Pupini napisał:
Vy vsichni chytri,kteri odrazujete od koupi laguny,mate ty vase sroty z Nemecka v daleko horsim stavu.Koupe me laguny probehla v Áčkach,ano,v ÁČKACH!Jenze to si nesmite koupit prvni srot co stoji u brany(koncernove vozidlo vw za bratru 399 litru=Wochcawka).Vybral jsem si auto puvodu CR,po 1.majiteli,se serv.knizkou,v zakladni vybave.A vole div se,zrovna to byla laguna kombi zasita nekde vzadu.Jasne,ze jsem hned nemel duveru,rozhodla predv.jizda.Rv.6/2007 za 100 litru(kc),1.9/96 diesel,118 tis najeto.Procpak tam byla jen 1 laguna ale 60 koncernovych vozu?No protoze je nikdo nechce a nekupuje.Nemam s vozem zadny problem!Za 1.rok ujel 26000 km,dal nove zadni kotouce a desky Brembo.Jel na stk,prosel BEZ zavad a BEZ uplatku.Z vyfuku se ani nezacoudilo(euro4 s PDF).Nic nehuli,nemlati,neklepe,nevibruje.Predepsanou udrzbu delam sam,olej Elf,rozvody byly hotove,atd.Minusy:holt nemam auto-klima,4asistenty,covaci kameru,navigaci v palubce a dalsi serouci se kraviny.Ale hosi,v JEDNODUCHOSTI!!!je krasa.Az pujdu do novejsiho vozidla,bude to Laguna III rv.11-15!Zaver:kazde auto jezdi dobre,kdyz1)je puvodem CR,2)je od 1.majitele,3)ma serv.knizku a 4)neni cipovane.Jinak plati clanek2:vul zustane volem a traktor traktorem.Nazdar!
Jen tak tipuju - první kára? Inkoust na řidičáku sotva stihl zaschnout? Kšiltofka dozadu?
Zajimavé úvahy a závěry. Hlavně to, proč je v bazarech nejvíc aut VW a Škoda. Nikdo je nechce
Konečně znám ten pravý důvod.
... a každé auto jezdí dobře když je po prvním majiteli z ČR - bez ohledu na to, jak se k němu choval a jak ho udržoval. To bych teda nevyplodil ani po 10 pivech, byť někdy mám v takovém stavu taky tendenci psát do diskuzí (většinou to po sobě hodně rychle smažu a jdu spát).
Jinak ale souhlasím se Zdenym, ten motor 1.9 dCi (a obecně Laguna II) nemá takovou špatnou pověst jen tak pro nic za nic, ty problémy prostě přijdou. Takže až na tu Lagunu trojku budete mít, pravděpodobně už ji nebudete chtít ... a necháte at se na ní zase vyškolí nějaký mlaďoch