0
powrót
 

diskuze k tématu: Výměna expanzní nadoby

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.10.2013 13:02, Výměna expanzní nadoby

vozidlo: Renault R19
rok výroby: -
palivo: benzin
výkon v kW: 54
kód motoru: F3N

popis závady: Chtěl bych se zeptat, zda-li je nutné po výměně expanzní nádobky odvzdušnit chladicí okruh a případně jak? Celý okruh je v pořádku, jen přes tu nádobku není po 23 letech nic vidět.

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagować
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Cztwartek 10.10.2013 18:23, Odvzdušnění
Odvzdušnění by nemělo být nutné, chce to udělat testovací jízdu po městě a hlídat teplotu. Renaulty měli 2 systémy odvzdušnění, někde na trubkách od chladiče se nachází odvzdušňovací ventil, ten je buď automatický nebo ruční, poznáš ho snadno, vypadá jek odmontovaný z topení. Automatický upouští sám dokud je v okruhu vzduch, takže udělat tak 20 kilometrů jízdu a vzít si sebou směs na případné dolití. Při manuálním, ten samý postup, jen bez vody a po jízdě při zapnutém motoru ten ventil opatrně otevřít.

Pokud není ventil a bylo by to hodně zavzdušněné, tak nastartovat, ještě na studeném motoru otevřít víčko chladiče a nechat to s otevřeným chladičem běžet dokud se motor řádně neohřeje, pak zavřít chladič a vypnout motor. Nikdy nevypínat motor před zavřením chladiče, protože by si to mohlo "cucnout" zpátky.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.