Pepe napisał:
Paul napisał:
Je mi jasné, že odpověď typu: ´´Je to frantík, voe.´´ by vás asi neuspokojila. Ale tohle je spíš otázka pro zkušeného autoelektrikáře. Může být zoxidovaný konektor kdesi v palubce, prodřený drát, a je to... Už to má své roky a klidně může zatékat kolem těsnění čelního skla.
Jediná věc, kde vidím blikat všechny kontrolky, je espresso mašina při odvápňování
. Postupoval bych stejně, jako TK - tzn. od nejlevnějších (nejjednodušších) věcí výše... Speciálně Renault je na tom s elektroinstalací ne zrovna růžově (ať už jde o jakéhokoliv subdodavatele, třeba z D). Prostě vybavené auto dokáže ukázat i odvrácenou tvář elektroživota.
o tomhle mužu napsat knihu, manzelka má clio 1.2 rv 99. Měl jsem jak slabou baterku, tak kostru, zatékání, zoxydované kabely, vlhké kabely, blilkající disco na palubce......ano je to frantík. někdy se děje při horku jak je nyní, pak to po kilometru přestane, někdy při mrazu, někdy musím auto vypnout, pak zapnout a je vše ok......ale auto pořád jede kupodivu. Ted jenom odešel snímač na převodovce pro tachometr.....
, jezdí se naplint, v praze to je radost...