0
powrót
 

diskuze k tématu: Svižné hatchbacky

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 00:49, Bezpecnosti
Taky bych pomyslel na tu bezpecnost, pod pojmem svizneji auto si predstavuji, ze budete jezdit rychleji a bud udelate chybu vy, nebo vas naboura nekdo jiny. Tak jako tak, honda je super, ale 2 hvezdicky jsou opravdu mizerny vysledek v porvnnai s Focusem, Astrou nebo Meganem. Ja osobne bych volil bud Focus nebo Astru. K astre mam bliz protoze jsem vlastnili kombika a spokojenost. Jinak u Focuse, se kterym jezdim tady casto v Anglii me nevyhovuji predni sedacky, ktere me prijdou jak za trest. Na pristrojovku a stredovy panel jsem si zvykl, ale stale se me nelibi. Osobne bych tedy ve finale sahnul asi po Astre. Bude i o neco levnejsi, takze usetrene penize muzete dat do prvnostniho servisu. Olej, rozvody atd
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 00:50, PRASAAK - Renault
Zdravim, pokud se s autem nechcete nudit, urcite si kupte renaulta, kamarad jej pouzival asi rok (r megane coupe 1.6) a s tim autem se opravdu nenudil - v servisu jej meli za VIP zakaznika :))) , samozrejme neni r.m. coupe jako r.m.coupe ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 06:33,
Ale čtenář chtěl svižné auto, čím asi nemyslel nějakou šetnáctistovku...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 08:15, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ale čtenář chtěl svižné auto, čím asi nemyslel nějakou šetnáctistovku...
Čtenář se v dotazu ptal na "šestnáctistovku, nejlépe 16V s výkonem okolo 100 koníků". Samozřejmě že existují i svižnější verze popisovaných aut....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 08:39, RE: bez předmětu
David Hrdlička napisał:
Čtenář se v dotazu ptal na "šestnáctistovku, nejlépe 16V s výkonem okolo 100 koníků". Samozřejmě že existují i svižnější verze popisovaných aut....
Jestli si tazatel vybere Focus, ať jde do motoru 1.6 16V 74kw, je to dobrej motor s dobrou spotřebou.
Když by se rozhodl pro Astru G, tak jedině motor 1.8 16V 85kw, jezdí se stejnou spotřebou jako 1.6 16V 74kw, navíc není tak choulostivý na spotřebu oleje, pojistka je stejná a 11kw navíc se vždycky hodí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 09:23, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Jestli si tazatel vybere Focus, ať jde do motoru 1.6 16V 74kw, je to dobrej motor s dobrou spotřebou.
Když by se rozhodl pro Astru G, tak jedině motor 1.8 16V 85kw, jezdí se stejnou spotřebou jako 1.6 16V 74kw, navíc není tak choulostivý na spotřebu oleje, pojistka je stejná a 11kw navíc se vždycky hodí.
Focus bude trochu dražší, doporučuji verzi Trend, která má "kratší" převodovku. Klasická 1.6 točí při 130km/k 3150ot. U prvních ročníků pozor na korozi spodních lemů dveří z vnitřní strany a kapoty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 09:23, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Jestli si tazatel vybere Focus, ať jde do motoru 1.6 16V 74kw, je to dobrej motor s dobrou spotřebou.
Když by se rozhodl pro Astru G, tak jedině motor 1.8 16V 85kw, jezdí se stejnou spotřebou jako 1.6 16V 74kw, navíc není tak choulostivý na spotřebu oleje, pojistka je stejná a 11kw navíc se vždycky hodí.
A čo tak skusit mazdu 323F ? Pouzival som ju 3 roky bez najmensich problemov, r.v. 96 motor 1.5 65 kW. Je to velmi podarene auto s vynikajucimi jazdnymi vlastnostami, ktore svojim dizajnom urcite zaujme aj teraz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 09:53, Honda 1,6 VTi
Škoda že tam není zahrnuta Honda Civic 1,6 VTi se svými 160 HP. Předpokládám, že tazatel chce něco na rychlé přemisťování a tohle by byla slušná volba. I když by překročil stotisícovou hranici, tak tohle by stálo za to!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 09:53, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Jestli si tazatel vybere Focus, ať jde do motoru 1.6 16V 74kw, je to dobrej motor s dobrou spotřebou.
Když by se rozhodl pro Astru G, tak jedině motor 1.8 16V 85kw, jezdí se stejnou spotřebou jako 1.6 16V 74kw, navíc není tak choulostivý na spotřebu oleje, pojistka je stejná a 11kw navíc se vždycky hodí.
Souhlasím, taky bych to tak z nabízených alternativ viděl. Určitě bych měl sklony se vyhnout motoru X16XEL od Opelu (1.616V), těch případů spotřeby oleje z okolí pár znám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 10:03, RE: bez předmětu
David V napisał:
Souhlasím, taky bych to tak z nabízených alternativ viděl. Určitě bych měl sklony se vyhnout motoru X16XEL od Opelu (1.616V), těch případů spotřeby oleje z okolí pár znám.
To jsem rád, že se mnou někdo souhasí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 10:06, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ale čtenář chtěl svižné auto, čím asi nemyslel nějakou šetnáctistovku...
Náhodou Ar 145 1.6 TS má 88kw,což je na tak malé auto dost.Nebo 2.0 TS má myslím bud 110 Kw,nebo 114Kw
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 10:22, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Náhodou Ar 145 1.6 TS má 88kw,což je na tak malé auto dost.Nebo 2.0 TS má myslím bud 110 Kw,nebo 114Kw
To souhlasím, motory TS jsou silné, ale co do spolehlivosti jsou podprůměrné, navíc spotřeba paliva je často dost vysoká, hlavně u 2.0TS.
Navíc AR 145 je už dost konstrukčně zastaralé auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 10:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Náhodou Ar 145 1.6 TS má 88kw,což je na tak malé auto dost.Nebo 2.0 TS má myslím bud 110 Kw,nebo 114Kw
Náhodou, pověsti o kvalitách a spolehlivosti AR jsou docela dost kontroverzní, čili z nabízených aternativ bych ji zařadil až na poslední místo i s ohledem na 88 kW z odsahu 1.6. Osobně neznám tedy nikoho, kdo by AR měl, jo vlastně jeden mluvil o 33 a byl spokojenej, ale když chodím do garáže pro auto, často vidím nějakou "kočenu", jak do motoru svého miláčka AR leje olej. Copak o to, auto je to pěkný, to zas né že né, ale ojetého bych se bál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 10:44, žihadlo
Ono těch svižných aut by se dalo vybrat víc - když se navíc člověk spokojí s menšími rozměry (ne každý nutně vidí nižší střední jako nejnižší standard), tak i se slabším motorem auto letí. Takže takové Saxo 1,6, Punto II 1,8, Colt 1,6, Corsa B 1,6 nebo Polo 1,6 a koneckonců i ta Felicia 1,6 celkem jede
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 10:59, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Focus bude trochu dražší, doporučuji verzi Trend, která má "kratší" převodovku. Klasická 1.6 točí při 130km/k 3150ot. U prvních ročníků pozor na korozi spodních lemů dveří z vnitřní strany a kapoty.
Koroze dveří, to je u Focusu častný problém. Značkové servisy to ale řeší v rámci záruky - potvrzeno vlastní zkušeností.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 11:00, RE: bez předmětu
zigi napisał:
To souhlasím, motory TS jsou silné, ale co do spolehlivosti jsou podprůměrné, navíc spotřeba paliva je často dost vysoká, hlavně u 2.0TS.
Navíc AR 145 je už dost konstrukčně zastaralé auto.
prosimtě zigi, co se těm ts děje tak hrozného (nemluvíme o boxerech)? míníš dolévání oleje?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 11:34, RE: bez předmětu
David Hrdlička napisał:
Koroze dveří, to je u Focusu častný problém. Značkové servisy to ale řeší v rámci záruky - potvrzeno vlastní zkušeností.
O tom jsem slysel, ale resi to i v tehle dobe u kusu z roku 99 nebo to byla nekdy v minulosti svolavaci akce a ted uz maji ostatni smulu?

Dekuji za odpoved
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 12:54, RE: bez předmětu
anonym napisał:
O tom jsem slysel, ale resi to i v tehle dobe u kusu z roku 99 nebo to byla nekdy v minulosti svolavaci akce a ted uz maji ostatni smulu?

Dekuji za odpoved
O žádné svolávací akci informaci bohužel nemám, dle mých informací se to řeší individuálně v rámci záruky. Např. v mém okolí se jednalo o r.v. 1999, opraveno v záruce v roce 2005 a r.v. 2001, opraveno v záruce v roce 2006.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 13:35, RE: bez předmětu
zigi napisał:
To souhlasím, motory TS jsou silné, ale co do spolehlivosti jsou podprůměrné, navíc spotřeba paliva je často dost vysoká, hlavně u 2.0TS.
Navíc AR 145 je už dost konstrukčně zastaralé auto.
S těma TS máš pravdu,jsou to žraloci,žere to jak prase,ale začínám mít slabost na Italky,jináč bych bral toho focuse,nebo tu vti hondu,jak to tady kdosi psal
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.08.2007 18:33, sviznost
Doporucil bych Nissana Almeru. Je specialne na sviznou jizdu, rodinne typy a skodovkari jej nemaji radi, protoze se musi honit do otacek. Pokud ale nevadi drzet vuz pod plynem a ve 4000 otackach, mate i u patnactistovky sviznou stiku s rozumnou spotrebou a docela spolehlivou. Zvlaste kdyz budete mit jeden z prvnich kusu posledni serie ve stari cca 5 let, novejsi kusy maji nahonenejsi motory ale ty motory maji problemy. Kousky +/- z roku 2000 jsou ale opravdu skvele. Delali se i s motory 1750 ccm, ty potom jezdili jeste lepe a tyto motory uz snesly i nizke otacky a jsou nesmirne spolehlive (rozvodovy retez misto remenu). Vim to, mam jeden takovy kousek ve sve Primere a jsem s nim moc spokojenej. Primeru nedoporucuji, protoze tato na sport je uz trochu moc veliky kocar, ma obrovsky rozvor. 180 na dalnici neni zadny problem, pohodli, seveleni motoru. No ale potom zaparkovat na parkovisti s velkym rejtem nebo se propletat s timto sirokym autem Prazskou zacpou neni to prave orechove. Takze nesplnuje sportovni predstavu pisatele. Jak jsem ale psal, pro nej by Almera 1,5 rok vyroby 2000 byla asi idealni.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.