0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Megane grand tour III - 1,6 16V nebo 1,5Dci

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.08.2015 07:07, Renault Megane grand tour III - 1,6 16V nebo 1,5Dci
Dobrý den.
Zvažu ji koupi ojetého Megana grand tour cca 3-5 let starého. Doteď jsem jezdil se starou Mazdou 323F BA 1,5 16v se kterou nikdy nebyl žádný problém, ale na delší cesty na dovolenou jí už prostě nevěřím. Můžete mi prosím poradit která motorizace je pro Mégane nejvhodnější? Diesel jsem nikdy neměl, ale láká mě nižší spotřeba a vozů v dieslu je k prodeji mnohem více.
Na druhou stranu se bojím servisních nákladů a spolehlivosti. Ročně najezdím cca jen 15000 Km a 80% přes město.
Děkuji za vaši radu
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Wtorek 11.08.2015 08:35, RE: Renault Megane grand tour III - 1,6 16V nebo 1,5Dci
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den. Zvažu ji koupi ojetého Megana grand tour cca 3-5 let starého. Doteď jsem jezdil se starou Mazdou 323F BA 1,5 16v se kterou nikdy nebyl žádný problém, ale na delší cesty na dovolenou jí už prostě nevěřím. Můžete mi prosím poradit která motorizace je pro Mégane nejvhodnější? Diesel jsem nikdy neměl, ale láká mě nižší spotřeba a vozů v dieslu je k prodeji mnohem více.Na druhou stranu se bojím servisních nákladů a spolehlivosti. Ročně najezdím cca jen 15000 Km a 80% přes město. Děkuji za vaši radu


Ojeta nafta s filtrem pevnych castic, 15000 za rok, z toho 12000 po meste, to je primo fantasticka kombinace, tam se ta nizsi spotreba vrati nekolikanasobne. Ne vazne, neexistuje lepsi priklad, jakym zpusobem diesla fakt ne.

reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Wtorek 11.08.2015 08:50, RE: Renault Megane grand tour III - 1,6 16V nebo 1,5Dci
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den. Zvažu ji koupi ojetého Megana grand tour cca 3-5 let starého. Doteď jsem jezdil se starou Mazdou 323F BA 1,5 16v se kterou nikdy nebyl žádný problém, ale na delší cesty na dovolenou jí už prostě nevěřím. Můžete mi prosím poradit která motorizace je pro Mégane nejvhodnější? Diesel jsem nikdy neměl, ale láká mě nižší spotřeba a vozů v dieslu je k prodeji mnohem více.Na druhou stranu se bojím servisních nákladů a spolehlivosti. Ročně najezdím cca jen 15000 Km a 80% přes město. Děkuji za vaši radu


Kolegyně má dva měsíce stareho Mégane Grandtour s 1,6 16V. Párkrát jsem se projel i řídil.
Auto příjemné, docela prostorné, co se týče nového auta, nejlepší poměr cena/užitná hodnota. Auto má celkem slušně vybavené, vzhledem ke "konstrukčnímu" stáří chybí některé top prvky jako parkovací kamera. Jinak dvouzonová klima, vyhřívané sedačky, vše v elektrice, tempomat s omezovačem rychlosti... S autem se mi jezdí velmi příjemně, prostoru pro řidiče dostatek, samozřejmě, v rámci třídy. Podvozek je celkem pohodlný, brzdy velmi jedovaté. Motor, pro mě docela překvapení. Není to žádný trhač, ale jezdí se s ním velmi příjemně už od nízkých otáček. Jelikož je auto dost syrové, nad 3500 jsem nešel, ale popravdě ani nebyl důvod. Tohle všechno je ale způsobeno i velmi krátce odstupňovanou šestistupňovou převodovkou. Ale na pojíždění ve městě je jako dělaná. Je přesná, lehká, stejně jako řízení, které je lehké a spíše odtažité. Spotřeba po asi 2500 najetých kilometrech je lehce nad sedmi litry. Takže myslím že se zajetým motorem se dá jezdit pod sedm litrů.
Co se týče nafty, vím že 1,5dCi měla pár svých chronických much, které se daly řešit, ale myslím že to za to nestojí.
Taky bych se vyhl 1,4 Tce, do auta se dával krátce, moc jich u nás nebude. Kamarádka ho měla v Coupé a žral jak prokopnutej...
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 12.08.2015 23:32, RE:
Dobrý den. Při Vašem ročním nájezdu se diesel nevyplatí, v převážně městském provozu navíc zbytečně trpí. Lepší volbou bude benzínová šestnáctistovka, která je velmi pružná a pro vůz prakticky ideální motorizace.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.