0
powrót
 

diskuze k tématu: Strata vykonu motoru, resp. turbo zabera neskoro

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.02.2014 00:04, Strata vykonu motoru, resp. turbo zabera neskoro

vozidlo: Renault Mégane megane 2 combi
rok výroby: -
palivo: nafta
výkon v kW: 88
kód motoru: f9q

popis závady: Mam cerstvo menene turbo. Zo zaciatku nebol ziaden problem, bolo to ok az na zvuk turba, trosku sa zmenil, zacal mat vyssi pisklavejsi zvuk. Po najazdeni cca 500 km sa mi znizil vykon, auto vobec netahalo. Skusil som podradit a ist do vysokych otacok a zacalo potom mi zacalo zaberat (pri cca 2300-2500 otackach, pred tym tak od 1300-1500). Ledva som s tym dosiel domov, najhorsie je sa rozbehnut na 1-tke, lebo si nemam kam podradit.

kód chyby určené na diagnostice: ziadna

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 17.02.2014 07:51, výměna turba a čeho ještě?
Možných příčin tothoto chování je poměrně hodně, ale osobně bych vsadil na:
1) pokud proběhla výměna turba po jeho destrukci, došlo tak skoro jistě k masivnímu průniku oleje do sání a potom nestačí jen vyměnit turbo. Je třeba vyměnit i mezichladič, zkontrolovat katalyzátor a FAP a samozřejmě celé sání vyčistit.
2) po výměně turba se, v rámci jeho "sednutí", může rozhodit kalibrace elektromagnetického ventilu regulace turba a auto nejede a padá do nouzového režimu
3) odešla váha vzduchu
Ale vše výše psané je věštění, když auto reálně nevidím - odtáhl bych to do servisu který provedl výměnu a požadoval záruční opravu (6 měsíců je záruka na práci, 2 roky na nové turbo).
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.