Cztwartek 29.06.2006 11:05,
Valníková dodávka
Najel jsem asi 75000 km s valníkovou dodávkou Iveco New Daily, objemem také na 7 palet (rozměr korby 2,1x3,7m). Jízdní vlastnosti byly dobré. Motor jsem tam měl 2,8 MultiJet o výkonu 66kW - hodně poddimenzovaný výkon na rozměr nástavby a pro dálkový provoz. Spotřebu jsem měl od 11 litrů do 12,5 - u valníků hodně záleží síle a směru větrů (bavím se o počasí). Spotřeba 8,6l u Ducata byla určitě u furgonu, u valníku je to scifi. Motor o výkonu 66kW (typ 35S9) je určen výhradně do města, případně na vedlejší silnice, konec zeleného pole otáčkoměru při 3000 otáčkách na 5. stupeň znamenalo 95km/hod na tachometru. Zpracování u Iveca taky nic moc, ale nic nedrnčelo ani nerozonovalo. Ještě v záruce opravili netěsnící gufero u převodovky.
Ale servis byl přesně jako jiný značkový - u příjmu se napřed bavíte s holkou, která ví, že auto má kola, pak teda přijde nějaký technik, ten z vás udělá úplného blba a když si přijdete pro auto, tak je opraveno to, na co jste si nestěžoval, ale nahlášená závada ne a znovu z vás udělají blba... Proč ty značkové servisy nemůžou fungovat normálně...
reagować