0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Mégane RS v redakčním testu

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.06.2010 07:06, Konkurence? Je!
Je a to v podobě Mazdy 3MPS, která je nejen výkonnějšíé, ale stojí stejně a dokonce v Německu ještě méně než Renault RS.
Má vyšší výkon (191kW) a celkově kvalita je jinde.
Jednu mám doma...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.06.2010 09:11, RE: Konkurence? Je!
Zdeny60 napisał:
Je a to v podobě Mazdy 3MPS, která je nejen výkonnějšíé, ale stojí stejně a dokonce v Německu ještě méně než Renault RS.
Má vyšší výkon (191kW) a celkově kvalita je jinde.
Jednu mám doma...
Doporučuji srovnávací test na auto.cz. Bohužel nemám osobní zkušenost ani s jedním z těchto vozů, ale M3 MPS zde skončila na posledním 4. místě...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.06.2010 11:08, RE: Konkurence? Je!
Alda napisał:
Doporučuji srovnávací test na auto.cz. Bohužel nemám osobní zkušenost ani s jedním z těchto vozů, ale M3 MPS zde skončila na posledním 4. místě...
Neznám megána a ani Tajpára co srovnávali ve zmíněném testu, ale Mazda MPS by snesla spíš srovnání s Focusem ST a ne RS. Tady bych řekl že redakce malinko ulétla.
V neposlední řadě to potrvzuje i cenovka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.06.2010 12:52, RE: Konkurence? Je!
Valnoha napisał:
Neznám megána a ani Tajpára co srovnávali ve zmíněném testu, ale Mazda MPS by snesla spíš srovnání s Focusem ST a ne RS. Tady bych řekl že redakce malinko ulétla.
V neposlední řadě to potrvzuje i cenovka
v Mazde 3 MPS jsem nejel,ale všeobecně zatím není hodnocena moc lichotivě. Na auto.cz to vystihly výrazem: japonská Škoda Octavia RS.
Megane RS je hodnocen velmi kladně,což je od žabožroutů překvapení. A aby "starý a slabý" type R udržel krok s těmihle, to je pro ostatní ostuda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.06.2010 17:39, RE: Konkurence? Je!
Tomi napisał:
v Mazde 3 MPS jsem nejel,ale všeobecně zatím není hodnocena moc lichotivě. Na auto.cz to vystihly výrazem: japonská Škoda Octavia RS.
Megane RS je hodnocen velmi kladně,což je od žabožroutů překvapení. A aby "starý a slabý" type R udržel krok s těmihle, to je pro ostatní ostuda.
Jezdil jsem starým i novým Meganem RS, FF ST i současným RS, Mazdou 3 MPS i Hondou Civic Type R.

V přímce nejrychlejší, nejdunivější a nejvíce uprskaný je současný FF RS. Nejkomfortnější je eMPSo a v zatáčkách nejrychlejší Megan RS. Paradoxně nejméně rozežraný je Civic, který jako jediný má atmosférický čtyřválec, které je ze staré školy. Osobně bych si nevzal ani jeden HH. Sáhnul bych po současné Impreze WRX 265, které naprosto vychovují naše silnice a umí dostatečně rychlá. Navíc si užijete i na sněhu a není z uvedeného výběru nejdražší. Pokud by stačilo malé auto, dobrou volbou je Clio RS.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.06.2010 18:12, RE: Konkurence? Je!
Petr - TipCars.com napisał:
Jezdil jsem starým i novým Meganem RS, FF ST i současným RS, Mazdou 3 MPS i Hondou Civic Type R.

V přímce nejrychlejší, nejdunivější a nejvíce uprskaný je současný FF RS. Nejkomfortnější je eMPSo a v zatáčkách nejrychlejší Megan RS. Paradoxně nejméně rozežraný je Civic, který jako jediný má atmosférický čtyřválec, které je ze staré školy. Osobně bych si nevzal ani jeden HH. Sáhnul bych po současné Impreze WRX 265, které naprosto vychovují naše silnice a umí dostatečně rychlá. Navíc si užijete i...
Civic je najmenej rozozrany logicky, to nie je ziadny paradox. FF RS je predrazena hracka, aj ked plna emocii. Impreza je o 150 tis. drazsia ako tento Megane, kvoli sprevodovaniu nepouzitelna na dlhe cesty, o chabom interieri a hroznej spotrebe ani nehovoriac. Megane je univerzalnejsi, co je jedna z uloh HH. Zaroven na suchu bude mozno aj rychlejsi ako WRX. Ale na snehu samozrejme nie je o com.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.06.2010 18:23, Podpriemerny clanok
Inak uroven textu slabota. Casto som mal pocit, ze si autor dost vymysla. Rad by som vedel, ci ste naozaj testovali sucasne verziu CUP a Luxe, ked ste tak dokonale vedeli popisat rozdiely v podvozku. No a ze ste okusili na vlastnom zadku aj tvrdost R26R, tak to uprimne zavidim.
Prevodovka nie je zdaleka taka strasna, ako pisete. To ste prehnali, ako prehanate v celom clanku. To znamena, ze vas nazor treba brat s velkou rezervou, pre mna osobne je absolutne nepouzitelny.
Podla popisu chovania motoru to bola asi vasa prva skusenost s preplnanim. Inak by ste mu nemohli vycitat chovanie v nizkych otackach ani nejaku naväznost faz, co som aj tak vobec nepochopil. Pretoze z hladiska reakcie na plyn a linearity zatahu je to zrejme najlepsi preplnany motor v triede hothatchov, mozno za motorom v Leon Cupra R.
No a spominanie Fabie HTP snad ani nema vyznam komentovat, tym ste len dali zlaty klinec tomuto pubertalnemu textu. Howgh
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.06.2010 17:53, RE: Konkurence? Je!
Lacospeed napisał:
Civic je najmenej rozozrany logicky, to nie je ziadny paradox. FF RS je predrazena hracka, aj ked plna emocii. Impreza je o 150 tis. drazsia ako tento Megane, kvoli sprevodovaniu nepouzitelna na dlhe cesty, o chabom interieri a hroznej spotrebe ani nehovoriac. Megane je univerzalnejsi, co je jedna z uloh HH. Zaroven na suchu bude mozno aj rychlejsi ako WRX. Ale na snehu samozrejme nie je o com.
Vážený pane, jak moc je ten megan proti Impreze univerzalnější a proč vlastně je o 150 tisíc Impreza dražší (nemluvě o pohonu 4x4) , tak tuto otázku bych uložil uložil na 5 let nebo 150 tkm do šuplíku a poté jí nasledě vytáhnul a položil znovu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.06.2010 18:23, RE: Konkurence? Je!
Valnoha napisał:
Vážený pane, jak moc je ten megan proti Impreze univerzalnější a proč vlastně je o 150 tisíc Impreza dražší (nemluvě o pohonu 4x4) , tak tuto otázku bych uložil uložil na 5 let nebo 150 tkm do šuplíku a poté jí nasledě vytáhnul a položil znovu.
Viem na co narazate. Impreza bude zrejme odolnejsia a spolahlivejsia, ale to je zatial len spekulacia. Takmer urcite si ale bude lepsie drzat hodnotu, takze extra prachy za WRX sa pri predaji mozno vratia.
Aj univerzalnost ma viac pohladov, uznavam. Impreza ma zas 5 dveri a vzadu kopu miesta, plus pohodlny podvozok. Len ta prevodovka jej omedzuje moznosti, aj ked tie kratke kvalty su na okresky super.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.06.2010 12:47, Renault Rulezzzzzz!
Tak jsem mel moznost do tohodle auta sednout, nastartovat a ujet s nim par kilasku (asi sto). No a musim rict, ze mi auto vazne sedlo. je to nejlepsi Renault, co jsem zatim ridil. jenze koupit ho, tak bych asi zkrachoval.

1/ Stoji moc - pockam si, az bude v nemecku ojetina.

2/ Za chvili bych ho vorval, protoze bych ho neukociroval

3/ Do nadrze bych nalil celou vyplatu, protoze zere jako tank.

Fakt skvele sedi. Vyborny podvozek. Zadna velka divocina co do tvrdosti a pritom jsem mel pocit jak na horsky draze.
Souhlasim s razenim. Myslel jsem, ze proti klasice bude presne a kratke. Ale velebnosti - je to hnus. Normalne jsem preskoval ctyrku, protoze tam proste nesla strcit. S pakou jsem se celou dobu pral a pripadal jsem si jak v autoskole. Porad jsem cumel na kvalty, abych vedel, co tam je zarazeno a kam to mam dal strcit. Fakt zlata skodovka a nase sluzebni superby.
Motor je super. Jenze az kolem trech tisc. Kdyz jsem se s nim seznamoval, loudal jsem se kolem dvou a nuda. Proste nic. Zadny zvuk, zadna rychlost, zadna sila. Takze tri a vic a je to super. Jenze pak sezere portmonku, ani ji nevytahnes z kapsy.
Mr. Los v restu pise, ze auto nema zvuk. Ma - tesne pred omezovacem rve jako krava. Pak me prekvapilo, jakej kickdown ten omezovac autu da. Najednou pekelna rana vykloubena hlava a auto jede o pade min.

Muj zaver je jasnej - nejlepsi rendlik, se kterym jsem jel. Ten podvozek miluju a kdybych ho mel na svym faru, tak bych v aute i spal.
Nasralo me ale to razeni. Kdyz jsme s autem jel, myslel jsem si, ze uz nekdo projel zuby a proto to radi tak na hovno. Pak jsme si to tady precetl a vypada to, ze to nebude jen u jednoho auta.
nelibil se mi taky zvuk vejfuku a auto potrebuje moc plynu. Jo a vzadu na sedackach bych vazne do Brna jet nechtel :o[
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.