Není to tak zlé a máte pravdu, že s nájezdem 7tis.km ročně je to jedno. Nejčastěji si lidé stěžují, že papá olej. Jinak pro mě jsou tam dvě věci špatně:
1/ Nejsou chlazené výfukové svody
2/ Motor má rozvodový řetěz, od kterého všichni opouštějí, protože se neosvědčil
Pročetl jsem co se dá ještě jednou a musím vzít zpět co jsem napsal, na kazivost motorů 1.2 TSI první generece Renaultí 1.2 TCe nemá
Pár lidí si stěžovalo ještě na jakási předsavovač váčkové hřídele, ale to se nedá paušalizovat.
Chce to určitě auto před koupí projet, obecně Renault má pomalejší reakce na plyn a turbo díru, která je docela znát.
Obecně turbo díra je pro mě ve městě nepříjemná a je jedno jestli mluvíme o 1.2 Tce nebo Fordím 1.0 Ecoboost atd. Zejména při popojíždění v koloně je mi nepříjemný ten skok výkonu kolem 2000 otáček. Paradoxně nejméně to vnímám v koncernových 1.2 TSI.