0
powrót
 

diskuze k tématu: Problikávání všech kontrolek a následné vypnutí rádia a hodin

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.08.2013 08:08, Problikávání všech kontrolek a následné vypnutí rádia a hodin
Při otočení klíčku a následném nastartování se ozval takový zvláštní zvuk, připomínající \" zavrčení \". Ujel jsem cca 5 km a při vypnutí motoru vyplo rádio a vymazaly se hodiny na středovém panelu. Když jsem opět otočil klíček abych nažhavil motor, všechny kontrolky problikávaly.. Po opětovném kroku odznovu problém ustal, ale nerad bych aby se mi podobná situace stala například při jízdě..Děkuji za radu..


vozidlo: Renault Clio 2.0 Sport
rok výroby: 2001
palivo: benzin
výkon v kW: 124
kód motoru: VF1CB1COF23794369
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 02.08.2013 14:36, Konektor
Je mi jasné, že odpověď typu: ´´Je to frantík, voe.´´ by vás asi neuspokojila. Ale tohle je spíš otázka pro zkušeného autoelektrikáře. Může být zoxidovaný konektor kdesi v palubce, prodřený drát, a je to... Už to má své roky a klidně může zatékat kolem těsnění čelního skla.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 02.08.2013 14:43, RE: Problikávání všech kontrolek a následné vypnutí rádia a hodin
nepřihlášený uživatel napisał:
Při otočení klíčku a následném nastartování se ozval takový zvláštní zvuk, připomínající \" zavrčení \". Ujel jsem cca 5 km a při vypnutí motoru vyplo rádio a vymazaly se hodiny na středovém panelu. Když jsem opět otočil klíček abych nažhavil motor, všechny kontrolky problikávaly.. Po opětovném kroku odznovu problém ustal, ale nerad bych aby se mi podobná situace stala například při jízdě..Děkuji za radu..vozidlo: Renault Clio 2.0 Sportrok výroby: 2001palivo: benzinvýkon v kW: 124kód motoru: VF1CB1COF23794369


udělat diagnostiku, s největší pravděpodobností ukáže na nízkou kapacitu aku.
reagować
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Piątek 02.08.2013 14:48, ...
ten nápad Tomáše Krtka, že je špatná baterie není úplně mimo. Mě to takle podobně blbnulo taky, potom asi za 3 dny klekla baterie.

To vrčení bylo buď:
a) nějaké relé u kterého pokleslo napětí, tak se začalo převalovat mezi stavem sepnuto a vypnuto.
To mohlo být způsobeno buď špatnou autobaterií, nebo byl pokles napětí z jiného důvodu - někde je prostě špatnej kontakt.
b) bzučení způsobil špatný kontakt např. v nějakém konektoru, přeskakování jisker se mohlo takle akusticky projevit.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 02.08.2013 15:42, RE: Konektor
Paul napisał:
Je mi jasné, že odpověď typu: ´´Je to frantík, voe.´´ by vás asi neuspokojila. Ale tohle je spíš otázka pro zkušeného autoelektrikáře. Může být zoxidovaný konektor kdesi v palubce, prodřený drát, a je to... Už to má své roky a klidně může zatékat kolem těsnění čelního skla.


Jediná věc, kde vidím blikat všechny kontrolky, je espresso mašina při odvápňování . Postupoval bych stejně, jako TK - tzn. od nejlevnějších (nejjednodušších) věcí výše... Speciálně Renault je na tom s elektroinstalací ne zrovna růžově (ať už jde o jakéhokoliv subdodavatele, třeba z D). Prostě vybavené auto dokáže ukázat i odvrácenou tvář elektroživota.
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Piątek 02.08.2013 16:01, RE: Konektor
Pepe napisał:
Paul napisał:
Je mi jasné, že odpověď typu: ´´Je to frantík, voe.´´ by vás asi neuspokojila. Ale tohle je spíš otázka pro zkušeného autoelektrikáře. Může být zoxidovaný konektor kdesi v palubce, prodřený drát, a je to... Už to má své roky a klidně může zatékat kolem těsnění čelního skla.
Jediná věc, kde vidím blikat všechny kontrolky, je espresso mašina při odvápňování . Postupoval bych stejně, jako TK - tzn. od nejlevnějších (nejjednodušších) věcí výše... Speciálně Renault je na tom s elektroinstalací ne zrovna růžově (ať už jde o jakéhokoliv subdodavatele, třeba z D). Prostě vybavené auto dokáže ukázat i odvrácenou tvář elektroživota.



o tomhle mužu napsat knihu, manzelka má clio 1.2 rv 99. Měl jsem jak slabou baterku, tak kostru, zatékání, zoxydované kabely, vlhké kabely, blilkající disco na palubce......ano je to frantík. někdy se děje při horku jak je nyní, pak to po kilometru přestane, někdy při mrazu, někdy musím auto vypnout, pak zapnout a je vše ok......ale auto pořád jede kupodivu. Ted jenom odešel snímač na převodovce pro tachometr..... , jezdí se naplint, v praze to je radost...
reagować
Ondrass
ilość wystąpień1
data registracji07.08.2013
Środa 07.08.2013 13:44, Clio
No přestalo to dělat, nechápu.. ted jsem akorát musel vyměnit čidlo otáček, jelikož mě při volnoběhu pořád chcípalo auto.. už jsem z toho byl hotovej.. No a myslim si, že baterkou by to taky mohlo být, tak zkusim dobít baterii a pokuď by se to opakovalo, tak začnu pátrat hlouběji děkuji všem za rady
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.