0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Laguna Grandtour 2,2dci

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 14:01, Laguna
Uvažuji o koupi Laguny , už jsem také jezdil s 2,2 dci a musím říci ,že je to super jízda používám oktávku 1,9tdi no uvidíme
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 16:37, RE: Laguna
Jan napisał:
Uvažuji o koupi Laguny , už jsem také jezdil s 2,2 dci a musím říci ,že je to super jízda používám oktávku 1,9tdi no uvidíme
Souhlasim s prvnim odstavcem, ze u Renaultu plati dvojnasob, ze co auto to original - tedy kolisava kvalita. Bohuzel musim doplnit, ze tech povedenych je podstatna mensina :(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 12:36, RE: Laguna
Kvalita ... napisał:
Souhlasim s prvnim odstavcem, ze u Renaultu plati dvojnasob, ze co auto to original - tedy kolisava kvalita. Bohuzel musim doplnit, ze tech povedenych je podstatna mensina :(
Souhlasim, dobre udelanych Lagun je jako safranu, jsou hezke, ale bojim se velkeho mnozstvi elektroniky, kterou se jeste frantici nenaucili dobre vychytat, snad priste.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 12:36, RE: Laguna
Kvalita ... napisał:
Souhlasim s prvnim odstavcem, ze u Renaultu plati dvojnasob, ze co auto to original - tedy kolisava kvalita. Bohuzel musim doplnit, ze tech povedenych je podstatna mensina :(
Souhlasim, dobre udelanych Lagun je jako safranu, jsou hezke, ale bojim se velkeho mnozstvi elektroniky, kterou se jeste frantici nenaucili dobre vychytat, snad priste.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 18:03, RE: Laguna
Neo napisał:
Souhlasim, dobre udelanych Lagun je jako safranu, jsou hezke, ale bojim se velkeho mnozstvi elektroniky, kterou se jeste frantici nenaucili dobre vychytat, snad priste.....
Osobně si myslím, že když člověk kupuje ojetou Lagunu třeba s 80tis.km, tak ihned vidí co funguje a co ne, a je taky možné, že spoustu drobných problémů, které auto mělo již vycytal první majitel. U nové to zjistíte až časem, co fungovat přestane. Kamarádovi v Laguně přestali fungovat senzory tlaku v kolech, ale to je zanedbatelné - není to to nejdůležitější. Jinak nevím, že by elektronika v tomto autě nějak moc stávkovala (snad až na osvětlení klimči)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.01.2006 10:27, Pepek
lagunu měl můj táta jako služební. 1.9 dci Privilege. ze začátku nadšení, pak zklamání a na závěr vztek. Senzory tlaku v pneu, s těmi byly problémy neustále. ERG ventil asi 4x. zůstal v poloze otevřeno a tak se s autem dalo sotva rozjet, auto hulilo jak Avia a ta do kopce i ujela. Problémy s xenony a ve finále prasklá osa turba, vychlastanej olej skrz turbo a přidření motoru v 80 000 km. Auto bylo v tu chvíli asi měsíc po záruce, Renault ČR se od veškerých problémů distancoval. Od té doby kolem Renaultů v autobazarech jen procházím. A taky jsou Laguny sakra levný. Nejsem tak bohatý abych si kupoval Renaulta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 12:03, RE: Pepek
anonym napisał:
lagunu měl můj táta jako služební. 1.9 dci Privilege. ze začátku nadšení, pak zklamání a na závěr vztek. Senzory tlaku v pneu, s těmi byly problémy neustále. ERG ventil asi 4x. zůstal v poloze otevřeno a tak se s autem dalo sotva rozjet, auto hulilo jak Avia a ta do kopce i ujela. Problémy s xenony a ve finále prasklá osa turba, vychlastanej olej skrz turbo a přidření motoru v 80 000 km. Auto bylo v tu chvíli asi měsíc po záruce, Renault ČR se od veškerých problémů distancoval. Od té doby kolem ...
a kdepak jsi tankoval?? :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.03.2006 12:34, RE: Pepek
okia napisał:
a kdepak jsi tankoval?? :o)
U prasklé osy turba nebude ani tak problém kde tankoval, ale jak se s autem jezdilo a jak se měnil olej a hlavně olejový filtr, což je kámen úrazu (je malý). V momentě, kdy se ucpe, tak turbo není dostatečně mazáno a prostě skončí. Hodně doporučují výměny oleje po 15.000km. Kamarádovi se zadřelo turbo na oktávce po 60.000km!?! Zřejmě taky kvalita!
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.