0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetý Renault Laguna III - lze se na něj spolehnout?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 09.08.2013 09:44, 1,5 do Laguny
Tento motor dostával zabrat i u podstatně lehčích aut jako Megane nebo Clio a jejich majitelé si pak dost užili na servisu (doporučuji trochu zagůglit). Vůbec si jej nedokážu představit v dost těžké Laguně (pohotovostka 1,5t!). Může být už taky před smrtí, nebo ve stavu navoněný hnůj. Proto výhodná cena. Lagunu 3 Vám rozmlouvat nebudu, ale určitě bych šel do jiného motoru. Jako základ bych si představil 2,0 16V benzín. Sice nebude jezdit za 6l jako 1,5 ale aspoň bude jezdit. Pokud trváte na dieselu, raději bych šel ke konkurenci jako Peugeot nebo Citroen a zvolil vyšší kubaturu: 2,0 HDI. 1,6 a podobné sice mají papírově solidní výkon ale praxe je jiná. 2,0 HDI je robustní motor a tyto těžké auta zvládne lépe a se stejnou spotřebou.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 09.08.2013 11:33, 1,5 dci
Osobně bych lagunu s 1,5 Dci koupil pouze v případě, že bych dobře znal původního majitele a jeho jízdní styl. Do laguny III se sice montuje pouze nejsilnější verze motoru (78-81kw), ale ta na Lagunu stačí jen tak tak. Pokud ji minulý majitel honil, budou poničená ložiska na klice (výměna cca 8000,- včetně práce) a zabrat mohla dostat i spojka (s dvouhmotou cca 25 000,- včetně práce). Sám mám tento motor v Meganu a výjma preventivní (a jak se ukázalo zbytečné) výměny uvedených ložisek po 240 000km naprosto bez problémů.
Pokud Lagunu tak s 2,0 DCi 110kw - turbo chlazené vodou, rozvody řetězem a slušný výkon při slušné spotřebě. Sám bych se ale poohlédl po něčem prostornějším - Laguna není uvnitř zrovna prostorový rekordman.
reagować
dhs1
ilość wystąpień3
data registracji29.12.2009
Piątek 16.08.2013 07:57, nemá cenu číst
Pan Blaháček o tomto modelu vůbec nic neví. Motory 2.0dci a 3.0dci který už není Isuzu, jak tomu bývalo v Espace, Vel satis jsou daleko kvalitově a spolehivěji lepší než obdobná konkurence.Rozvod motoru řetězem, turbo chlazené vodou atd. Společný vývoj Nissanu. A s kvalitou zpracování se souhlasit taky nedá. Zjištěte si více info o tomto modelu a pak raďte ostatním.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 16.08.2013 09:20, RE: nemá cenu číst
dhs1 napisał:
Pan Blaháček o tomto modelu vůbec nic neví. Motory 2.0dci a 3.0dci který už není Isuzu, jak tomu bývalo v Espace, Vel satis jsou daleko kvalitově a spolehivěji lepší než obdobná konkurence.Rozvod motoru řetězem, turbo chlazené vodou atd. Společný vývoj Nissanu. A s kvalitou zpracování se souhlasit taky nedá. Zjištěte si více info o tomto modelu a pak raďte ostatním.


pan Blaháček je trotl. V6 Isuzu nafta se do Laguny NIKDY nedávala, a nová V6 V9X je např. v Infiniti FX/EX/M hodnocena výborně a tvoří přes 70% prodejů v Evropě. a dvoulitr-až na stejné problémy jako má 1.5ka-tedy nutnost výměny kluzných ložisek na klice po cca 150k a hlavně zkrácení výměny oleje na max. 15k-je taktéž relativně bezproblémový. naprosto neprofesionální a odfláknutý článek.
reagować
rohYpnol
ilość wystąpień41
data registracji22.09.2008
Piątek 16.08.2013 16:35, 2.0 od Nissanu?
Opravdu si je autor jistý tím, že 2.0 benzin má plvod v Nissanu? Já mám zdání, že jde o motor původem Renaultu, nikoliv od Nissanu. Velice spolehlivý, navíc lze jezdit i na E85.
reagować
carlsson
ilość wystąpień1
data registracji16.08.2013
Piątek 16.08.2013 20:45, Inzerce
Já jsem teda tu necelou desítku benzínových Lagun III začínajících od 140 tis korun nenašel...
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Sobota 17.08.2013 12:40, Benzin nebrat
Ten dvoulitr sam o sobe neni spatny, ale problem je v tom, ze byl prodavan jen jako zakladni motorace v socialnich vybavach. Dvoulitrovy diesel muze potencialne na opravach stat vice, ale kvuli teoreticky moznym problemum asi nestoji za to jezdit oholenou verzi.
reagować
MarekMM
ilość wystąpień39
data registracji05.05.2013
Niedziela 18.08.2013 17:00, Re:
Ohledně naftového třílitru dCi se omlouvám, měl jsem na mysli opravdu starší jednotku Isuzu. Renault téměř všechny motory vyvíjí ve spolupráci s Nissanem. Podle mého názoru motor, který vyžaduje výměnu kluzných ložisek na klikové hřídeli kolem 150 tis. km, není zdaleka bezproblémový (samozřejmě beru v potaz závady vyskytující se u konkurence). Tazatel se ptal, zda-li může počítat s podobnou spolehlivostí, jako svých předchozích francouzských vozů - podle mého názoru nemůže. Nemyslím si, že dosáhne podobných provozních nákladů, jako třeba v případě Citroenu Xantia s motorizací 2.0 HDi (považuji ji za jeden z nejpovedenějších dieselů vůbec). Zajímala ho základní verze 1.5 dCi - ta je na tom se spolehlivostí po přepracování poměrně dobře. Nesouhlas s nějakými informacemi v článku jde vyjádřit i slušnou formou
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 19.08.2013 07:23, RE: Re:
MarekMM napisał:
Ohledně naftového třílitru dCi se omlouvám, měl jsem na mysli opravdu starší jednotku Isuzu. Renault téměř všechny motory vyvíjí ve spolupráci s Nissanem. Podle mého názoru motor, který vyžaduje výměnu kluzných ložisek na klikové hřídeli kolem 150 tis. km, není zdaleka bezproblémový (samozřejmě beru v potaz závady vyskytující se u konkurence). Tazatel se ptal, zda-li může počítat s podobnou spolehlivostí, jako svých předchozích francouzských vozů - podle mého názoru nemůže. Nemyslím si, že dosáhne podobných provozních nákladů, jako třeba v případě Citroenu Xantia s motorizací 2.0 HDi (považuji ji za jeden z nejpovedenějších dieselů vůbec). Zajímala ho základní verze 1.5 dCi - ta je na tom se spolehlivostí po přepracování poměrně dobře. Nesouhlas s nějakými informacemi v článku jde vyjádřit i slušnou formou


U modernějšího auta se nikdy nedá dosáhnout nižších (a hodně pochybuji že alespoň stejných) provozních nákladů a spolehlivosti v porovnání se starším vozem. Auta jsou čím dál složitější, což přináší nejen nižší spolehlivost (a tedy náklady na opravy), ale i vyšší náklady na údržbu - čím více systémů stroj obsahuje, tím vyšší servisní náklady.
Netvrdím, že kluzná ložiska nejsou problémem, ale je to problém předvídatelný (a tedy řešitelný v předem daném intervalu) a jeho řešení není moc drahé, cca 8000,- včetně práce v autorizovaném servisu je srovnatelná částka s řešením konstrukčních problémů u konkurence (u které člověk "neví dne ani hodiny").
reagować
Jumbik
ilość wystąpień2
data registracji17.02.2014
Poniedziałek 17.02.2014 09:42, Co to psalo za blba ?
Co to psalo za blázna ... ? Laguna III je o pár kroků před svou konkurencí i co se týče spolehlivosti ... To auto se velmi povedlo ale bohužel má pokaženou pověst díky svému předchůdci ... :) Nemalý šok zažije ten kdo si sedne z Laguny třeba do Passata ... :) a 3.0 DCi byl motor od Saabu ... Pane odborníku :)
reagować
LL3L
ilość wystąpień1
data registracji31.12.2012
Poniedziałek 19.05.2014 17:19, Laguna III
No je opravdu trapné číst některé příspěvky do diskuse, kde tzv. odborníci jen reprodukují hospodské řeči zarytých "oktávkářů"... Však nikdo nikoho nenutí kupovat si Lagunu III, ale kdo tyhle auta zná, půjde do toho. Ten motor 1,5 není špatný, dá se s tím bezproblémově a bezporuchově jezdit, i docela ostře. Nesouhlasím s názorem toho tragéda, co tady dělal chytráka... ale dloulitr (diesel) už táhne vážně dobře.... a spotřebu má stejnou, v některých režimech malinko nižší než ta "patnáctka". Koupit Lagunu III? Ano, pokud se vám to auto líbí... a po technické stránce vás nezklame.
reagować
free78
ilość wystąpień300
data registracji19.09.2008
Wtorek 20.05.2014 09:25, RE: Co to psalo za blba ?
Jumbik napisał:
Co to psalo za blázna ... ? Laguna III je o pár kroků před svou konkurencí i co se týče spolehlivosti ... To auto se velmi povedlo ale bohužel má pokaženou pověst díky svému předchůdci ... :) Nemalý šok zažije ten kdo si sedne z Laguny třeba do Passata ... :) a 3.0 DCi byl motor od Saabu ... Pane odborníku :)


3.0DCi nebyl motor od Saabu. 3.0DCi byl nejprve brán od ISUZU a protože ho odebírali i jiní, nalezneme ten stejný motor nejen v RENAULTu, ale i v OPELu a SAABu. Od určitého ročníku používal RENAULT svůj motor, který je rovněž označen 3.0DCi (ale má jiný výkon).
Jakýkoliv vůz s tím původním 3.0DCi od ISUZU bych nedoručil ani největšímu nepříteli, dost možná ani kdyby to auto bylo zadarmo. Měli jsme jej v Renaultu Espace a ten motor vyžadoval péči v objemu desítek tisíc až 100tis.Kč každý jednotlivý rok.
reagować
striska
ilość wystąpień2
data registracji10.08.2014
Niedziela 10.08.2014 13:10, Autor článku nemá absolutně žádnou zkušenost
Po přečtení článku jsem usoudil, že autor je naprostý amatér, který absolutně nemá objektivní informace o tomto voze (natož nějaké vlastní zkušenosti). S takovým diletantismem jsem se již dlouho nesetkal
reagować
petrstrof
ilość wystąpień1
data registracji12.06.2008
Cztwartek 04.12.2014 08:59, Laguna 1.5 dci
Souhlasím s názorem, že autor článku je naprostý amatér a zajímalo by mne kde vzal zkušenosti s vozem Renault Laguna III. Vlastníme vůz Renault Laguna III 1.5 dci 81kw r.v. 2008, vozidlo máme od 7000 km dnešního dne máme najeto cca 154000 km a na vozidle jsme vyměnili pouze jednu žárovku ve světle. Máme původní kotouče, nic nikde nevrže auto prostě funguje na jedničku. Navíc si myslím, že pro normální ježdění je motor 1.5 dci plně dostačující a určitě nemůžu říci, že by byla Laguna s tímto motorem brzdou provozu
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 04.12.2014 09:26, RE: Laguna 1.5 dci
petrstrof napisał:
Souhlasím s názorem, že autor článku je naprostý amatér a zajímalo by mne kde vzal zkušenosti s vozem Renault Laguna III. Vlastníme vůz Renault Laguna III 1.5 dci 81kw r.v. 2008, vozidlo máme od 7000 km dnešního dne máme najeto cca 154000 km a na vozidle jsme vyměnili pouze jednu žárovku ve světle. Máme původní kotouče, nic nikde nevrže auto prostě funguje na jedničku. Navíc si myslím, že pro normální ježdění je motor 1.5 dci plně dostačující a určitě nemůžu říci, že by byla Laguna s tímto motorem brzdou provozu


Hele, není to ten motor, kde se doporučuje vyměnit ojniční ložiska?
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 04.12.2014 10:20, RE: Laguna 1.5 dci
David V napisał:
petrstrof napisał:
Souhlasím s názorem, že autor článku je naprostý amatér a zajímalo by mne kde vzal zkušenosti s vozem Renault Laguna III. Vlastníme vůz Renault Laguna III 1.5 dci 81kw r.v. 2008, vozidlo máme od 7000 km dnešního dne máme najeto cca 154000 km a na vozidle jsme vyměnili pouze jednu žárovku ve světle. Máme původní kotouče, nic nikde nevrže auto prostě funguje na jedničku. Navíc si myslím, že pro normální ježdění je motor 1.5 dci plně dostačující a určitě nemůžu říci, že by byla Laguna s tímto motorem brzdou provozu
Hele, není to ten motor, kde se doporučuje vyměnit ojniční ložiska?


Je to on. Ojniční ložiska jsou slabinou 1,5 i 2,0 DCi. Nicméně jak jsem psal výše - je to problém předvídatelný (preventivní výměna mezi 150-200 tisíci km ) a relativně levně řešitelný (na meganu mě výměna stála v autorizovaném servisu 8000,- včetně práce). Jiné problémy tyto motory nemají.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 04.12.2014 14:55, RE: Laguna 1.5 dci
Pavlik napisał:
David V napisał:
petrstrof napisał:
Souhlasím s názorem, že autor článku je naprostý amatér a zajímalo by mne kde vzal zkušenosti s vozem Renault Laguna III. Vlastníme vůz Renault Laguna III 1.5 dci 81kw r.v. 2008, vozidlo máme od 7000 km dnešního dne máme najeto cca 154000 km a na vozidle jsme vyměnili pouze jednu žárovku ve světle. Máme původní kotouče, nic nikde nevrže auto prostě funguje na jedničku. Navíc si myslím, že pro normální ježdění je motor 1.5 dci plně dostačující a určitě nemůžu říci, že by byla Laguna s tímto motorem brzdou provozu
Hele, není to ten motor, kde se doporučuje vyměnit ojniční ložiska?
Je to on. Ojniční ložiska jsou slabinou 1,5 i 2,0 DCi. Nicméně jak jsem psal výše - je to problém předvídatelný (preventivní výměna mezi 150-200 tisíci km ) a relativně levně řešitelný (na meganu mě výměna stála v autorizovaném servisu 8000,- včetně práce). Jiné problémy tyto motory nemají.


Pravda. Já tu diskusi celou nečet, za což se dodatečně omlouvám.
reagować
jaroslav.ruzicka2FB
ilość wystąpień1
data registracji24.12.2014
Środa 24.12.2014 11:21, 1.5 dci bez problémové
Cooooooooooože, Že jiné problémy nemají, Docela lituji majitele co mají 1.5 dci a myslí si že je tento motor ok. Až po výměně rozvodů zjistíte další konstrukční problémy toho skvostu. Renaul to má už ve znaku
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.