0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Talisman Grandtour - ve velkém stylu

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 15.08.2016 07:33, motor
Skoro pětimetrový auto - a vrcholná motorizace naftová jedna šestka - kam ten svět spěje??? Ale hlavně že tam je velkej displej
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 15.08.2016 12:40, RE: motor
A4 napisał:
Skoro pětimetrový auto - a vrcholná motorizace naftová jedna šestka - kam ten svět spěje??? Ale hlavně že tam je velkej displej


Naprosto souhlasím. Vidím 5-ku bávo a slyším 4-válcovou naftu a říkám si, co vede člověka, který našetří peníze na BMW si do něj koupit takový SHIT.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 15.08.2016 13:08, RE: motor
David V napisał:
A4 napisał:
Skoro pětimetrový auto - a vrcholná motorizace naftová jedna šestka - kam ten svět spěje??? Ale hlavně že tam je velkej displej
Naprosto souhlasím. Vidím 5-ku bávo a slyším 4-válcovou naftu a říkám si, co vede člověka, který našetří peníze na BMW si do něj koupit takový SHIT.


V tomhle směru to už bude asi jenom horší - čím dál menší motory, čím dál větší displeje, infotainmenty, konektivita a podobný chujovinky
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Poniedziałek 15.08.2016 13:30, RE
Jojo, k luxusnimu autu patri i luxusni motor, ne jen konektor na iPod...
Naprosto souhlasim, jak nekdo muze vubec zminovat slovo "luxus" nebo "komfort" u 4-valcovyho naftaku... Jeste za ty prachy.. Za me radsi holobyt s klimou a radiem, ale za to s rozumnym motorem, nez tohle. Bych se bal, ze si zapnu vyhrivani sedacek, zesilim radio a alternator ten motor chcipne....

edit: ted se divam, oni za to chcou milion?
reagować
Albi1
ilość wystąpień91
data registracji26.01.2009
Poniedziałek 15.08.2016 13:45, displej
Fuj, to jsem se lek. Na ten ošklivej a velkej displej bych se asi bál i sáhnout, aby mě to nesežralo. Vypadá to, jako by to tam někdo dal z jiného auta, vůbec to k tomu nesedí.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 15.08.2016 13:51, Prolít jsem článek
A moderní trendy ve mě stále budí více rozpaků. Nedáno Tiguan s chrochtákem za 1.3M, teď Talisman s pidichrochtákem za 1M.
A ty spotřeby se začnou podle té nové metodiky vlastně ukazovat kdy?
Vždycky, když vidím nějaké nové auto nabité "moderními technologiemi", tak je mi toho majitele svým způsobem líto, že vyhodil spoustu peněz za něco, co je kvalitativně horší, než to co se vyrábělo o 1 až 2 generace dříve.
Na druhou stranu, když máme zase ty motory o obsahu 1200 ccm, tak bychom mohli udělat znovu model Škoda 120...
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 15.08.2016 13:55, Re:
Ačkoliv souhlasím, že by si tohle auto zasloužilo dvoulitr a víc, tak spoustě lidí to nevadí. I když se mi i prodejci Renaultu přiznali že lidem poptávající Talismany je ta 1,6 málo...
Kolega má tohle biturbo v espacu a je spokojenej, jede to minimálně stejně dobře jako předchozí S-MAX s dvoulitrovým TDCi. A že ten motor zvládne polovinu kilometrů? To je mu jedno, má operák na 3,5 roku / 150 000km a potom půjde auto do světa. Stejně tak si pochvaluje 4Control, s Espacem se na okreskách díky tomu dá jet opravdu svižně.
reagować
mykovec
ilość wystąpień33
data registracji13.12.2008
Wtorek 16.08.2016 09:57, Osobně
by mohlo být celkem fuk, že se do současných aut montují motorky do travních sekaček, pokud bych nebyl ze strany státu šikanován za ježdění se svým opečovávaným euro2 benzínem. O omezení popř. zákazu starší techniky se už pomalu v kuloárech šušká. Na nové pidimotorkové auto s bezstarostnou zárukou nemám. Pomyšlení na koupi současných litrových triturb s několikrát stočeným nájezdem v bazaru, protože splňují nějakou pofiderní normu, mě ovšem děsí. Pokud mě výrobci prostřednictvím legislativy nebudou nutit ty jejich sjačky kupovat, tak ať si dělají, co jim libo.
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Wtorek 16.08.2016 12:05, 1.6
s tímhle motorem jsem jezdil v traficu a byl jsem nadšenej /tam je naladěnej na 107kW a 340 Nm./ Jede s tím krásně a spotřeba okolo 7.7 litru v plném obsazení. /psal jsem o tom zkušenost na tipcars/ . Do reprezentativního kombíku i takový motor stačí - je tichý a pružný. Problém je spíš sociální prestiž, ale lidem, který auta nezajímají je to celkem jedno. Švagr koupil volvo S40 s 1.6 D2. Dal za to neskutečné prachy a když jsem se ho ptal jak to jede, začal mluvit o surround view /ty kamery okolo auta/ podle kterého parkuje a o přehrávání TV. to asi mluví za všechno - já rád řídím a na televizi se můžu koukat v hospodě u piva.... a parkovat mě naučili už v autoškole. Blbý je že spousta zákazníků chce tohle a všechny ty asistenty + evropská unie do toho přidává svoje špeky. Nejlepší auta se dělaly do roku 2000. pak to šlo do p...
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Wtorek 16.08.2016 12:56, Operak
Ty operaky to je taky dobra vec. Tesim se, az zase praskne dalsi bublina. Protoze jsem zvedav, kdo ta kvanta aut bude za ty tabulkove ceny kupovat. 2-3 roky a bude sranda.
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Wtorek 16.08.2016 15:51, RE: Honza
Jo presne, dneska technicka stranka nikoho moc nezajima, protoze tomu nikdo nerozumi. Je to tim (stejne jak napr. u vypoetni techniky), ze se z toho stala masova mainstreamova zalezitost. Kazdej ma auto, PC apod...

Bohuzel, tahle masa urcuje smer trhu, a tak tech 10-15% ridicu, ktery rizeni a auta bavi ma proste smulu. Budto udrzovat stary auto co to jde, nebo se s tim smirit a koupit novej, plastama pachnouci bezpohlavni bazmek. Dalsi varianta je MHD, ale to taky za moc nestoji....

Za me je to jasny, udrzuju stary sunky, ktery uz nikdo nechce, protoze nemaji lane assistant, parking assistant, masturbation assistant a konektor na iPod. Navic jezdi za vic, nez 4.75884l/100km. A protoze je nikdo nechce, jsou levny, a tak me to vyhovuje

reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 16.08.2016 22:02, RE: Honza
sheogorath napisał:
Jo presne, dneska technicka stranka nikoho moc nezajima, protoze tomu nikdo nerozumi. Je to tim (stejne jak napr. u vypoetni techniky), ze se z toho stala masova mainstreamova zalezitost. Kazdej ma auto, PC apod... Bohuzel, tahle masa urcuje smer trhu, a tak tech 10-15% ridicu, ktery rizeni a auta bavi ma proste smulu. Budto udrzovat stary auto co to jde, nebo se s tim smirit a koupit novej, plastama pachnouci bezpohlavni bazmek. Dalsi varianta je MHD, ale to taky za moc nestoji.... Za me je to jasny, udrzuju stary sunky, ktery uz nikdo nechce, protoze nemaji lane assistant, parking assistant, masturbation assistant a konektor na iPod. Navic jezdi za vic, nez 4.75884l/100km. A protoze je nikdo nechce, jsou levny, a tak me to vyhovuje


Masa přeci vůbec nic neurčuje,ani automobilky nemůžou dělat motory,které by bavily řidiče,dnes bohužel určují trend úředníci,kteří jsou odtržení od reality,že to v praxi nefunguje bohužel nikoho nezajímá. pokud automobilka nechce platit pokuty,tak musí dělat tyto motory,a že když se jim naloží,tak ve skutečnosti vypouští více emisí ,nežli starý motor plnicí normu euro 2 nechce nikdo z úředníků vidět.
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Środa 17.08.2016 11:21, Fanda
Ale jo, prave ze urcuje. Myslis, ze by se napr. v CR dobre prodavalo auto s napr. 3.5l V6? Automobilka vyviji to, po cem je nejvetsi poptavka...
Nebo tech nekolik aut s vykonnym motorem nesplnuje emisni normy?

Nastesti se porad jeste da koupit i neco jinyho nez SUV s 1.4 litrovym dieselem...
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 17.08.2016 19:33, RE: Fanda
sheogorath napisał:
Ale jo, prave ze urcuje. Myslis, ze by se napr. v CR dobre prodavalo auto s napr. 3.5l V6? Automobilka vyviji to, po cem je nejvetsi poptavka...Nebo tech nekolik aut s vykonnym motorem nesplnuje emisni normy?Nastesti se porad jeste da koupit i neco jinyho nez SUV s 1.4 litrovym dieselem...


MOTOR SAMOZŘEJMĚ MUSÍ SPLŇOVAT EMISNÍ NORMY,ALE ZÁROVEŇ SE AUTOMOBILKA MUSÍ VEJÍT DO PRŮMĚRU NAŘÍZENÉHO ÚŘEDNÍKY EU,A ABY NEPLATILA POKUTY,ŽE PRŮMĚR PŘEVYŠUJE,TAK MUSÍ VYRÁBĚT VOZY S POKUD MOŽNO CO NEJMENŠÍMI OBJEMY MOTORŮ.
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Środa 17.08.2016 19:44, k
Já mám takoví pocit že vlastně ani nebudoupotřeba vštší motory .Protože vlastně nebude kde využít jejich výkon už ted se nedá pořádně jezdit a bude hůř.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Cztwartek 18.08.2016 10:26, Volnejsie cesty
Nebojte, cesty sa uvolnia. O chvilu zacnu predavat lietajuce auto zo Slovenska. Len sa bojim, ze hned na to mu uradnici zmeraju emisie, a zistia, ze pocas letu ich nema ako auto, ale ako lietadlo. A budu tam potom musiet vlozit nejaku 1.2 TSI...A co sa tyka vykonneho motora, to nam tiez moze byt jedno, ved o chvilu bude jazdit pocitac. A neverim, ze bude moznost nastavit ostru jazdu po okreskach, takze aj tych 50kw bude zrazu vela :)
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.