0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Laguna Coupé - následovník Fuega

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.04.2009 13:26, Á, pan Šikl...
... a jeho nevyspitatelná čeština.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.04.2009 13:42, RE: Á, pan Šikl...
donald napisał:
... a jeho nevyspitatelná čeština.
ale notak, snad nebude tak zle, sepiš něco Ty, rádi si počtem ... Akorát jsem zvědav, na životnost toho natáčení zadních kol na našich cestách Na výtluku 50x50 o hloubce 20 to bude rádo, že z toho nebude trojkolka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.04.2009 17:03, RE: Á, pan Šikl...
Ráďa napisał:
ale notak, snad nebude tak zle, sepiš něco Ty, rádi si počtem ... Akorát jsem zvědav, na životnost toho natáčení zadních kol na našich cestách Na výtluku 50x50 o hloubce 20 to bude rádo, že z toho nebude trojkolka
Pane Šikle, pokud s tou češtinou bojujete, zkuste si nechat opravit pravopis worldem, to by mělo pomoci.
To kupé je zezadu a zboku naživo velmi krásné, ale ty přední korejské světla to trošku hyzdí. A mohli se trošku víc odvázat s tou motorizací.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.04.2009 21:53, RE: Á, pan Šikl...
Reno napisał:
Pane Šikle, pokud s tou češtinou bojujete, zkuste si nechat opravit pravopis worldem, to by mělo pomoci.
To kupé je zezadu a zboku naživo velmi krásné, ale ty přední korejské světla to trošku hyzdí. A mohli se trošku víc odvázat s tou motorizací.
Jo worldem, tak to jo.......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.04.2009 22:01, RE: Á, pan Šikl...
Reno napisał:
Pane Šikle, pokud s tou češtinou bojujete, zkuste si nechat opravit pravopis worldem, to by mělo pomoci.
To kupé je zezadu a zboku naživo velmi krásné, ale ty přední korejské světla to trošku hyzdí. A mohli se trošku víc odvázat s tou motorizací.
Worldem??? Tak to je bomba...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.04.2009 09:36, RE: Á, pan Šikl...
Alda napisał:
Worldem??? Tak to je bomba...
použil jsem slovo World jako synonymum pro jakýkoliv textový editor, jako když luxujete a nemusíte to dělat luxem...
čuráčci....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.04.2009 09:38, RE: Á, pan Šikl...
Reno napisał:
použil jsem slovo World jako synonymum pro jakýkoliv textový editor, jako když luxujete a nemusíte to dělat luxem...
čuráčci....
jo a samozřejmě wordem... čuráčci po druhé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.04.2009 22:35, RE: Á, pan Šikl...
Reno napisał:
jo a samozřejmě wordem... čuráčci po druhé
Jo tak jako synonymum pro texťák, jo? Taky dobrý...pokračuj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.04.2009 08:29, RE: Á, pan Šikl...
Alda napisał:
Jo tak jako synonymum pro texťák, jo? Taky dobrý...pokračuj.
Pokud pán už podruhé napsal "world" místo "word" je zřejmé, že nejde o překlep, ale ........
No, prostě udělá nejlíp, pokud bude napříště poučovat především sám sebe a zároveň si odpustí titulování, které rozhodně nepřináleží těm druhým, ale když už, tak naopak právě.......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.04.2009 08:54, RE: Á, pan Šikl...
robinx napisał:
Pokud pán už podruhé napsal "world" místo "word" je zřejmé, že nejde o překlep, ale ........
No, prostě udělá nejlíp, pokud bude napříště poučovat především sám sebe a zároveň si odpustí titulování, které rozhodně nepřináleží těm druhým, ale když už, tak naopak právě.......
aby ses neposral....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.04.2009 12:03, Renault 15...
...jsem kdysi koupil napůl se známým, kterému jsem po roce svou polovinu odprodal a ten jej poměrně obstojně zrenovoval (zvenku). Pak to bylo i po skoro 30 letech poměrně hezké a zajímavé auto (r. v. 1978). Technické finesy jako v této laguně v něm nebyly, ale na druhé straně bylo vybaveno prvky dnes obvyklými a nezbytnými, tehdy třeba u škodovek skoro nemyslitelnými (dvě mlhovky integrované v zadních svítilnách, vyhřívání zadního skla, otáčkoměr, regulace podsvícení přístrojového štítu, otáčkoměr). Neobvyklý tam byl snad jen ukazatel napětí baterie.

Bohužel techniku auto sdílelo s Dacií 1300, resp. vzorovým renaultem, a tak bylo nutné si zvyknout například na jedničku na trojce nebo zpátečku na dvojce a ještě po zatlačení. Jízdní vlastnosti byly chatrné a při víc jak 120 km/h auto začalo dávat řidiči nejistotu, zda vydrží vůz pohromadě. I po přetěsnění přes bezrámová okna táhlo a zůstaly u nich mezery o centimetrovém průměru. Nad 80 km/h už byl aerodynamický hluk dost vysoký.

Z praktického hlediska lze zmínit poměrně velký zavazadelník a pohodlná sedadla, ve kterých se sedělo skoro na zemi. Kvůli volantu se v nich ale spíše leželo a řidič jej musel mít obkročmo, aby se nějak vměstnal na své místo a zároveň dosáhl na pedály (aspon trošku sportovní feeling tedy patnáctka měla ). Řízení šlo ztuha a na parkovišti se jednalo o výbornou posilovnu - motor byl obyčejná třináctistovka, ale těžký naprosto nehorázně - výměna pneu svépomocí také suplovala vydatný trénink ve fitcentru.

Když to shrnu, auto to bylo vhodné spíše na statické machrování, nebo při jízdě nízkými rychlostmi. Pokud tedy na Renault 15 chce laguna navázat, snad to nebude zrovna v těchto aspektech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.04.2009 20:15, RE: Renault 15...
Giorgio napisał:
...jsem kdysi koupil napůl se známým, kterému jsem po roce svou polovinu odprodal a ten jej poměrně obstojně zrenovoval (zvenku). Pak to bylo i po skoro 30 letech poměrně hezké a zajímavé auto (r. v. 1978). Technické finesy jako v této laguně v něm nebyly, ale na druhé straně bylo vybaveno prvky dnes obvyklými a nezbytnými, tehdy třeba u škodovek skoro nemyslitelnými (dvě mlhovky integrované v zadních svítilnách, vyhřívání zadního skla, otáčkoměr, regulace podsvícení přístrojového štítu, otáčkom...
... byl PŘEDCHŮDCE modelu Fuego (tedy myslím ...)
Kamarád ho míval a zas tak špatné nebylo (vztaženo samozřejmě k druhé polovině 70tých let, kdy byl vůz konstruován - ale že bylo Fuego vozem spíše "hezčím" než "lepším" - oproti konkurenci - na tom možná něco BUDE ,-)
Ale vzhledově to byl vůz POVEDENÝ (logicky .-) neb ho navrhoval Robert Oprom (autor SKVĚLÉHO FENOMENÁLNÍho Citroën SM - na ten má prý zase "navazovat" budoucí Citroën DS 5 .... který v plánech a představách "vyměňuji" za současnou C5 ... snad Brumla "vydrží" .-)
Vrátím se k Lagune - někde jsem četla/slyšela, že Renault s těmito většími vozy KONČí - což je možná ŠKODA, neb TATO Laguna (cupka OBZVLÁŠTĚ) se mi "libí" (se smutkem v duši jsem četla tabulky prodejů, kde ani součet prodejů modelů laguna + mazda 6 + honda accord + citroën C5 se nevyrovná STARÉMU pomalu "dojíždějícímu" vw passat .... ten MUSí být ale asi "skvělý" ,-(
PS: Tím nechci s nikým "válčit" - to byl jen "povzdech"
Pěkný den

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.04.2009 05:45, RE: Á, pan Šikl...
Reno napisał:
aby ses neposral....
Vždy na úrovni, že?
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.