0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo nebo Saab 9-3?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, ostatní, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.10.2005 13:27, Mám taky dotaz
Příští rok plánuji kopi buď Mitsubishi 3000GT nebo BMW 540i (oba pouze manuál). Mají Konsturkčně odlišné avšak výkonově srovnatelné motory. Chtěl bych se zeptat zda máte pro nějaký z těchto modelů doporučení či opak... Osobně mě přitahuje 3000GT pro jeho vzhled (hlavně mi neříkejte že už je staré - kdybych chtěl nový auto koupím uchrochtanou octavii) a bmw zas pro prostor a motor V8.
Za názory díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.10.2005 21:12, Saab 9-5 3.0TiD
Mám výše uvedeného Saaba ve verzi kombi r.v.2002.Problém je,že tento motor je do dvou tisíc otáček úplně mrtvý a pak vystřelí...Nepomohlo ani čipování.Může to být váha vzduchu? Zkoušel jsem tam obdobnou z A6 2.5 TDI, ale nějak to nebylo ono.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.10.2005 10:27, RE: Saab 9-5 3.0TiD
Janák napisał:
Mám výše uvedeného Saaba ve verzi kombi r.v.2002.Problém je,že tento motor je do dvou tisíc otáček úplně mrtvý a pak vystřelí...Nepomohlo ani čipování.Může to být váha vzduchu? Zkoušel jsem tam obdobnou z A6 2.5 TDI, ale nějak to nebylo ono.
Na tento motor se tazatel neptal, a tak jsem ho nezmínil. Ten nekupujte ani náhodou. Je to Isuzu a má přesně takovou hrůznou momentovou charakteristiku, jakou popisujete, i když je zcela v pořádku. První rok výroby hodně trpěl na turba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.11.2005 12:42, TDCi - zmena názoru autora.
Dobrý den pane Vaculíku,

v recenzi ojetého Mondea 2. generace ( http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=881','3' ) jste zcela zrazoval od nákupu motorů TDCi, v tomto článku již tento motor doporučujete. Co způsobilo tuto změnu názoru? (uvádíte, že Delphi je nyní nejdále se servisem. Znamená to již dostupné opravy vstřikovačů pro TDCi?)

A co motor 2,2 TDCi v Mondeu? Ve výše zmiňovaném článku jste zrazoval především od 2,0 TDCi, je 2,2 již "vychytanější"?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.11.2005 11:50, RE: TDCi - zmena názoru autora.
Martin napisał:
Dobrý den pane Vaculíku,

v recenzi ojetého Mondea 2. generace ( http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=881','3' ) jste zcela zrazoval od nákupu motorů TDCi, v tomto článku již tento motor doporučujete. Co způsobilo tuto změnu názoru? (uvádíte, že Delphi je nyní nejdále se servisem. Znamená to již dostupné opravy vstřikovačů pro TDCi?)

A co motor 2,2 TDCi v Mondeu? Ve výše zmiňovaném článku jste zrazoval především od 2,0 TDCi, je 2,2 již "vychytanější"?
Přesně tak. Koncem tohoto roku budou již vstřikovače opravitelné opravitelné za zhruba 2900 Kč (vnitřní ventil - když tečou přepadem) nebo 3900 Kč (ventil a tryska). Oprava zadřeného čerapdla vyjde na 7000 Kč. Navíc čerpadlo se materiálově hodně zlepšilo, již se nezadírá bezdůvodně, ale jen v případě špatné nafty. Strašný průser s prvními TDCi přiměl Delphi k horečné činnosti, takže dnes je s opravami ze všech nejdál.
2,2 TDCi je stejného pricnipu, ale přišlo nedávno a dostává již tak vylepšená čerpadla. Plná opravitelnost platí i u něj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.12.2005 15:59, SAAB 9-3 2.2 TiD
Chtěl bych se vyjádřit k motoru 2.2 TiD od Saaba jednoho Saaba sám vlastním a vím že tyto motory jsou považovány za poruchové ale nemůžu souhlasit s tím že jsou po 200tis. Km „hotové“ najedou i více ale vždy záleží na chováním předchozího majitele, jsou i více náročné na servis. Váha vzduchu je známá svou nespolehlivostí, ale ještě jsem se nesetkal že b někomu kapali vstřiky. Co se týče motoru 3.0 TDI ten bych doporučil i přes jeho špatnou momentovou charakteristiku, jelikož je mnohem povedenější. Ke zmíněnému přehřívání benzínových motorů ani tak nedochází jako spíš k zadírání samotných motorů. Tento problém se snaží hodně lidí řešit opravnými tepelnými štíty a daří se jim dále je u těchto motorů důležité měnit olej bezpodmínečně každých 10tis. Km a každých 100tis. Km pro jistotu nechat vyčistit sací koš. Nemůžu jinak než doporučit koupit benzínového Saaba s tím že si stačí dát vůz prohlédnout v servise a chtít servisní knížku aby bylo vidět že vůz měl pravidelný servis a není se čeho bát, pak tento motor bez problémů najede klidně 500tis. Km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.11.2006 05:17, RE: TDCi - zmena názoru autora.
Martin Vaculík napisał:
Přesně tak. Koncem tohoto roku budou již vstřikovače opravitelné opravitelné za zhruba 2900 Kč (vnitřní ventil - když tečou přepadem) nebo 3900 Kč (ventil a tryska). Oprava zadřeného čerapdla vyjde na 7000 Kč. Navíc čerpadlo se materiálově hodně zlepšilo, již se nezadírá bezdůvodně, ale jen v případě špatné nafty. Strašný průser s prvními TDCi přiměl Delphi k horečné činnosti, takže dnes je s opravami ze všech nejdál.
2,2 TDCi je stejného pricnipu, ale přišlo nedávno a dostává již tak vylepšená ...
Rad bych se zeptal. Od ktereho roku tedy Ford dodava do aut lepsi TDCi motory. Dik
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.03.2007 18:06, os.automobil - FORD, motor TDCi
Rad bych se zeptal , od kterého roku, tedy FORD dodává do aut , lepší motory TDCi. Děkuji.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.