anonym napisał:
To běž kámo do.... Takové kydy na Renault, který má stabilně nej diesely široko daleko. Ať výkonem, tak kultivovaností chodu. Přeju každému ať se zkusí svézt s 1,9 dci 88 kW (2002) a 1,9 TDI 77 kW od WV (2007). O je jako porovnávat moderní motor s traktrorem
Mám jednoho z prvních Meganů II (2002) 3 dveř v plné palbě 1,9 dci. Najeto je 180 tis. km. Auto zatím servisuje značkový servis na Braníku (Vrbova). Motor kromě rozvodů ve 120 tis. původní (+ ještě odešly postupně 2 žhavící svíčky). Serv...
Ze je diesel Renaultu kultivovanejsi a tissi nez v O2 je jasne, pokud ale za jizdy slysis nejaky traktor, nech si vysetrit usi nebo rovnou hlavu, jedno z toho nebude v poradku.
S tou spotrebou, to je taky pripad pro doktora, pri 130kmh 4,5 litru :o))) V testu na jinem serveru psali o nejakych 7 litrech pri 130kmh, pri 150kmh o 8. Pri jizde do 100kmh spotreba do 6litru. Rozdil byl asi v tom, ze oni tu spotrebu merili a nesnili o ni, na rozdil od tebe.
To ze mas pocit, ze ujizdis TDi mozna vyplyva z toho, ze jim je nejaky borec s coudicim meganem ukradeny :o)
K posledni vete, vykon motoru ti v zatacce nepomuze, auto jezdi na podvozku, ne na motoru.