabá. Stěrače v A sloupcích jsou jen pro design - výhled ven jejich kryty jednoznačně zhoršují, navíc při sněžení se do krytů zamačkává setřený sníh a dělá mírně řečeno neplechu. Tvrdé plasty na palubní desce mi nevadí, bohužel se velice snadno dají pošrábat.
Dle mého je altea spíše crossover než MPV a tak spojuje prostorný interiér (z MPV) s omezenou variabilitou "obyčejného hatchbacku". Její nevýhody alespoň pro mne převažují nad výhodami.
PS: filtr pevných částic se tu řeší neustále, zkuste si k této problematice něco přečíst a zjistíte, že to není zdaleka tak "horké" téma.
reagować
sakal39
ilość wystąpień1
data registracji12.12.2012
Środa 12.12.2012 21:17, S něčím možná lze souhlasit
Trošku jsem nepochopil některé věci:
1. Autor kritizuje interiér, výhled, místo-při koupi tam nebyl?
2. Kritizuje jízdní vlastnosti vozu-při koupi se nesvezl?
3. Taky jsem vlastnil Avensise, nyní mám Toledo 5P 1,9 TDI a mám určité výhrady, ale taky spoustu pozitiv. Koncernová auta daleko lépe brzdí, mám super vybavené a prostorné auto za málo peněz a případné náklady na opravu u TDI jsou proti D4-D výrazně nižší. Je fakt, že svezení v Avensisu bylo komfortnější, motor tišší, interiér kvalitnější. Když jsem ale šel do Toleda III. generace, tak jsem přesně věděl do čeho jdu, svezl jsem se, prohlédnul jsem si to a vyzkoušel. Na něčem jsem tratil a ne něčem jsem vydělal, ale nebudu tady fňukat, že jsem si koupil auto s tvrdým interiérem
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.