0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Scénic - dobrá volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 08:06, nechapu modu tehle aut
houpe se to, rychle se s tim jet neda, zere to vic nez bezny auto, v pripade narazu neupevneny zavazadla posadku pomlati, vic nez do odpovidajiciho auta se tam nevejde.
vyznam to muze mit snad jen pro lidi s horsi pohyblivosti, protoze se do toho lip leze
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 08:09, Jen malá faktická poznámka
Zcela jistě ve Favoritu 25 let nejezdíte. První představení Favoritu proběhlo v roce 1987 na veletrhu v Brně. Jedině že byste jezdili ve Škodě Favorit z roku 1936-1941 o čemž pochybuji.
K tématu bych řekl toto: Scénic je celkem solidní automobil, ale ze zkušenosti svého známého bych se vyhnul dieselovým motorům. Nechtěl bych zažít podobné peripetie jako on, kdy turbo měnil častěji než žárovky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 09:07, recenze
Tak takovouhle stupidní recenzi jsem ještě nečetl!!Ten člověk si jako říká odborník jo-tady bych si nenechal poradit ani za nic....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 09:32, RE: nechapu modu tehle aut
rudastraka napisał:
houpe se to, rychle se s tim jet neda, zere to vic nez bezny auto, v pripade narazu neupevneny zavazadla posadku pomlati, vic nez do odpovidajiciho auta se tam nevejde.
vyznam to muze mit snad jen pro lidi s horsi pohyblivosti, protoze se do toho lip leze
Možná proto, že na trhu neexistuje žádné SKUTEČNĚ pětimístné auto (sedan, kombi). Takže MPV je prakticky jediná možná volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 10:48, RE: recenze
aplasek napisał:
Tak takovouhle stupidní recenzi jsem ještě nečetl!!Ten člověk si jako říká odborník jo-tady bych si nenechal poradit ani za nic....
Jo chytracku, to neni recenze ale odpoved na otazku. Recenze na Scenic jsou na jinem miste na Tipcars. Jako odpoved to beru dobrou a s autorem se stotoznuju v tom, ze at se rika o aute cokoli - tak u ojetin je spolehlivost ruzna kus od kusu. Kupujici s tim musi pocitat a udelat pred koupi proste vse proto aby minimalizoval riziko spatne koupe (vyloucit ho samozrejme nelze).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 12:34, Nic moc odpověď
Tak jsme se u dotazu na Scénic dozvěděli výhody systému Flex7 v Zafiře, jaký motor se hodí do Astry a jak je na tom s cenou Piccaso. Jediná použitelná informace byla, že je lepší 1.6 16V než 1.6 8V. Jinak jsme si přečetli obvyklou "vatu" ohledně prohlídky auta před prodejem, rezervě na opravy a strašení povinným ručením u dvoulitrů (copak někoho položí rozdíl 400 korun na 3 měsíce?). Naprosto mi chybí informace o chronických závadách a s čím počítat při provozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 14:07, RE: nechapu modu tehle aut
Honza42 napisał:
Možná proto, že na trhu neexistuje žádné SKUTEČNĚ pětimístné auto (sedan, kombi). Takže MPV je prakticky jediná možná volba.
Ja jsem skoncil u MPV (Mercedes B200) protoze se mi tam vesel velky detsky kocarek, a nemohu si to vynachvalit. Jezdi solidne, zere 7-8 l na dalnici a je tam spousta mista, deti se vyborne nakladaji atd. Clovek sedi o 25 cm vyse nez ve Skodovce. Driv jsem si myslel, ze takova auta jsou opravdu pro invalidy, ale menim nazor. Onehda jsem musel deti vozit VW Jetta (nic proti) ale uz jsem se tesil na nase.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 14:30, RE: Nic moc odpověď
Koloss napisał:
Tak jsme se u dotazu na Scénic dozvěděli výhody systému Flex7 v Zafiře, jaký motor se hodí do Astry a jak je na tom s cenou Piccaso. Jediná použitelná informace byla, že je lepší 1.6 16V než 1.6 8V. Jinak jsme si přečetli obvyklou "vatu" ohledně prohlídky auta před prodejem, rezervě na opravy a strašení povinným ručením u dvoulitrů (copak někoho položí rozdíl 400 korun na 3 měsíce?). Naprosto mi chybí informace o chronických závadách a s čím počítat při provozu.
Neni potreba psat : znacka Renault mluvi za sebe. Plastovy vergl, kteremu porad neco je. Design pro lidi kteri naprosto nemaji vkus. Interier opravdu jako ze stareho sci-fi filmu. Proste des.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 14:49, RE: Nic moc odpověď
Bobin napisał:
Neni potreba psat : znacka Renault mluvi za sebe. Plastovy vergl, kteremu porad neco je. Design pro lidi kteri naprosto nemaji vkus. Interier opravdu jako ze stareho sci-fi filmu. Proste des.
Tohle je taky reakce naprd. Akorát jsme se dozvěděli, že se vám Renault nelíbí a se značkou nesympatizujete. Obojí je věcí osobního názoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 14:54, RE: Nic moc odpověď
Koloss napisał:
Tohle je taky reakce naprd. Akorát jsme se dozvěděli, že se vám Renault nelíbí a se značkou nesympatizujete. Obojí je věcí osobního názoru.
Jo uznavam. Jsem zaujaty. Mel jsem francouzske auto 1x a jeste ted z toho mam nocni mury . Jako ojetinu bych francouzske auto nekoupil nikdy. . Ale ty Sceniky hodne jezdi, tak asi uplne spatne nebudou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 16:28, RE: Nic moc odpověď
Bobin napisał:
Neni potreba psat : znacka Renault mluvi za sebe. Plastovy vergl, kteremu porad neco je. Design pro lidi kteri naprosto nemaji vkus. Interier opravdu jako ze stareho sci-fi filmu. Proste des.
Ty seš ale debil-zase jeden škodovkář....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 17:36, OT --- technologie výroby plechů dveří
Nevíte prosím někdo konkrétně rozdíl v technologii výroby plechů dveří? Jde mi o to, že vozy jako Hyundai, Kia apod. mají rám okna dveří v rozích napojovaný svářením (je vidět při pohledu z vnitřní stary dveří), kdežto koncernové vozy (Škoda, Seat...) mají celý rám okna nejspíše vyražený z 1 kusu plechu. Je v tom tedy opravdu rozdíl?
Jak u napojovaných rámů dveří dosahují rovnosti povrchu z vnější strany? Jen svařením a zabroušením dohladka?
Díky za případnou odpověď.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.06.2009 20:43, RE: OT --- technologie výroby plechů dveří
rohYpnol napisał:
Nevíte prosím někdo konkrétně rozdíl v technologii výroby plechů dveří? Jde mi o to, že vozy jako Hyundai, Kia apod. mají rám okna dveří v rozích napojovaný svářením (je vidět při pohledu z vnitřní stary dveří), kdežto koncernové vozy (Škoda, Seat...) mají celý rám okna nejspíše vyražený z 1 kusu plechu. Je v tom tedy opravdu rozdíl?
Jak u napojovaných rámů dveří dosahují rovnosti povrchu z vnější strany? Jen svařením a zabroušením dohladka?
Díky za případnou odpověď.
Koncern začal u GolfV používat technologii lasserového svařování karoserie, to je naprostá technologická bomba, lepší účinnost svárů, vyšší torní pevnost, nižší hmotnost skeletu, nevím, jestli tuto technologii používaj už i v dalších koncernových automobilkách, každopádně tehdy to byl obrovský pokrok před konkurenci co se výroby karoserie týká
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.06.2009 10:01, RE: Nic moc odpověď
Bobin napisał:
Jo uznavam. Jsem zaujaty. Mel jsem francouzske auto 1x a jeste ted z toho mam nocni mury . Jako ojetinu bych francouzske auto nekoupil nikdy. . Ale ty Sceniky hodne jezdi, tak asi uplne spatne nebudou.
Já měl Francouze taky jednou - Renault 5 Alpine Turbo. Z8vadu měl jen jednu - upadl kabel od startéru, banální oprava, ale i tak se to pořád dalo roztlačit. Měl jsem ho 4 roky a jediná dražší oprava byla repase přední nápravy, ale vzhledem k věku to byl vlastně jen spotřební materiál - tlumiče a čepy. Staré jednoduché autíčko, na kterém se nemělo co pokazit. 1.4 turbo (odkud to ten VW okopíroval?) - 110 koní dokázalo s 870 kg pěkně zacvičit. Rád na něj vzpomínám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.06.2009 11:11, RE: OT --- technologie výroby plechů dveří
Projectigi napisał:
Koncern začal u GolfV používat technologii lasserového svařování karoserie, to je naprostá technologická bomba, lepší účinnost svárů, vyšší torní pevnost, nižší hmotnost skeletu, nevím, jestli tuto technologii používaj už i v dalších koncernových automobilkách, každopádně tehdy to byl obrovský pokrok před konkurenci co se výroby karoserie týká
To nebude to, co myslím já. I Golf 4 či Octavia 1 mají nejspíš rám okna bočních dveří vyražený z 1 kusu plechu. Ale i tak díky. Zkusím tu ten dotaz položit ještě někdy. Teď je tady nějak "mrtvo". Asi ti zase bude chtít napsat do diskuse o fabii HTP, kde bude živo. Možná zkusím i tu Octavii po 200 tis. ;)
reagować
velryba
ilość wystąpień1
data registracji15.01.2016
Piątek 15.01.2016 12:45, renault scenic
mám renault megane scenic z roku 1996 , nikdy mě nezklamal , dobré prostorné auto ,odvezete v něm všelicos, byla jsem s nadmíru spokojená
ted mi začalo kapat vstřikovací čerpadlo , oprava čerpadla by stála 25000 , takovou hodnotu nemá ani auto...
Takže až koupím jiné auto , na nové bohužel nemám , tak nikdy více žádný diesel , díky těm sr????? , co přidávají do nafty , se rozpouští těsnění .
Blaža

reagować
jirka43
ilość wystąpień1
data registracji31.05.2016
Wtorek 31.05.2016 16:15, scenic
Za mne rozhodne ano, pokud se tedy bavime o novem vozu. Pokud se jedna o prispevek chrochtadla, ze dieselovy motory jsou k nicemu tak musim zareagovat. Nove motory energy jsou rozhodne o velky kus dopredu v porovnani ze starsimi vozy, mam to odzkousene ;) Pokud mas zajem dozvedet se troche vic, napis mi zpravu, klidne se s tebou podelim o svuj nazor jako majitel tohoto vozu.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.