0
powrót
 

diskuze k tématu: startovani u mégana grantour

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.01.2015 23:42, startovani u mégana grantour

vozidlo: Renault Mégane grantur combi ll
rok výroby: 2008
palivo: benzin
výkon v kW: 82
kód motoru: VF1KM1R0H39975650 motor-K4MD8

popis závady: nekolikrat se mi stalo,že motor nechtěl naskočit. musel jsem vickrat startovat,šlapal jsem i na plynový pedál. chytil a zase chcipnul a to se nekolikrát opakovalo než naskočil. mam ho dva roky,jsem druhý majitel 90tis. najeto a stalo se mi to asi pětkrát za tu dobu. zrovna dnes jsem petkrat startoval a nic až na pošestý chytil. co to muže spusobovat a jak mam tuto závadu odstranit. auto jinak jezdi bez problemu. dekuji předem za odpověd.

kód chyby určené na diagnostice: žadne chyby.

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 29.01.2015 22:56, re:
Dobrý den. Tento problém se objevuje u poměrně velkého počtu vozů a ve velké části případů bývá na vině vadný snímač otáček klikového hřídele. Nejčastěji po zahřátí vykazuje nesprávné hodnoty a motor potom buď sám zhasne, nebo po zhasnutí nejde znovu nastartovat (signál z čidla je pro běh motoru nezbytný). Jak motor vychladne, lze jej opět nastartovat. Další možností může být vadný snímač teploty chladící kapaliny.
reagować
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Piątek 30.01.2015 10:00, RE: re:
Karel - TipCars.com napisał:
Dobrý den. Tento problém se objevuje u poměrně velkého počtu vozů a ve velké části případů bývá na vině vadný snímač otáček klikového hřídele. Nejčastěji po zahřátí vykazuje nesprávné hodnoty a motor potom buď sám zhasne, nebo po zhasnutí nejde znovu nastartovat (signál z čidla je pro běh motoru nezbytný). Jak motor vychladne, lze jej opět nastartovat. Další možností může být vadný snímač teploty chladící kapaliny.


Jenže na to aby se odhalilo čím to je by to auto musel někdo napojit na diagnostiku. Ale kdepak v ČR, kdepak nějaká diagnostika. V autech pro ČR by tu diagnostickou zásuvku nemusel výrobce vůbec instalovat a významně by ušetřil. Většina lidí "diagnostikuje" tak, že se zeptá v hospodě nebo na internetu čím to může být a pak mění jeden díl po druhém. Když se to nepovede, auto se prohlásí za "furtseseroucí" a prodá se do bazaru. Tam si jej koupí další nešťastník a celá historie se opakuje.
Blbé je, že když se semtam někdo odhodlá a odveze auto do originálního servisu své značky, tak tam sice mají diagnostiku i veškeré vybavení, ale bohužel často také nekvalifikované "odborníky" s minimálními zkušenostmi, kteří byli přijati na základě jediného parametru. Byli nejlevnější.

Rada: zkuste v místě svého bydliště najít dobrý autoservis zabývající se zejména vozy Renault (nemusí to být originální servis). Tady kde žiju já (střední morava) takový je, majitel má cca 12 let zkušeností z originálního servisu značky, mají veškeré vybavení a cena za hodinu diagnostické práce je 300 Kč. Tím chci jen říct, že najít servis který je dobrý a není předražený jde.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.