0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké staré dobré cabrio?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, ostatní, italská vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 07:22, e30
Na vašem místě by byla v mém případě volba jednoznačně bmw e30. Dle mého vkusu jedno z nejhezčích cabrií 90 let když není zbastlené rádoby tuningem.
V německu je celkem široká nabídka od vraků za par set ojro až po ............, takže je z čeho vybírat

přeju hodně štěstí při výběru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 07:26, RE: e30
Valnoha napisał:
Na vašem místě by byla v mém případě volba jednoznačně bmw e30. Dle mého vkusu jedno z nejhezčích cabrií 90 let když není zbastlené rádoby tuningem.
V německu je celkem široká nabídka od vraků za par set ojro až po ............, takže je z čeho vybírat

přeju hodně štěstí při výběru
To by taky šlo... A do placu ještě hodím MGF, co vy na to?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 07:45, RE: e30
Pepe napisał:
To by taky šlo... A do placu ještě hodím MGF, co vy na to?
Vím přesně jak vypadá, ale nevím o něm téměř nic. Jak to bude se sháněním ND atd?
Na tu e30 co jsem nadhodil s tím není absolutně problém. Jsou jich plný vrakoviště.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 07:54, RE: e30
Valnoha napisał:
Vím přesně jak vypadá, ale nevím o něm téměř nic. Jak to bude se sháněním ND atd?
Na tu e30 co jsem nadhodil s tím není absolutně problém. Jsou jich plný vrakoviště.
Líbí se mi začátek dotazu: krize - nekrize - chci si koupit starou vránu
Ať slouží! Za 3000 EUR koupíte hrozného šrota, u tak starého auta bude největší problém s hadrou, protože bude špinavá a steřelá a za novou dáte pěknej balík.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 08:32, kabrio?
Slyšel jsem i Opelu Kadett, cenovou představu by měl splňovat a mám takový pocit, že má zadní okno ze skla a ne z plastu. Třeba Peugeot 306 je v kabriu moc pěkný, ale zadní plastové sklo je takřka vždy děravé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 08:59, RE: e30
Reno napisał:
Líbí se mi začátek dotazu: krize - nekrize - chci si koupit starou vránu
Ať slouží! Za 3000 EUR koupíte hrozného šrota, u tak starého auta bude největší problém s hadrou, protože bude špinavá a steřelá a za novou dáte pěknej balík.
Příště než budeš chytrej tak mrkni na německou inzerci. Jestli umíš víc než jen přečist cenu a vynásobit x26,50 dočteš se v jakém jsou auta stavu a kolik jich má v cenové relaci nad 3tisíce ojro novou střechu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 09:44, RE: e30
Pepe napisał:
To by taky šlo... A do placu ještě hodím MGF, co vy na to?
Sehnat dily na MGF neni problem. Mnohem vyssi naroky tohle auto klade na kvalitu servisu. Kdo to auto nikdy nevidel, nebo jen zbezne, nemel by do nej vrtat. Jinak se da MGF povazovat za posledni klasicky britsky otevreny sportovni vuz s pohonem zadnich kol, motorem uprostred a otevrenym nebem nad hlavou. Jednim slovem nadhera, jizda je zazitek, ale neco to samozrejme stoji. Ani porizovaci cena se do uvedene relace nevejde a pokud ano, pak se s pravdepodonosti blizici se 1 jedna o vrak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 09:46, RE: e30
AnderN napisał:
Sehnat dily na MGF neni problem. Mnohem vyssi naroky tohle auto klade na kvalitu servisu. Kdo to auto nikdy nevidel, nebo jen zbezne, nemel by do nej vrtat. Jinak se da MGF povazovat za posledni klasicky britsky otevreny sportovni vuz s pohonem zadnich kol, motorem uprostred a otevrenym nebem nad hlavou. Jednim slovem nadhera, jizda je zazitek, ale neco to samozrejme stoji. Ani porizovaci cena se do uvedene relace nevejde a pokud ano, pak se s pravdepodonosti blizici se 1 jedna o vrak.
Jeste doplnim jednu vyhodu MGF. Ta spociva v tom, ze krome platene strechy se na nej da sehnat taky hardtop, pricemz k hodne exemplarum si jej poridili uz puvodni majitele a je tudiz k dispozici take u ojeteho auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 09:59, RE: e30
AnderN napisał:
Jeste doplnim jednu vyhodu MGF. Ta spociva v tom, ze krome platene strechy se na nej da sehnat taky hardtop, pricemz k hodne exemplarum si jej poridili uz puvodni majitele a je tudiz k dispozici take u ojeteho auta.
Na Miatu seženeš hardtop samozřejmě také a rovněž i vcelku běžně najdeš kousky, které majitelé prodávají právě již s hardtopem. Jinak MX-5 v 1.8 je velice vydařené autíčko. Krásná hračka pro velké kluky, z uvedených aut bych bral určitě a jednoznačně tuhle mazdičku...:) Konec konců je to neprodávanější roadster na světě...ideální rozmístění hmotnosti na nápravy (50:50), zadní pohon, nizoučká hmotnost, super podvozek, hliníková kapota atd. (Bouračky však nebrat, většinou už to nikdy není vončo !)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 10:07, RE: e30
AnderN napisał:
Jeste doplnim jednu vyhodu MGF. Ta spociva v tom, ze krome platene strechy se na nej da sehnat taky hardtop, pricemz k hodne exemplarum si jej poridili uz puvodni majitele a je tudiz k dispozici take u ojeteho auta.
Jo jo MGF se mi také strašně líbí. Sehnat za uvedenou cenu v pohodě lze, ale je jasné, že bude vyžadovat nejednu investici. Problém tohoto vozu je skutečnost, že jeho mateřská značka (Rover) již neexistuje (Bohužel). Díly tak lze onjednat buď přímo z Anglie, kde to dělá řada firem, nebo přes společnost Unipart, jež dováží díly na Rovery a samozřejmě i MGF. Tento vůz má ovšem řadu specifik (Hydragas, motor 1,8 K VVC aj)., o kterých běžní mechanici zvyklý dělat třeba koncernové vozy nemají ani potuchy, natož aby je opravily. Bez důkladné technické znalosti tohoto vozu a nezbytné literatury je koupě MGF dosti riziková. Osobně bych se rozhodoval mezi mým oblíbencem Mazdou MX-5 a právě tímto vozem. V úvahu by připadala ještě Toyota MR-2, která se ovšem do dané cenové kategorie ve své poslední generaci nevejde. V současnosti se MGF už zase vyrábí a to přímo v Anglii v Longbridge, ale pod patronací jisté čínské značky (její jméno si nepamatuju).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 17:36, RE: e30
Valnoha napisał:
Příště než budeš chytrej tak mrkni na německou inzerci. Jestli umíš víc než jen přečist cenu a vynásobit x26,50 dočteš se v jakém jsou auta stavu a kolik jich má v cenové relaci nad 3tisíce ojro novou střechu.
mhm, ale stejně jsou to vrány... nevěřím tomu, že se dá za 3000EUR koupit dobré auto, natožpak kabriolet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 18:04, RE: e30
Valnoha napisał:
Na vašem místě by byla v mém případě volba jednoznačně bmw e30. Dle mého vkusu jedno z nejhezčích cabrií 90 let když není zbastlené rádoby tuningem.
V německu je celkem široká nabídka od vraků za par set ojro až po ............, takže je z čeho vybírat

přeju hodně štěstí při výběru
Řeším úplně stejný problém. Jsem rozhodnut pro Mazdu, jenže za tu cenu jich je u nás (i v Německu) jako šafránu, navíc žádná pěkná 1,8. AR Spider jsem už taky zkoušel, na pohled moc krásná, jenže slovo "spolehlivost" tohle auto zřejmě nezná (nefungovala střecha, ani otevírání kufru). Saaby jsou sice krásné a spolehlivé, jenže většinou mají hodně najeto a kůže je v žalostném stavu, na MG F jsem toho zatím teda moc dobrého neslyšel. I když se může zdát, že je to exotocké auto, tak v Čechách se najde ještě dost lidí, kteří to s nimi umí, ani systém Hydragas není problém (sám ho mám v autě). BMW je moje srdcovka, ale do e30 bych už nešel, to spíš e36 (jenže opět problém, za tu cenu prostě žádná není). A propos, mám otázečku, měřím kolem 180 cm a bojím se, abych se do té Mazdy vůbec vešel. Chtěl jsem si jí nejdřív někde vxzkoušet, jenže v mém okolí žádná není, proto bych rád slyšel názory buď majitelů, či lidí, kteří mělu tu čest jí vyzkoušet. Díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 20:21, RE: e30
xganga napisał:
Řeším úplně stejný problém. Jsem rozhodnut pro Mazdu, jenže za tu cenu jich je u nás (i v Německu) jako šafránu, navíc žádná pěkná 1,8. AR Spider jsem už taky zkoušel, na pohled moc krásná, jenže slovo "spolehlivost" tohle auto zřejmě nezná (nefungovala střecha, ani otevírání kufru). Saaby jsou sice krásné a spolehlivé, jenže většinou mají hodně najeto a kůže je v žalostném stavu, na MG F jsem toho zatím teda moc dobrého neslyšel. I když se může zdát, že je to exotocké auto, tak v Čechách se na...
k té mx5.Samozřejmě se tam cítíš stísněně nad hlavou ( no vlastně celkově),ale kolega z práce ji má a dá se to.Měřím 185cm a mohl bych v tom jezdit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.01.2009 21:20,
Nevím, ale 90.000 mi příjde dost málo. Doporučuji našetřit min. 150.000 a koupit nějakou pěknou MX-5 NA od fandy z mx-5 klubu (ať už v D nebo CZ). Za 110-150 tisíc tam seženeš dobrý kus. Jako volbu číslo 2 bych volil e30.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.02.2009 17:44, cabrio recenze
co by jste volili?? astru,escorta,r19,golf nebo 306 do 50tisic at tam jsou 4mista mate neake skušenosti??
reagować
Bebok
ilość wystąpień8
data registracji16.12.2011
Poniedziałek 15.07.2013 10:19, Mazda MX-5
Pokud uvažuješ o Mazdě MX 5, tak typ NB2 od r.v.2000 1850 cc šestikvalt s klimou, volant,šaltrpáka a brzda ve dřevě-Nardi. Na tu Ti 150 000 bude stačit
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.