0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault megane II cc kabriolet

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
LukesX
ilość wystąpień2
data registracji16.04.2015
Cztwartek 16.04.2015 06:40, Renault megane II cc kabriolet
Uvažuji o koupi tohoto vozu s motorem 1.9 Dci, 88 kw. rok 2005, najeto cca 130 000 s doložitelným servisem. Jedná se o dobrou koupi nebo na co si dát při koupi pozor. Díky
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 16.04.2015 09:06, RE: Renault megane II cc kabriolet
LukesX napisał:
Uvažuji o koupi tohoto vozu s motorem 1.9 Dci, 88 kw. rok 2005, najeto cca 130 000 s doložitelným servisem. Jedná se o dobrou koupi nebo na co si dát při koupi pozor. Díky


kabro v naftě, bože.... pozor dát na střechu, jak sedí panely vůči čelnímu oknu, nejlépe zajet do myčky a také trochu auto potahat po rozbité cestě, uvidíte sám. hele možná jsem dinosaurus ale kabro má být v benzínu a s hadrdachem.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 16.04.2015 10:16, RE: Renault megane II cc kabriolet
tomaskrtek napisał:
LukesX napisał:
Uvažuji o koupi tohoto vozu s motorem 1.9 Dci, 88 kw. rok 2005, najeto cca 130 000 s doložitelným servisem. Jedná se o dobrou koupi nebo na co si dát při koupi pozor. Díky
kabro v naftě, bože.... pozor dát na střechu, jak sedí panely vůči čelnímu oknu, nejlépe zajet do myčky a také trochu auto potahat po rozbité cestě, uvidíte sám. hele možná jsem dinosaurus ale kabro má být v benzínu a s hadrdachem.


Přesně tak, navíc (podobně jako u VW Eos a jiných CC) do mnoha aut teklo už když vyjely ze salónu, natož po 150 000 km. Megana CC měl konkrétně strejda a po 3 reklamaci zatékající střechy mu vrátili peníze a koupil si raději starší CLK s klasickou plátěnou střechou. Je mi jasné, že auto bude za hubičku a láká nízkou spotřebou (ovšem servisní náklady pouze motoru můžou být dost vysoké). V dieselu bych problém úplně neviděl, dostupné benzíny kolikrát stojí za starou belu, ale pokud by to byla 1,9 TDI např. v Audi 80 Cabriu nebo Golfu cab. Bohužel v A3 cabriu už byl standardně s DPF :(
reagować
LukesX
ilość wystąpień2
data registracji16.04.2015
Cztwartek 16.04.2015 11:16, nafta
Uvažoval jsem o benzínu, ale tyhle motory nejsou zrovna povedenější. Proto ta nafta. chci to jako druhé auto, proto ta pevná střecha.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 20.04.2015 23:28, RE:
Dobrý den. Při koupi této ojetiny si dejte pozor především na stav skládací střechy, stav vstřikovačů u motoru a vůle na přední nápravě. U některých vozů také zlobí elektroinstalace.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.