0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Kangoo 1.5 DCi

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.10.2006 00:25, Olej
Jestli budete dodržovat servisní intervaly u oleje po 30 000 km, začněte pomalu šetřit na nové turbo. Když zkrátíte výměnu na 10 000 km a použijete slušnou polosyntetiku, tak v součtu rozhodně ušetříte. Jinak musím říci, že dlouhodobou spotřebu má můj kolega okolo 5,5 - 6l takže rozhodně úsporný motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.10.2006 06:32, RE: Olej
Aleš napisał:
Jestli budete dodržovat servisní intervaly u oleje po 30 000 km, začněte pomalu šetřit na nové turbo. Když zkrátíte výměnu na 10 000 km a použijete slušnou polosyntetiku, tak v součtu rozhodně ušetříte. Jinak musím říci, že dlouhodobou spotřebu má můj kolega okolo 5,5 - 6l takže rozhodně úsporný motor.
S olejem a jeho vymenou souhlasim!30t km je moc!
Nejpozdeji pri 15t km,ale jak pise kolega,nejlepsi je po 10t km a nebo kazdy novy rok po zime!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.10.2006 10:53, RE: Olej
Zigi napisał:
S olejem a jeho vymenou souhlasim!30t km je moc!
Nejpozdeji pri 15t km,ale jak pise kolega,nejlepsi je po 10t km a nebo kazdy novy rok po zime!
Snad radši před zimou, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.10.2006 13:54, RE: Olej
Pepe napisał:
Snad radši před zimou, ne?
Ja menim vzdy po zime))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.10.2006 11:04, RE: Olej
Zigi napisał:
Ja menim vzdy po zime))
Já před zimou, to je fůra práce takže někdy i peněz. Aut provozuju několik, takže je to docela randál. Mít jedno, tak olej měním před i po zimě ))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.10.2006 12:50, olej po 30 000km
boze jak muzou byt nektery vyrobci aut tak debilni a doporucovat vymenu oleju po 30 000km, odbornici... :o(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.10.2006 14:30, pohodlné sedačky?!
Když jsem tady viděl recenzi na Kangoo, tak jsem se těšil na nářek uživatele a ono nic. Asi mám teda divný záda, ale já byl tímto vozem nucen jezdit cca měsíc a málem jsem do odstonal, už jsem přemýšlel, že ho někde odřu abych nemusel víc trpět. Horší sedák jsem ještě nazažil! Jinak já měl Kangoo od novoty, za měsíc jsem s ním najel 5.000 km a vrzalo to už po cestě z prodejny. Motor 1.5 Dci taky není žádný zázrak, prostě renault. Šrot od výroby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.10.2006 14:45, RE: pohodlné sedačky?!
Martin napisał:
Když jsem tady viděl recenzi na Kangoo, tak jsem se těšil na nářek uživatele a ono nic. Asi mám teda divný záda, ale já byl tímto vozem nucen jezdit cca měsíc a málem jsem do odstonal, už jsem přemýšlel, že ho někde odřu abych nemusel víc trpět. Horší sedák jsem ještě nazažil! Jinak já měl Kangoo od novoty, za měsíc jsem s ním najel 5.000 km a vrzalo to už po cestě z prodejny. Motor 1.5 Dci taky není žádný zázrak, prostě renault. Šrot od výroby.
Všeobecně auta tohoto typu podporuji díky jejich relativní jednoduchosti, robusnosti a vyššímu posedu. Neznám současnou kvalitu Kangoo, ale měl jsem tu čest jezdit v roce tuším 2000 tímto novým vozem, tehdy 1,9D. Jediným horším vozem, kterým jsem do té doby jel byla snad AVIA. Motor neměl výkon, to ještě pochopím (ani mé současné Berlingo nemá výkon o moc vyšší), ale díky spé jednoduchosti všude okolo jen plech (byla to osobní celkem slušně vybavená verze), všude to vrzalo, rezonovalo, drnčelo, po 30.000 km byl motor jako olejnička - teklo to snad všude a nechával louže, pak se objevily vůle v řízení, záhy odešli přepínače nebo nebylo možno auto nastartovat, což vzhledem k nejbližšímu servisu 35km nebylo zrovna nejlepší, při 120 na dálnici nebylo v kabině možno poslouchat rádio ani se bavit - proto to přirovnání s Avií, sedačky nic moc. Užitná hodnota auta byla výborná, skvělé byly i dvoje boční šoupačky, vlezlo tam skoro všechno. Na popojíždění dobré auto, na delší trasy za trest. Na stavu auta se určitě projevilostřídání řidičů, ale to bych pochopil při delším proběhu km. Když jsem se rozhodoval soukromě, jednoznačně jsem Renault zavrhnul. Doufám, že jsou ty vozy dnes již lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.10.2006 08:34, RE: Olej
Aleš napisał:
Jestli budete dodržovat servisní intervaly u oleje po 30 000 km, začněte pomalu šetřit na nové turbo. Když zkrátíte výměnu na 10 000 km a použijete slušnou polosyntetiku, tak v součtu rozhodně ušetříte. Jinak musím říci, že dlouhodobou spotřebu má můj kolega okolo 5,5 - 6l takže rozhodně úsporný motor.
Těch 30 tisíc km na oleji jsem uváděl jenom jako údaj z návodu výrobce, určitě zavádějící - osobně považuji 15 000 za maximum, tím spíše pro vznětový motor, výměnu1 x ročně vidím též jako optimum. Ostatně toto jsem aplikoval i u všech mých předchozích vozů. Jinak díky za názory!
P.S.: Ta sedadla mi skutečně vyhovují.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.11.2006 23:09, RE: pohodlné sedačky?!
anonym napisał:
Všeobecně auta tohoto typu podporuji díky jejich relativní jednoduchosti, robusnosti a vyššímu posedu. Neznám současnou kvalitu Kangoo, ale měl jsem tu čest jezdit v roce tuším 2000 tímto novým vozem, tehdy 1,9D. Jediným horším vozem, kterým jsem do té doby jel byla snad AVIA. Motor neměl výkon, to ještě pochopím (ani mé současné Berlingo nemá výkon o moc vyšší), ale díky spé jednoduchosti všude okolo jen plech (byla to osobní celkem slušně vybavená verze), všude to vrzalo, rezonovalo, drnčelo,...
Tak teď nevím,sháním něco takovýho,ale teď nevím.Mam Otavii 1.9 TDi 81 kW r.v.1999 a chtěl jsem koupit Kangoo 1.9 Dti 59 kW r.v. 2002. potřebuji rodinný auto skloubit s podnikáním. Už fakt nevím, co vybrat.jakou značku, jakej typ. proběhlo mi v hlavě snad uplně všechno od dodávek přes velkoprostorový vozy až kdo ví kam. chcci jen ať to jezdí trochu svižneji a něco naložím. poraď te prosím! díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.11.2006 17:22, RE: Olej
autor recenze napisał:
Těch 30 tisíc km na oleji jsem uváděl jenom jako údaj z návodu výrobce, určitě zavádějící - osobně považuji 15 000 za maximum, tím spíše pro vznětový motor, výměnu1 x ročně vidím též jako optimum. Ostatně toto jsem aplikoval i u všech mých předchozích vozů. Jinak díky za názory!
P.S.: Ta sedadla mi skutečně vyhovují.
Máme podobné Kangoo, r.v. 2002, 48 kW verziu, kupovaný nový, olej menený prvý krát po 3000 km a potom podľa doporučenia výrobcu: tj. 30, 60 a 120 t. km. Najazdené zatiaľ asi 140 t. km bez vážnejších problémov, dlhodobá spotreba 4,9 l/100 km, pružný motor, max. rýchlosť tachometrových 160. Tažko štartuje - keď je zahriaty motor a auto stálo cca 10 min - 1 hod. Po dlhšom státí alebo pri studenom motore - ráno - štartuje OK. V čom by mohol byť problém?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.10.2007 13:34, RE: Olej
yoe napisał:
Máme podobné Kangoo, r.v. 2002, 48 kW verziu, kupovaný nový, olej menený prvý krát po 3000 km a potom podľa doporučenia výrobcu: tj. 30, 60 a 120 t. km. Najazdené zatiaľ asi 140 t. km bez vážnejších problémov, dlhodobá spotreba 4,9 l/100 km, pružný motor, max. rýchlosť tachometrových 160. Tažko štartuje - keď je zahriaty motor a auto stálo cca 10 min - 1 hod. Po dlhšom státí alebo pri studenom motore - ráno - štartuje OK. V čom by mohol byť problém?
problém viedím v té výměně oleja...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.12.2010 20:05, RE: pohodlné sedačky?!
kodous napisał:
Tak teď nevím,sháním něco takovýho,ale teď nevím.Mam Otavii 1.9 TDi 81 kW r.v.1999 a chtěl jsem koupit Kangoo 1.9 Dti 59 kW r.v. 2002. potřebuji rodinný auto skloubit s podnikáním. Už fakt nevím, co vybrat.jakou značku, jakej typ. proběhlo mi v hlavě snad uplně všechno od dodávek přes velkoprostorový vozy až kdo ví kam. chcci jen ať to jezdí trochu svižneji a něco naložím. poraď te prosím! díky
Já měl Mercedes V280 A - předchůdce Viana, ve verzi s benzínovým motorem 2.8l 128 kW, automatická převodovka, plná výbava včetně kůže. Úžasné auto pro rodinu i podnikání, skvělý motor, jen díky automatu vyšší spotřeba - kolem 11 litrů při svižnější jízdě - ale auto také bylo ročník 2000. Plánoval jsem dát plyn místo rezervy, akorát že žena nastoupila do práce a odmítala s takovým "náklaďákem" sama jezdit :D Jinak bych ho ještě měl ... Takovéto autíčko můžu doporučit, žena už má více zkušeností - teď jezdí se středně velkým SUV, takže si zvyká a já už koukám po Vianu nové generace s pohonem 4x4 :D
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.