0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Laguna

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 00:30, Servis
Jistě by bylo záhodno ten servis jmenovat, abychom se mu mohli vyhnout.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 08:05, RE: Servis
Aleš napisał:
Jistě by bylo záhodno ten servis jmenovat, abychom se mu mohli vyhnout.
Určitě. V dnešní době si musí uvědomit, že nespokojený zákazník si to pro sebe rozhodně nenechá. A pokud pracují tak, že opovrhují zákazníkem a následnou negativní reklamou tak takové služby (servisy) tady rozhodně nepotřebujeme.
PS: zrovna renault si tedy na nezájem o provedení servisních úkonů ze stran jejich majitelů stěžovat asi nemůže :) natož aby ..... Raději nebudu nikoho podezřívat z případných sabotáží, i když už jsem takové jednání zažil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 09:47, jak to je
Rozumis autum? Tak proc vymetas servisy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 13:32, RE: jak to je
beda napisał:
Rozumis autum? Tak proc vymetas servisy.
ja bych spis rek: PROC JSI SI KOUPIL RENAULTA :))))))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 13:41, RE: jak to je
beda napisał:
Rozumis autum? Tak proc vymetas servisy.
Třeba proto, že nemá čas se vrtat ve vlastním autě a tak to nechává na "odbornících". Můj otec je také schopen udělat generálku na autě, ale i banální závadu dá do servisu, protože prostě nemá čas se v tom hrabat a taky často shánět všelijaké přípravky, stahováky, apod. Jen je potřeba najít kvalitní servis, což je bohužel často nadlidský výkon...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 14:18, RE: jak to je
Auto s ku*dou ve znaku napisał:
ja bych spis rek: PROC JSI SI KOUPIL RENAULTA :))))))))))
zase se najde jeden chudší duchem o obohacuje nás o svoje moudra.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 14:47, RE: jak to je
Auto s ku*dou ve znaku napisał:
ja bych spis rek: PROC JSI SI KOUPIL RENAULTA :))))))))))
Máš opravdu odborný názor mentále...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 15:35, RE: jak to je "k"
k napisał:
zase se najde jeden chudší duchem o obohacuje nás o svoje moudra.
ale ty jsi tady ten nejchytrejsi,....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 19:59, Renault
Musím se přidat s negativními zkušenostmi se servisem Renaultu a to nejen v Brně. Často se snaží kvalifikované opravy jen simulovat, protože pořádně nevědí, co tomu je. Možná je to nedostatečnou podporou ze strany výrobce, nevím. Podobné stížnosti jsem už mnohokrát slyšel i ze strany majitelů Peugeotů. Ať je to jak chce, rozhodně platí, že zejména u těchto dvou jmenovaných značek je kvalita velmi kolísavá. Jsem vcelku rád, že už pár let Renault nevlastním. Jinak bych řekl, že se také poměrně dobře vyznám v autech, ale to rozhodně neznamená, že si mohu na autě opravit všechno sám. Ani profesionální automechanik neudělá dnes na autě nic, pokud k tomu nebude mít patřičné vybavení včetně diagnostiky. Spíše vím, jak se o auto starat tak, aby vydrželo sloužit co nejdéle pokud možno bez poruchy, která by jej vyřadila z provozu. Takže také navštěvuji servis, pokud nepotřebuji jen vyměnit stírátka nebo žárovku. Hádám, že tak nějak to myslel i autor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 20:50, RE: Renault
AnderN napisał:
Musím se přidat s negativními zkušenostmi se servisem Renaultu a to nejen v Brně. Často se snaží kvalifikované opravy jen simulovat, protože pořádně nevědí, co tomu je. Možná je to nedostatečnou podporou ze strany výrobce, nevím. Podobné stížnosti jsem už mnohokrát slyšel i ze strany majitelů Peugeotů. Ať je to jak chce, rozhodně platí, že zejména u těchto dvou jmenovaných značek je kvalita velmi kolísavá. Jsem vcelku rád, že už pár let Renault nevlastním. Jinak bych řekl, že se také poměrně dob...
Renault a Pazouta nikdy .Otec furt nemohl pochopit co ja vidim na japoncich a kdyz zacal vrazet po 80 000 tisicich penize do rencka zacalo to homokinetickejma kloubama a pokracovalo pres vstrikovace az to skoncilo u prevodovky .A pak velke radost kopim si pazouta ten vydrzel do 120 tis pak podobne zavady jako u rencka az se ve 150 potkal motor . A pak dal konecne na moje slova rocne najezdim kolem 35 tisic . Donutil jsem ho vybrat nissana primeru a je naprosto happy jo jo japonec na konec ale uz u toho japonce zustane . ps
Moje naklady na avensise rv 2002 najeto 133 tisic celkem za servis to jest vymena NAHRADNICH DILU CO JSEM POTREBOVAL JSOU ostrikovac predniho svetlometu konektor k prednimu svetlometu a kryci plast narazniku jinac jen pravidelne vymeny oleje desticek a jinak nic .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.06.2006 08:48, RE: Renault
Toyotacek napisał:
Renault a Pazouta nikdy .Otec furt nemohl pochopit co ja vidim na japoncich a kdyz zacal vrazet po 80 000 tisicich penize do rencka zacalo to homokinetickejma kloubama a pokracovalo pres vstrikovace az to skoncilo u prevodovky .A pak velke radost kopim si pazouta ten vydrzel do 120 tis pak podobne zavady jako u rencka az se ve 150 potkal motor . A pak dal konecne na moje slova rocne najezdim kolem 35 tisic . Donutil jsem ho vybrat nissana primeru a je naprosto happy jo jo japonec na konec ale ...
No abych pravdu rekl, pro jeden "znackovy" Renault servis jsme delali reklamni polepy, prijeli jsme tam a byli jsme vyzvani, at si zaparkujeme "vzadu". Tam na nas cekalo mile prekvapeni, mohli jsme si nasi Hondu zaparkovat do rady aut zamestnancu dane firmy, vetsinou mechaniku. Staly tam same Hondy a Toyoty :o). Co na to rict....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.06.2006 15:07, RE: jak to je "k"
krakatit napisał:
ale ty jsi tady ten nejchytrejsi,....
každej nemůže být ten nejchytřejší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.06.2006 19:56, RE: Renault
Infernits napisał:
No abych pravdu rekl, pro jeden "znackovy" Renault servis jsme delali reklamni polepy, prijeli jsme tam a byli jsme vyzvani, at si zaparkujeme "vzadu". Tam na nas cekalo mile prekvapeni, mohli jsme si nasi Hondu zaparkovat do rady aut zamestnancu dane firmy, vetsinou mechaniku. Staly tam same Hondy a Toyoty :o). Co na to rict....
Stalo se mi u Renaultu něco podobného. Neprozřetelně jsem koukal na Megana a přiskočil ke mě prodejce a hned mi dával masáž. Renaulty - nej auta na světě, hlavně oproti těm "koncernovejm". Vnutil mi i předváděcí jízdu, pak mrknul na hodinky, omluvil se, že má něco důležitého, nasednul do A4 a odjel. Celkem sranda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.06.2006 21:06, RE: Renault
Martin napisał:
Stalo se mi u Renaultu něco podobného. Neprozřetelně jsem koukal na Megana a přiskočil ke mě prodejce a hned mi dával masáž. Renaulty - nej auta na světě, hlavně oproti těm "koncernovejm". Vnutil mi i předváděcí jízdu, pak mrknul na hodinky, omluvil se, že má něco důležitého, nasednul do A4 a odjel. Celkem sranda.
Taky mu ale nemusela říkat pane každej kolem aut s nima kšeftuje a mohl to být protiučet a spěchat mohl klidně za kupcem.Neni samozřejmě nikde napsaný že člověk musí jezdit tím kde dělá.Dělal sem taky ve Škodovce a Nissanu a hned sem si je nekupoval a ani nikdy nekoupím i když proti Nissanu třeba nic nemám.Jako prodejce u každé značky musí prodávat jinak by měl plat uklizečky a nemusí to být Renault.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 09:21, RE: Servis
Aleš napisał:
Jistě by bylo záhodno ten servis jmenovat, abychom se mu mohli vyhnout.
Na vaše reakce rád odpovím. Nechtěl jsem tuto informaci hned zveřejňovat. Nejhorší zkušenosti mám s autorizovaným servisem v Brně na Lesné. Celkem jsem byl ve čtyřech servisech. V Šumperku - celkem spokojený; V Olomouci - už jsem měl podezření, že účtují víc než na tom dělali, a Oportunity v Brně - zde mohu hodnotit pouze přístup lidí - dobrý (ale po zkušenostech si nedělám iluze), protože do tohoto servisu jsem auto už nedal, jelikož jsem byl nespokojený s reakcí hlavního importéra. Vrátím se k problémům. Nejhorší na celé záležitosti bylo, že jsem celou věc chtěl řešit s výhradním dovozcem, ale toho to nezajímalo. Řekli mi, že jsem špatně postupoval při reklamaci, a že si mám domluvit ještě jednou schůzku s vedoucím servisu. S vedoucím servisu jsem si tedy domluvil schůzku, abych reklamoval přístup lidí, ten mi slíbil, že se vše vyřešíme při osobním jednání, ale ten v dohodnutou dobu jel na předváděcí akci a já se to dověděl pouze tím, že jsem tam volal, zda schůzka platí. Poslal na jednání svého zástupce - přímacího technika, právě toho u kterého jsem nepochodil poprvé. Co na závěr. K tomu není co dodat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 18:10, RE: Renault
k napisał:
Taky mu ale nemusela říkat pane každej kolem aut s nima kšeftuje a mohl to být protiučet a spěchat mohl klidně za kupcem.Neni samozřejmě nikde napsaný že člověk musí jezdit tím kde dělá.Dělal sem taky ve Škodovce a Nissanu a hned sem si je nekupoval a ani nikdy nekoupím i když proti Nissanu třeba nic nemám.Jako prodejce u každé značky musí prodávat jinak by měl plat uklizečky a nemusí to být Renault.
Nevím zda bylo na protiúčet, ale žádné ojeté Audi jsem tam neviděl. Minimálně to však nepůsobí příliš solidně. Kolega, na kterého jsem reagoval, zažil něco podobného. Dobrá shoda náhod. Kupujte auta z našeho autosalonu, protože mi bychom si je nikdy nekoupili.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 19:35, RE: Renault
k napisał:
Taky mu ale nemusela říkat pane každej kolem aut s nima kšeftuje a mohl to být protiučet a spěchat mohl klidně za kupcem.Neni samozřejmě nikde napsaný že člověk musí jezdit tím kde dělá.Dělal sem taky ve Škodovce a Nissanu a hned sem si je nekupoval a ani nikdy nekoupím i když proti Nissanu třeba nic nemám.Jako prodejce u každé značky musí prodávat jinak by měl plat uklizečky a nemusí to být Renault.
Rencka jsem kdysi měl (R 19) a nemohl jsem si na něj stěžovat. Akorát mi tekl motor a převodovka, praskla zadní náprava, rozsypaly se dvě ložiska, odešel centrál a rozsypal se mi rozdělovač, ale jinak super! Auto mělo najeto 110 000km a já sním najel asi 20 000km. Po dobu vlastnictví tohoto vozu, jsem se seznámil se spoustou servismanů) Z Rencka jsem vyléčenej navěky!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.12.2007 23:43, RE: Renault
Šakal napisał:
Rencka jsem kdysi měl (R 19) a nemohl jsem si na něj stěžovat. Akorát mi tekl motor a převodovka, praskla zadní náprava, rozsypaly se dvě ložiska, odešel centrál a rozsypal se mi rozdělovač, ale jinak super! Auto mělo najeto 110 000km a já sním najel asi 20 000km. Po dobu vlastnictví tohoto vozu, jsem se seznámil se spoustou servismanů) Z Rencka jsem vyléčenej navěky!!!!
nojo, ale co kdyz nemel najeto 120tis. ale 220tis. a predchozi majitel ho prodal prave proto ze se o nej nestaral a nahle se mu zacal srat? Takze vsechny ty zavady přešly zrovna na vás... Nerikam ze je to super auto a super znacka, ale napsat takovouhle vec a hodnotit tak celej RENAULT je nefer, protoze presne takovejhle (povrchni) story jde napsat O KAZDE ZNACCE!
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.