0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Mégane GrandTour GT220 – Octavii RS po krku

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
mupet
ilość wystąpień24
data registracji01.02.2011
Wtorek 03.02.2015 10:14, zajímavé
Pěkný, líbí se mi...i když francouze nemusím, tohle autíčko je zajímavé, hlavně v souvislosti s cenou...jen nechápu, jak to, že oktávka rs v kombíku má při zhruba stejné hmotnosti lepší zrychlení 0-100 (ne, že by to bylo nějak důležité), vyšší maximálku a daleko menší spotřebu ve městě (rozdíl 2 litry je značný)??

Možná by stálo za to pustit se do objektivního srovnávacího testu...
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 03.02.2015 13:49, RE: zajímavé
mupet napisał:
Pěkný, líbí se mi...i když francouze nemusím, tohle autíčko je zajímavé, hlavně v souvislosti s cenou...jen nechápu, jak to, že oktávka rs v kombíku má při zhruba stejné hmotnosti lepší zrychlení 0-100 (ne, že by to bylo nějak důležité), vyšší maximálku a daleko menší spotřebu ve městě (rozdíl 2 litry je značný)?? Možná by stálo za to pustit se do objektivního srovnávacího testu...


Poměr cena/výkon skvělý. Jen ten design mi přijde takový přeumělkovaný. V tom vidím silnou výhodu Octavie RS, která není žádný designerský zázrak, ale působí dospěleji. To lepší zrychlení z 0 na 100 může být dáno odstupňováním převodovky, nebo použitými pneu. Ale to je opravdu irelevantní. Pružné zrychlení je důležitější. Vyšší maximálka jde na vrub lepší aerodynamiky, a/nebo opět rozdílných převodů. Spotřeba bude souviset s rozdílnou technologií. Tu papírovou bych nebral vůbec v potaz, to je nesmysl, ale s minulou generací RS (prakticky stejný motor) se dalo jezdit při běžné svižné jízdě v pohodě do 8 litrů. Motor je totiž hodně pružný a prostě se tam hodí šestka a jede se. Srovnávací test ještě třeba s Focusem ST combi by nebyl špatný
reagować
Abík
ilość wystąpień93
data registracji20.01.2009
Wtorek 03.02.2015 19:38, RE: zajímavé
mupet napisał:
Pěkný, líbí se mi...i když francouze nemusím, tohle autíčko je zajímavé, hlavně v souvislosti s cenou...jen nechápu, jak to, že oktávka rs v kombíku má při zhruba stejné hmotnosti lepší zrychlení 0-100 (ne, že by to bylo nějak důležité), vyšší maximálku a daleko menší spotřebu ve městě (rozdíl 2 litry je značný)?? Možná by stálo za to pustit se do objektivního srovnávacího testu...


Nebojte se. Test bude. A bude jasně ve prospěch Octavie.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 03.02.2015 19:45, motor
Ikdyž tady je cool nadávat na koncern tak v tomto případě je to jasné - dvoulitrové TSI je výrazně lepší motor než má megane a to prakticky ve všem.
Musim ale říct že v kombiku se mi megane i přes své stáří stále líbí. Interier už je ale zcela mimo.
reagować
mikelight
ilość wystąpień34
data registracji01.08.2010
Wtorek 03.02.2015 20:46, prosim o upresneni
@PetrT - mohu se zeptat kolik km mate najeto s gt220 a kolik km s Octavii RS?
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 03.02.2015 21:03, RE: prosim o upresneni
mikelight napisał:
@PetrT - mohu se zeptat kolik km mate najeto s gt220 a kolik km s Octavii RS?


Oba motory znám, ale z jiných aut. Renault z Laguny a dvoulitr TSI z S3 i GTI. S tím GTI VI jsem najel cca. 5000km a tu Lagunu vlastnil bratr. Nepředpokládám že přeplnované turbo v Laguně je jiný motor než ten v GT.
I přes osobní opakovanou katastrofální zkušenost s Renaultem se mi jejich auta líbí, ovšem za tím že TSI je lepší motor si stojím.

reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Wtorek 03.02.2015 21:57, Stabilizace
Stabilizace se dá vypnout vždy a u všech aut. Jednoduše vytáhnete pojistku.
reagować
GT220
ilość wystąpień2
data registracji11.10.2015
Niedziela 11.10.2015 21:33, Motor z Megane RS
@PetrT: Ten motor je z Megane RS...
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 12.10.2015 11:42, RE: prosim o upresneni
PetrT napisał:
mikelight napisał:
@PetrT - mohu se zeptat kolik km mate najeto s gt220 a kolik km s Octavii RS?
Oba motory znám, ale z jiných aut. Renault z Laguny a dvoulitr TSI z S3 i GTI. S tím GTI VI jsem najel cca. 5000km a tu Lagunu vlastnil bratr. Nepředpokládám že přeplnované turbo v Laguně je jiný motor než ten v GT. I přes osobní opakovanou katastrofální zkušenost s Renaultem se mi jejich auta líbí, ovšem za tím že TSI je lepší motor si stojím.


Dobrý den, napište prosím o zkušenosti s Vaším vozem recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.