metaux napisał:
tak ted nevim jestli se jedna o recenzi na 900 nebo 9000, v 900 je dost mista ale zas tak ohromne to neni. a myslim ze hodne lidem se posune stolice v traktu kdyz reknu ze si myslim ze 20 let stare auto dnes uz nemuze byt povazovano za bezpecne . tenkrat kdyz nato kazdy vyrobce krom saabu a volva kaslal tak mozna, ale dnes saab rozpuli i fabie junior. A nechapu to vyvarovani sloupku u ridice? to byl jako uvolneny? neco jako mazda rx-8?.)
S tou Fabií Junior bych byl dost opatrný. Saaba jsem nikdy neměl, protože byl vždycky dost drahý i jako ojetina, a dnes, když už je to převlečený Opel, bych ho zase už nechtěl. Ale mám v živé paměti, když do Audi 80 vrazil z boku na PP dveře na křižovatce blbeček ve Fábii, který přehlédnul semafor. Jel tak asi 80 - 90 km. Audinu jsme s těžkým srdcem odepsali, ale i když měla vyvrácené kolo, zdemolované obě strany, protože po odhození ještě stačila vyvrátit semafor, šel normálně nastartovat motor a z auta jsme vylezli živí a zdraví, i když se palubka nepříjemně vyboulila dovnitř, nicméně nepraskla. A to to auto nemělo žádné airbagy, výztuhy ve dveřích a jiné vymoženosti moderního života. Takže si z vlastní zkušenosti nemyslím, že by se osmdesátých letech nutně nemohla vyrábět auta, která by Fabia Junior rozpárala jako sardinky nebo jak jste to tam napsal. Hezký den a neodsuzujte, co je dobré a kvalitní.