0
powrót
 

diskuze k tématu: Saab 9-5 slouží i po 260 tis. km

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
eftik
ilość wystąpień21
data registracji26.02.2009
Wtorek 27.01.2015 07:23, ??
Teď nevím, zda si dělají legraci redaktoři, kteří tyto recenze a zkušenosti pouští ven, nebo zda si dělá srandu majitel tohoto ne zrovna obvyklého a na zážitky jistě bohatého auta, který se při psaní musel doslova ztopořit k této nic neříkající zkušenosti....
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Wtorek 27.01.2015 12:59, RE: ??
eftik napisał:
Teď nevím, zda si dělají prdel redaktoři, kteří tyto recenze a zkušenosti pouští ven, nebo zda si dělá prdel majitel tohoto ne zrovna obvyklého a na zážitky jistě bohatého auta, který se při psaní musel doslova ztopořit k této nic neříkající zkušenosti....



souhlas, jako bývalý majitel dvou saabu jsem si natěšeně rozklikl a ono tohle....
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Wtorek 27.01.2015 14:59, Motor?
Vyměnil motor co měl najeto 200 tkm??? Co to je za for, to i ve Favoritu vydrzi nasobne vice....
reagować
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Wtorek 27.01.2015 17:05, RE: Motor?
gottak napisał:
Vyměnil motor co měl najeto 200 tkm??? Co to je za for, to i ve Favoritu vydrzi nasobne vice....


Jednalo se o takzvané bazarnické kilometry (bzkm).
Přepočet na normální délkové kilometry:
128.000 bzkm ..... auto má méně než 300 tis. km
200.000 bzkm ..... auto má přes 300 tis. km
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 28.01.2015 09:24, RE: Motor?
gottak napisał:
Vyměnil motor co měl najeto 200 tkm??? Co to je za for, to i ve Favoritu vydrzi nasobne vice....


hele když dostane auto do ruky idiot tak udělá motor i na funglovce. viz. jeden nejmenovanej co dokázal zničit motor na tehdy novým 350Z do roka od koupě, nějakých 30 tis. km.
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Środa 28.01.2015 12:21, RE: Motor?
tomaskrtek napisał:
gottak napisał:
Vyměnil motor co měl najeto 200 tkm??? Co to je za for, to i ve Favoritu vydrzi nasobne vice....
hele když dostane auto do ruky idiot tak udělá motor i na funglovce. viz. jeden nejmenovanej co dokázal zničit motor na tehdy novým 350Z do roka od koupě, nějakých 30 tis. km.


Jasně tak tomu rozumim, ono nejvic vzdycky zalezi na stylu jezdeni a pak servisu...
Nekomu to holt vydrzi 30 tkm, nekomu 300 tkm, a nekomu klidne i mega....
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Cztwartek 29.01.2015 09:20, to snad nestojí ani za komentář
Auto, u kterého je nutné po 200tis. měnit motor, je na úrovni Š120. A co to je - nejpevnější čelní sklo??? Jak to můžu na svém autě otestovat ?
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 29.01.2015 11:01, RE: to snad nestojí ani za komentář
rojack napisał:
Auto, u kterého je nutné po 200tis. měnit motor, je na úrovni Š120. A co to je - nejpevnější čelní sklo??? Jak to můžu na svém autě otestovat ?


Inu špičková kvalita, kde se mění jen maličkosti, jako je motor s turbem a palivové čerpadlo a má to pancéřované čelní sklo. Nechápu, jak mi při výběru mohl takový skvost proklouznout mezi prsty.
Nejpevnější sklo míval sériově odjakživa Ford. Měl v něm armování, které se v zimě navíc dá použít na odmrazení/odmlžení
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Cztwartek 29.01.2015 11:50, ??
Tak tahle recenze i to co tu čtu je ryzí amaterismus a nezkušenost. Nutnost vyměnit motor po 200 tisících? Proboha proč? Chápu v případě, když tomu někdo dával soustavně čočku za studena a choval se jak prase. Ale to odejde každej motor. Turbo-benziny jsou velice spolehlivé, není problém koupit motory 300 tisíc a výš ve skvělé kondici. Když už se chcete bavit o spolehlivosti obecně, uvědomte si, že ty motory velice často mají minimálně silnější jednotky ca 250 koní a výš a i přesto jsou spolehlivé. Ukažte mi motory s 250-300 koňmi s minimálně stejnou spolehlivostí.
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Cztwartek 29.01.2015 12:33, RE: ??
Zvirak napisał:
Tak tahle recenze i to co tu čtu je ryzí amaterismus a nezkušenost. Nutnost vyměnit motor po 200 tisících? Proboha proč? Chápu v případě, když tomu někdo dával soustavně čočku za studena a choval se jak prase. Ale to odejde každej motor. Turbo-benziny jsou velice spolehlivé, není problém koupit motory 300 tisíc a výš ve skvělé kondici. Když už se chcete bavit o spolehlivosti obecně, uvědomte si, že ty motory velice často mají minimálně silnější jednotky ca 250 koní a výš a i přesto jsou spolehlivé. Ukažte mi motory s 250-300 koňmi s minimálně stejnou spolehlivostí.


Spolehlivé turbobenzíny? Kde to žijes? Nejspolehlivější je atmo benzín, odjakživa....
Třeba turba benzíny od VW s výjimkou 1.8 T (ta ale nepochází od VW) stojí za prd.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Cztwartek 29.01.2015 15:15, RE:??
Promiň, měl jsem na mysli turbo-benziny od Saabu ve srovnání ostatníma turbobenzinama (např. zmíněný VW).
(je jasný, že atmo je spolehlivější už z podstaty věci..)
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.