0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetý Saab 9-5 – jak jsou na tom benzínové turbomotory?

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Wtorek 30.12.2014 08:28, turbo benzín saab
Motor vydrží hodně,ale mají hodně za sebou. jeden co je zde v inzerci má akrutálně na tacho 166tkm, poslední záznam v servisce je 268tkm v roce 2009 a auto je z roku 2006, takže si můžete domyslet kolik mají ty starší a kolik má asi tento... pořád jezdí, ale mele z posledního.
reagować
Albi1
ilość wystąpień91
data registracji26.01.2009
Wtorek 30.12.2014 09:32, RE: turbo benzín saab
BMW528i napisał:
Motor vydrží hodně,ale mají hodně za sebou. jeden co je zde v inzerci má akrutálně na tacho 166tkm, poslední záznam v servisce je 268tkm v roce 2009 a auto je z roku 2006, takže si můžete domyslet kolik mají ty starší a kolik má asi tento... pořád jezdí, ale mele z posledního.


myslím si, že se určitě někdo najde,kdo to koupí a obratem prodá se 130tis na tacho.
reagować
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Wtorek 30.12.2014 09:56, RE: turbo benzín saab
Albi1 napisał:
BMW528i napisał:
Motor vydrží hodně,ale mají hodně za sebou. jeden co je zde v inzerci má akrutálně na tacho 166tkm, poslední záznam v servisce je 268tkm v roce 2009 a auto je z roku 2006, takže si můžete domyslet kolik mají ty starší a kolik má asi tento... pořád jezdí, ale mele z posledního.
myslím si, že se určitě někdo najde,kdo to koupí a obratem prodá se 130tis na tacho.


ono to ted má jen 166tkm :D to už se moc prodat nedá je to spíš na díly, motor cvaká a automat lehce prokluzuje, ale myslím že vydržel dlouho to auto má odhadem 4-500tkm
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Wtorek 30.12.2014 11:43, Blaháček
Pan Blaháček je tradičně tak trochu mimo.
Přední kotouče ATE - pár - 2400,- Kč s daní místo jím deklarovaným 4500,- a pod.
Prohnutí bloku tepelným namáháním se dostavilo poté, co majítel dával motoru dlouhodobě slušně řečeno na pr*el. U "brejlovce" (2005 a výš) díky lépe vyřešenému odvětrání klikové skříně prakticky nedochází.
Po koupi by měla následovat demontáž vany a její vyčištění od karbonu a kontrola kluzných ložisek na klice. "Zasírání" vany je dobré předejít zkrácením intervalu výměny oleje.
Nutno podotknout, že s 2.3T Aero vám bude málokdo stačit
(zlvášť pokud máte v autě nějaký ten Stage od www.maptun.com)
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Wtorek 30.12.2014 14:07, RE: Blaháček
Zvirak napisał:
Pan Blaháček je tradičně tak trochu mimo. Přední kotouče ATE - pár - 2400,- Kč s daní místo jím deklarovaným 4500,- a pod. Prohnutí bloku tepelným namáháním se dostavilo poté, co majítel dával motoru dlouhodobě slušně řečeno na pr*el. U "brejlovce" (2005 a výš) díky lépe vyřešenému odvětrání klikové skříně prakticky nedochází. Po koupi by měla následovat demontáž vany a její vyčištění od karbonu a kontrola kluzných ložisek na klice. "Zasírání" vany je dobré předejít zkrácením intervalu výměny oleje. Nutno podotknout, že s 2.3T Aero vám bude málokdo stačit (zlvášť pokud máte v autě nějaký ten Stage od www.maptun.com)



jojo, s láskou vzpomínám, měl jsem staré 9000CC dvoulitr a 9000 2.3 turbo s tuším 270koni po upravě, oboje neskutečně jela, držela a byla vůbec v pohodě /samozřejmě jsem ulítlý na servis a nešetřil jsem/.
souhlasím se zvírakem, vana ven, čištění síto, já olej měnil po 7tis km a jen Mobil 0W. Můj sen jednou je koupit zachovalou 95 combi se servisem, samozřejmě v Aeru a 2.3t.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.