Rover623 napisał:
Renault nechci vidět od té doby co jsem z něj měl pojízdný bazén. Jednalo se o Lagunu 2. generace, ale až z konce produkce. Na věci jako nefungující senzory tlaku v pneumatikách pokaždé když trochu víc mrzlo a centrál který si žil vlastním životem, jsem si tak nějak zvykl. Ovšem když se při jedné náhlé letní bouřce auto rozhodlo, že se mu zrovna nechce zavřít střešní okno, byla to opravdu zábava. Hned poté jsem auto prodal. Navíc co se týče toho Scénica, pokud tam opravdu má majitel vstřikovače ...
To já měl Renault Express, Kangoo jsem nechtěl, protože bylo ještě menší. Elektrika u nebouraného vozu, byla stylem udělej si sám, otec i já jsme vyučení elektrikáři, protože po každém dešti nebo projeté kaluži, začaly solidně oxidovat kontakty a světla, blinkry si žily svůj život. Bazén jsem tam měl taky, ale podlahou, protože byla dvojitá a nějak ji francouzi zapomněli lépe ochránit proti korozi, tak to v ní hezky šplouchalo od zadu až po plynový pedál. A poslední bylo, kdy voda zatékala i předním oknem a to vypadlo za jízdy ven, pak jsem to auto nabodl rovnou na zdvižku a odvezl na šroťák. Ale ten motor 1,9D na to, že měl jen 40KW byl neskutečně dobrej. Pak se prý z toho ještě odvodila varianta 1,9dT, ale už ta nebyla až tak bez chyb a 1,5dci motory u Renaultu pro mne skončily nadobro...od té doby co mám VW Caddy najeto 280 tisíc skutečných a nevím, co je to problém s elektrikou, vše německá logika. Nedejbože, že se koupí francouz jako bouraný, to už nedá po elektrické stránce do pořádku nikdo.