0
powrót
 

diskuze k tématu: Roste počet vozů na CNG

kategorie zaszeregowania tematu:
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Środa 22.10.2014 13:18, Výdrž motorů
CNG je lákavá alternativa. Proč je málo rozšířená, je jasné (přestavby z výroby v omezené míře, nedostatek plniček).
Ovšem co na to řeknou motory? U LPG se ví, že dokáže při nesprávném nastavení odepsat motor "za chvíli" a a ni s pečlivě nastavenou bohatostí a placebo v podobě přimazávání sedel, se některé motory netěší dobré kondici už po něklika tisících km. DOby, kdy motory snesly provoz na LPG bez potíží, až jsou dávno minulostí a dnes je problém najít slušný motor, který LPG bude snášet dlouhodobě bez problémů v podobě zaklepaných sedel.
měl jsem možnost jet několikrát s Pasátem CNG 1,4TSI a byl jsem velmi mile překvapen - jednak minimálními náklady, ale i tím, že vůz měl najeto asi 170tkm a dle majitele nebylo nutno řešit nic na motoru (ani proslulé rozvody
Předpokládám, že motor na CNG obnáší tvrzená sedla a možní i jiné ventily, případně jiné úpravy z výroby. Bojímse, že dodatečná montáž zařízení na CNG bude ve výsledku promotor znamenta totéž, co LPG.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Środa 22.10.2014 15:33, RE: Výdrž motorů
Zdeny60 napisał:
CNG je lákavá alternativa. Proč je málo rozšířená, je jasné (přestavby z výroby v omezené míře, nedostatek plniček). Ovšem co na to řeknou motory? U LPG se ví, že dokáže při nesprávném nastavení odepsat motor "za chvíli" a a ni s pečlivě nastavenou bohatostí a placebo v podobě přimazávání sedel, se některé motory netěší dobré kondici už po něklika tisících km. DOby, kdy motory snesly provoz na LPG bez potíží, až jsou dávno minulostí a dnes je problém najít slušný motor, který LPG bude snášet dlouhodobě bez problémů v podobě zaklepaných sedel. měl jsem možnost jet několikrát s Pasátem CNG 1,4TSI a byl jsem velmi mile překvapen - jednak minimálními náklady, ale i tím, že vůz měl najeto asi 170tkm a dle majitele nebylo nutno řešit nic na motoru (ani proslulé rozvody Předpokládám, že motor na CNG obnáší tvrzená sedla a možní i jiné ventily, případně jiné úpravy z výroby. Bojímse, že dodatečná montáž zařízení na CNG bude ve výsledku promotor znamenta totéž, co LPG.


Doplnil bych, ze prestavba na CNG znamena uplnou likvidaci kufru, nadrze na CNG musi byt nasobne vetsi, nez na LPG kvuli bezpenosti (mira stlaceni CNG neni velka). Jo a taky je ta prestavba ve srovnani s LPG podstatne drazsi (nejakych 50000 vs 25000 u LPG).
Docela by me zajimalo, jak bylo u toho Passata vyreseno vstrikovani CNG. 1,4 TSI je primovstrik a to je velky problem.

reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.