0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Latitude - na trhu je velký sedan od 499.900 Kč

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.03.2011 06:06, zajímavé
Design je zajímavý a celkem pohledný, cena velmi dobrá. Velké prodeje ale v česku nečekám, neboť sedany se zde prodávají buď levné nebo naopak drahé (a mezi tím téměř nic). PS pro redakci: netušil jsem, že fluence je široký přes deset metrů - panečku to musí být prostor v oblasti loktů
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.03.2011 07:45, RE: zajímavé
Pavlik napisał:
Design je zajímavý a celkem pohledný, cena velmi dobrá. Velké prodeje ale v česku nečekám, neboť sedany se zde prodávají buď levné nebo naopak drahé (a mezi tím téměř nic). PS pro redakci: netušil jsem, že fluence je široký přes deset metrů - panečku to musí být prostor v oblasti loktů
Díky za upozornění, NULA je už pryč
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.03.2011 08:50, Latitude
Vypadá to jako Avensis sedan. Dneska už je asi těžko vymyslet nějaké auto, které se ničemu nepodobá...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.03.2011 09:03, No nevím
Podle mě auto postrádá charakter, ničím mě zvlášť nezaujalo ale uvidíme, co na to zákazníci ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.03.2011 11:47, Míšenec
Vypadá, jako kdyby Cruze s Lagunou zplodili dítě, které je přerostlo a je víc po Cruzem. Pohodlný sedan za výbornou cenu, co jezdí i na kořalku. Věřil bych mu víc než ostatním Renaultům. Asi se mi Renaulty moc nelíbí, když se mi z nich jažtakž líbí jen Thalie (protože se podobá Sanderu) a tendle korejec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.03.2011 13:14, RE: Latitude
Michal napisał:
Vypadá to jako Avensis sedan. Dneska už je asi těžko vymyslet nějaké auto, které se ničemu nepodobá...
jj, Opel Vectra zase kopírovala předchozí Avensis. Nebo to bylo obráceně? No vzhled okopírovat můžou, ještě aby se to podařilo i s těma dalšíma vlastnostma auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.03.2011 14:26, RE: Latitude
Petr S napisał:
jj, Opel Vectra zase kopírovala předchozí Avensis. Nebo to bylo obráceně? No vzhled okopírovat můžou, ještě aby se to podařilo i s těma dalšíma vlastnostma auta.
To jsem nějak nepochopil. Mám to snad chápat, že Vectra byla horší než Avensis? Nějak mě nenapadá, čím měl Avensis navrch. Spolehlivost? Nee, vždyť Vectra se umisťuje ve spolehlivosti proklatě vysoko. Jízdní vlastnosti? Oba jsou průměr. Motory? Žádný trumf od Avensise kromě D4D. Nevím, čím by mě ta bedna od Toyoty oproti bedně z Opelu nějak nadchla, obě auta jsou tak šedivě průměrná, že za pět-deset let si na ně nikdo nevzpomene....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.03.2011 13:59, RE: Latitude
typek napisał:
To jsem nějak nepochopil. Mám to snad chápat, že Vectra byla horší než Avensis? Nějak mě nenapadá, čím měl Avensis navrch. Spolehlivost? Nee, vždyť Vectra se umisťuje ve spolehlivosti proklatě vysoko. Jízdní vlastnosti? Oba jsou průměr. Motory? Žádný trumf od Avensise kromě D4D. Nevím, čím by mě ta bedna od Toyoty oproti bedně z Opelu nějak nadchla, obě auta jsou tak šedivě průměrná, že za pět-deset let si na ně nikdo nevzpomene....
Co třeba koroze? Neznám moc benzínové motory od Oplu, ale "věřím" tomu, že na atmosféry od Toyoty má ve spolehlivosti a dobré spotřebě málo co. Nejsem opravdu znalec, ale nevím o jediném atmo-benzínovém problémovém motoru od Toyoty, že by žral olej po pár letech apod.<br>
Ke spolehlivosti např. <br>
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/opel-vectra<br>
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/toyota-avensis<br>
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/toyota-carina<br>
Jasně, tyhle tabulky se dají kritizovat, že nemají vypovídací hodnotu apod. (stejně jako někdo nebere vážně crash testy). Ale jak to že je jedna značka je konstantně nahoře zatímco jiný jsou pořád v průměru nebo i podprůměru?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.03.2011 14:07, RE: Latitude
Petr S napisał:
Co třeba koroze? Neznám moc benzínové motory od Oplu, ale "věřím" tomu, že na atmosféry od Toyoty má ve spolehlivosti a dobré spotřebě málo co. Nejsem opravdu znalec, ale nevím o jediném atmo-benzínovém problémovém motoru od Toyoty, že by žral olej po pár letech apod.<br>
Ke spolehlivosti např. <br>
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/opel-vectra<br>
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/toyota-avensis<br>
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/toyota-carina<br>
Jasně, tyhl...
Zvlášť je zajímavý se podívat na stará auta, kategorie 10-11 let<br>
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2004-10-11/193<br>
Pokud má toyota svoje auta v téhle kategorii na 1-10. místě, tak asi proto, že dělá (nebo aspoň dělala) bytelný auta, co se nesypou ani po 10 letech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.03.2011 22:50, RE: Latitude
Petr S napisał:
Zvlášť je zajímavý se podívat na stará auta, kategorie 10-11 let<br>
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2004-10-11/193<br>
Pokud má toyota svoje auta v téhle kategorii na 1-10. místě, tak asi proto, že dělá (nebo aspoň dělala) bytelný auta, co se nesypou ani po 10 letech.
Ano, na STK v Německu projdou lépe Toyoty než Opel (dle modelu- všimni si že čím menší škatule, tím si stojí v tabulkách lépe). Rozdíl 4% vážných závad a 6,5% vážných závad (v průměru+-) je zcela marginální rozdíl ve smyslu zhodnocení celkového rizika závad u auta (tam bych bral v úvahu desítky procent). 2,5 V6 nebo 1,8 16V u Opela si nezadá ve spolehlivosti s jakýmkoli benzínem od Toyoty. Rez u Opelů skončila taktéž s ročníkem Astry G a poslední Vectry. Toyota se mi nelíbí žádná (kromě 90 tých let) a poslední Opely s jejich logikou ovládání taktéž ne, proto se považuji za nezávislého pozorovatele. Pro obě automobilky už lepší léta skončila (když přihlédnu k tomu, co nabízí zákazníkům v posledních letech za auta- Opel za každou cenu velké změny - Toyota stále dokola přežvýkanou "vysokou spolehlivost" na úkor pokroku...). Automobilky se v posledních letech svými produkty k sobě přiblížily velkou měrou natolik, že bych se zdráhal tak rozhodně používat ve výhradách k jednotlivým modelům tak silná slova, aby se měl kdo od koho co učit. Spíš to vypadá, že jednotlivé modely všech automobilek se liší tvarem zpětných zrcátek a tvarem světlometů, ale asi bych netvrdil, že nějaká nabízí nšjakou spejšl kvalitu a přístup k zákazníkovi, za kterou bych strčil ruku do ohně....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.03.2011 23:52, RE: Latitude
typek napisał:
Ano, na STK v Německu projdou lépe Toyoty než Opel (dle modelu- všimni si že čím menší škatule, tím si stojí v tabulkách lépe). Rozdíl 4% vážných závad a 6,5% vážných závad (v průměru+-) je zcela marginální rozdíl ve smyslu zhodnocení celkového rizika závad u auta (tam bych bral v úvahu desítky procent). 2,5 V6 nebo 1,8 16V u Opela si nezadá ve spolehlivosti s jakýmkoli benzínem od Toyoty. Rez u Opelů skončila taktéž s ročníkem Astry G a poslední Vectry. Toyota se mi nelíbí žádná (kromě 90 tých...
U té toyoty u kategorie 10-11 let je na tom nejhůř ta nejmenší Starlet. Před ní Corolla a nejlíp dopadla Carina. Takže čím menší tím tady hůř. <br>
U starších aut se rozdíly zvětšují na víc než jen 4%<br>
Z Opla bych prostě měl strach, že s tím budou akorát zbytečné problémy, ale asi je to iracionální obava a strach z neznámého.<br>
Co se týče současných aut, tak můžu soudit jen podle toho že mám skoro 3. rokem Yaris a měnil jsem jen baterku v dálkáči. Stejně tak dlouho mám Mazdu 6 a neřeším taky nic, ani tu baterku. Kolega má jakýsi Pežot, koupený jako nový (typ a rok jsem se neptal, ale moc starý nebude) a dával ho tenhle týden do servisu kvůli tomu, že mu nesvítí blinkr a zadní světla (ty prý postupně slábly a to už jednou řešil). V servisu mu jako první věc nabídli výměnu řídící jednotky. Problémy se stávkující elektrikou je ta poslední věc co bych chtěl pravidelně řešit. No ale každý ať si koupí auto podle svého gusta. Mě by vadilo jezdit do servisu na cokoli jiného než na garančky. Někdo je s poruchama smířený.<br>
Ale třeba se i toyota v kvalitě pokazí (nebo už pokazila), viz. problémy s pedálama. Nic není stabilní na věky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.03.2011 17:58,
Jsem se zamiloval, nádherný auto!!!!!!! doufám, že se bude hodně prodávat
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.