0
powrót
 

diskuze k tématu: Doporučíte čtenáři Chrysler PT Cruiser? (doplněno o odpověď redakce)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2012 09:20, Srot
K takovemu shitu je zbytecne se vyjadrovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2012 14:03, RE: Srot
anonim napisał:
K takovemu shitu je zbytecne se vyjadrovat.
Z vyjmenovaných aut není výhra žádné, nejmenší zlo je Zafira s benzínovým motorem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2012 19:19, RE: Srot
anonim napisał:
K takovemu shitu je zbytecne se vyjadrovat.
No dobře. Chtěl jsem vědět názory. To, že je to shit nic neříká. Takový názor je mi na houby. Proč se to shit, měl jste ho? Asi, ne když nejste konkrétní. Pokud ano, tak jaké jsou vaše zkušenosti, co je na autě španě, atd. Pokud nic jiného nevíte, tak nic radši nekonenujte. Na takové názory tahle stránka učitě neslouží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2012 20:46, RE: Srot
martin5 napisał:
No dobře. Chtěl jsem vědět názory. To, že je to shit nic neříká. Takový názor je mi na houby. Proč se to shit, měl jste ho? Asi, ne když nejste konkrétní. Pokud ano, tak jaké jsou vaše zkušenosti, co je na autě španě, atd. Pokud nic jiného nevíte, tak nic radši nekonenujte. Na takové názory tahle stránka učitě neslouží.
Pravdu díž... moje známá tohle auto také chce, prostě kvůli designu, málo kdo otom vozidle něco ví jinak než se projevil právě anonim. Proto jeli někdo schopný vyjádřit názor který něco někomu dá ještě před tím, než redakce napíše své zhodnocení vozidla, tak budu jen rád.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2012 21:42, RE: Srot
martin5 napisał:
No dobře. Chtěl jsem vědět názory. To, že je to shit nic neříká. Takový názor je mi na houby. Proč se to shit, měl jste ho? Asi, ne když nejste konkrétní. Pokud ano, tak jaké jsou vaše zkušenosti, co je na autě španě, atd. Pokud nic jiného nevíte, tak nic radši nekonenujte. Na takové názory tahle stránka učitě neslouží.
PT je auto, které si většina lidí koupí asi hlavně kvůli jeho retro designu....a o tom to vlastně celé je. Auto má ještě jedno plus a tím je docela dost prostorný zavazadlový prostor. Jinak motor není nijak čilý, je typicky americký, prostě pro evropana nic moc. Kladem snad je, že by měl "držet". Není to žádný výkřik techniky a o tom to je. Osobně bych řekl, že motor je vcelku spolehlivý. Bohužel si s ním, stejně jako s celým autem člověk moc zábavy neužije. Co se týká podvozku, tak ten je laděn spíše do komfortního nastavení - výhody a nevýhody jsou subjektivní, někdo má holt rád tvrdší podvozky a jiný zase měkčí. Rozhodně bych nebral automat, ne snad proto že ho tady v ČR lidi bojí, ale hlavně proto, že je pomalý...dlouho mu trvá řazení a spotřeba vzroste docela o dost. Ze zmíněných variant - ještě Scenic a Zafira je rozhodně nejmenším zlem Opel Zafira. Ne, že bych byl nějaký jeho fanoušek, ale přece jen je kvalitativně dál, než ostatní dva konkurenti...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2012 21:50, RE: Srot
Stanislav Crkal napisał:
PT je auto, které si většina lidí koupí asi hlavně kvůli jeho retro designu....a o tom to vlastně celé je. Auto má ještě jedno plus a tím je docela dost prostorný zavazadlový prostor. Jinak motor není nijak čilý, je typicky americký, prostě pro evropana nic moc. Kladem snad je, že by měl "držet". Není to žádný výkřik techniky a o tom to je. Osobně bych řekl, že motor je vcelku spolehlivý. Bohužel si s ním, stejně jako s celým autem člověk moc zábavy neužije. Co se týká podvozku, tak ten je laděn...
Pozn. hodnotil jsem motor 2,0 - benzín, jelikož je nejvíce v bazarových nabídkách
ještě klady a zápory:
zápory: hlučnější motor ve vyšších otáčkách - hluk proniká do kabiny
díky vyšší stavbě samozřejmě i náklon v zatáčkách
poddimenzované brzdy
horší výhled z vozu
horší dostupnost dílů - málé množství druhovýroby

klady:
desing, styl, originalita
variabilita prostoru a zavazadlový prostor
motor 2,2 crd - asi nejvíc doporučitelný
slušná výbava
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.02.2012 08:25, RE: Srot
Stanislav Crkal napisał:
Pozn. hodnotil jsem motor 2,0 - benzín, jelikož je nejvíce v bazarových nabídkách
ještě klady a zápory:
zápory: hlučnější motor ve vyšších otáčkách - hluk proniká do kabiny
díky vyšší stavbě samozřejmě i náklon v zatáčkách
poddimenzované brzdy
horší výhled z vozu
horší dostupnost dílů - málé množství druhovýroby

klady:
desing, styl, originalita
variabilita prostoru a zavazadlový prostor
motor 2,2 crd - asi nejvíc doporučitelný
slušná výbava
hm, to je sice hezký ale bohužel jak 2.0 tak 2.4 benzíny se málokdy dožijí 200k, verze s turbem je na tom obdobně. hodně Chryslerů po r.v. 2000 je nabízeno s poškozeným či mrtvým motorem. zároveň počet poruch je silně nadprůměrný. zajímal jsem se před časem o verzi cabrio ale s díky jsem od koupě ustoupil. krásně udělaná PT jsou na www.pteazer.com.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.02.2012 08:59, RE: Srot
tomaskrtek napisał:
hm, to je sice hezký ale bohužel jak 2.0 tak 2.4 benzíny se málokdy dožijí 200k, verze s turbem je na tom obdobně. hodně Chryslerů po r.v. 2000 je nabízeno s poškozeným či mrtvým motorem. zároveň počet poruch je silně nadprůměrný. zajímal jsem se před časem o verzi cabrio ale s díky jsem od koupě ustoupil. krásně udělaná PT jsou na www.pteazer.com.
mam ho necely dva roky. A spokojenost. Je vyssi ale na silnici sedi dobre, diky sve vaze mu louze nedelaji problem, do zadu je horsi vyhled, polomer zataceni trosku vetsi. Motor by moh byt trosku zivejsi, ale nevadi, spotreba tesne pod 9. Zatim se nic nepokazilo. V zime rychle topi a track control funguje vyborne. Ma velky paty dvere a po vyndani zadnich sedacek je to stehovak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.02.2012 09:26, RE: Srot
bart2000 napisał:
mam ho necely dva roky. A spokojenost. Je vyssi ale na silnici sedi dobre, diky sve vaze mu louze nedelaji problem, do zadu je horsi vyhled, polomer zataceni trosku vetsi. Motor by moh byt trosku zivejsi, ale nevadi, spotreba tesne pod 9. Zatim se nic nepokazilo. V zime rychle topi a track control funguje vyborne. Ma velky paty dvere a po vyndani zadnich sedacek je to stehovak.
rozepiš se pls. jakej motor, jak starý, kolik najeto, kolik najezdíš. reálnejch info o takovejhle autech není nikdy dost. díky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.02.2012 09:58, RE: Srot
tomaskrtek napisał:
rozepiš se pls. jakej motor, jak starý, kolik najeto, kolik najezdíš. reálnejch info o takovejhle autech není nikdy dost. díky.
mam 2l, rok 2002, najeto presne nevim ukazuje 60 tkm podle prohlidky by se tomu prej dalo i verit...no takze tak 100 (predchozi majitel se s tim bal jezdit). jezdim denne do prace 15 km plus nakej vylet dejme tomu 10000 rocne. Brzdy pohoda, prvni rucka kera fakt brzdi. V lete 16" 205/55 v zime 15" 185/85 disky pasujou z Octavie I. Vevnitr misto vepredu i vzadu ze se tam vejde 2 m clovek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.02.2012 17:17, RE: Srot
martin5 napisał:
No dobře. Chtěl jsem vědět názory. To, že je to shit nic neříká. Takový názor je mi na houby. Proč se to shit, měl jste ho? Asi, ne když nejste konkrétní. Pokud ano, tak jaké jsou vaše zkušenosti, co je na autě španě, atd. Pokud nic jiného nevíte, tak nic radši nekonenujte. Na takové názory tahle stránka učitě neslouží.
Dík všem, co se snažili mi poradit. Je to vážně pěkný "retro". Ale případné náklady na provoz nejsou malé. Škoda. Tak hupnu holt do Zafiry .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2012 11:50, RE: Srot
anonim napisał:
K takovemu shitu je zbytecne se vyjadrovat.
Nevím jak vy, ale já jsem s PT Cruiserem naprosto spokojen. KOupil jsem si jej před třemi lety a po dobu těchto tří let jsem do auta lil pouze olej a benzín. Po třech letech jsem musel vyměnit brzdové destičky, vlastně komplet brzdy a tlumiče na obou nápravách. Také jsem nechal upevnit nápravy, stabilizátory, silentbloky. Mám na motoru najeto 200.000 km takže nic závažného. Kupodivu jsem se s cenou opravy vlezl do 25.000 Kč, ale mám nyní vlastně kompletní GO na nápravách. Jedinou závadu co jsem na autě měl je netěsnící čidlo serva - oprava 1200Kč. Letos se s autem rozloučíme, protože potřebujeme ještě větší vůz nežli PT Crusier je. Mnoho lidí jej považuje za malé auto. Až se v něm svezete, pak uvidíte kolik prostoru v autě naleznete. No a ten design??? To je prostě paráda ... nezapomeňte ale, že je to amerika a spotřeba není nikterak malá. Ve městě rozhodně přes 10litrů, na dálnici jsem však spolu s tempomatem dokázal jezdit za 6,5l/100km. Ale to jsem jel opravdu úsporně... takže hodně štěstí.
Moje verze vozidla byla r.v. 2001, 2.0 benzín
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2012 11:51, RE: Srot
Kajagottik napisał:
Nevím jak vy, ale já jsem s PT Cruiserem naprosto spokojen. KOupil jsem si jej před třemi lety a po dobu těchto tří let jsem do auta lil pouze olej a benzín. Po třech letech jsem musel vyměnit brzdové destičky, vlastně komplet brzdy a tlumiče na obou nápravách. Také jsem nechal upevnit nápravy, stabilizátory, silentbloky. Mám na motoru najeto 200.000 km takže nic závažného. Kupodivu jsem se s cenou opravy vlezl do 25.000 Kč, ale mám nyní vlastně kompletní GO na nápravách. Jedinou závadu co jsem ...
Ještě něco přidám, tak kvalitní audio ve voze jsem dlouho neměl. Po tomhle se mi bude opravdu stýskat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2012 17:05, RE: Srot
Kajagottik napisał:
Nevím jak vy, ale já jsem s PT Cruiserem naprosto spokojen. KOupil jsem si jej před třemi lety a po dobu těchto tří let jsem do auta lil pouze olej a benzín. Po třech letech jsem musel vyměnit brzdové destičky, vlastně komplet brzdy a tlumiče na obou nápravách. Také jsem nechal upevnit nápravy, stabilizátory, silentbloky. Mám na motoru najeto 200.000 km takže nic závažného. Kupodivu jsem se s cenou opravy vlezl do 25.000 Kč, ale mám nyní vlastně kompletní GO na nápravách. Jedinou závadu co jsem ...
Stímhle bych se dokázal stotožnit. Je vidět vlastník vozidla. Ja se letos díky kamarádivi poohlížel po HRR což je nástupce PT cruisera. Výborný vnitřní prostor, měkké odpružení celkem to i drželo stopu. Ale po sedačkách jsme klouzali. Motor 2,4 benzin v automatu. Prostě pohoda kára s nezaměnitelným image. Spotřebu nám to hlásilo 8,9. Tedy auto dost ulítlý na naše cesty a ve skořicové metle. Fakt se mi líbilo a jemu taky skoro ho koupil... jenže nebrzdil celý zadek osazen bubny, nebo možná špatně brzdil.... Něco lehce cvakalo při zatočení doleva. Chyběla opěrka na zadní levé straně. navíc servisků nějak nemohl najít ... Chtěl za to 300.000 tis. Šli jsme od toho. najednou ho objevil v AAAčkach za 240....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2012 10:17, PT Cruiser - zkušenosti
Chtěl bych Vám napsat moji zkušenost s tímto vozem s motorem 2,0 104 kW o kterém uvažujete. Mám ho více jak dva roky najeto 160 tis. km a musím říct že jde o velmi spolehlivý vůz. Je pravda, že jsem ho koupil dovezené z Rakouska a je ve výborném stavu. Vyměnil jsem pouze poslední díl výfuku a baterii. Tohle vyjímečné auto se nekupuje kvůli sportovním ambicím motoru nebo kvůli nízké spotřebě ale hlavně kvůli designu který je nazaměnitelný. Spotřeba je kolem 9-10 L a dovolenou jedu za 7,8L . Motor je velmi tichý a žádný rušivý zvuk do interiéru neproniká. Podvozek je spíše tvrdší takový evropský. Auto se nijak moc nenaklání a hlavně na delší cesty je to úplná paráda. Pohodlné sedačky , vše funguje bezvadně a kam přijedete tak se lidi za vámi otáčejí. Já můžu auto jen doporučit a motor 2,0 16v 104 kW také . Diesel by byl asi lepší ale pořizovací cena vozu je o dost rozdílná.
Ceny náhradních dílů taky nejsou nijak závratné a proto si celkově myslím že pokud tohle auto někdo chce má si ho koupit. Nové před deseti lety stálo 900 tis.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2012 10:56, Zkušenost
Dobrý den, PT jsem nikdy nevlastnil, pouze jsem s ním jednou absolvoval cestu do Itálie a zpátky. Byla to příjemná cesta, auto nedrncá, měkké sedačky mám rád. Subjektivně vyšší aerodynamický hluk a tupý automat. Jinak fajn.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.02.2012 18:37, RE: Srot
Kojot027 napisał:
Stímhle bych se dokázal stotožnit. Je vidět vlastník vozidla. Ja se letos díky kamarádivi poohlížel po HRR což je nástupce PT cruisera. Výborný vnitřní prostor, měkké odpružení celkem to i drželo stopu. Ale po sedačkách jsme klouzali. Motor 2,4 benzin v automatu. Prostě pohoda kára s nezaměnitelným image. Spotřebu nám to hlásilo 8,9. Tedy auto dost ulítlý na naše cesty a ve skořicové metle. Fakt se mi líbilo a jemu taky skoro ho koupil... jenže nebrzdil celý zadek osazen bubny, nebo možná špatn...
Jestli máš na mysli HHR tak to nemá nic společnýho s PT cruiserema rozhodně to není nástupce. HHR je od Chevroletu (GENERAL MOTORS) proti tomu PT cruiser je od Chrysleru (v té době DAIMLER). Z toho vyplývá, že tyto dvě auta nemají nic společného.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.02.2012 21:01, RE: PT Cruiser - zkušenosti
RomanZ napisał:
Chtěl bych Vám napsat moji zkušenost s tímto vozem s motorem 2,0 104 kW o kterém uvažujete. Mám ho více jak dva roky najeto 160 tis. km a musím říct že jde o velmi spolehlivý vůz. Je pravda, že jsem ho koupil dovezené z Rakouska a je ve výborném stavu. Vyměnil jsem pouze poslední díl výfuku a baterii. Tohle vyjímečné auto se nekupuje kvůli sportovním ambicím motoru nebo kvůli nízké spotřebě ale hlavně kvůli designu který je nazaměnitelný. Spotřeba je kolem 9-10 L a dovolenou jedu za 7,8L . Motor...
Přesně tak, na dlouhé cesty je to prostě BOMBA !!! Na dálnici sedí jako prase :). Pohodlně se usadit, zapnout tempomat a pak už se jen kochat... Ano, zadní díl výfuku jsem zapoměl. Taky musel jít nový
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.