0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Clio III – jaký je s benzínovou dvanáctistovkou?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 20.12.2013 08:31, Renault se snad poučil
Pověst Renaultu dost poničil Megane 2 a Laguna 2, hlavně kvůli problémům s elektronikou, a ledabylému zpracování (zažil jsem, kdy u zánovního Meganu v kterém jsme jeli s kamarádem nám na dálnici ulítl spoiler ze zadních dveří - naštěstí se nic nestalo + dalších x věcí). Stejně staré Clio se toho vyvarovalo, protože kde nic není ani smrt nebere. O Cliu 3 v benzínu jsem neslyšel nic špatného. Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.
reagować
lunaris
ilość wystąpień21
data registracji21.10.2013
Piątek 20.12.2013 09:13, fajn volba
Clio s touhle motorizací by mělo být teoreticky bezproblémové. Navíc má oproti podobně velkým autům delší rozvor, takže je tam víc místa a lepší jsou i jízdní vlastnosti. Nebál bych se toho.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 20.12.2013 09:24, RE: Renault se snad poučil
Paul napisał:
Pověst Renaultu dost poničil Megane 2 a Laguna 2, hlavně kvůli problémům s elektronikou, a ledabylému zpracování (zažil jsem, kdy u zánovního Meganu v kterém jsme jeli s kamarádem nám na dálnici ulítl spoiler ze zadních dveří - naštěstí se nic nestalo + dalších x věcí). Stejně staré Clio se toho vyvarovalo, protože kde nic není ani smrt nebere. O Cliu 3 v benzínu jsem neslyšel nic špatného. Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.


Tohle Clio je překvapivě dobré auto,kde se dílenské zpracování povedlo.Zmiňovaný motor 1,2 55 kw je sladěný s dobře poskládanou převodovkou a v Cliu překvapí dobrou dynamikou.Potěší i dobré odhlučnění.Podvozek patří k těm odolnějším a i jízdní vlastnosti nezklamou.Drobnou nevýhodou je že nelze samostatně měnit čepy ani silentbloky ramen přední nápravy.V druhovýrobě seženete oba silentbloky i spodní čep zvlášť,ale vzhledem k ceně originálu se nevyplatí je měnit jednotlivě.Ještě o něco rychleji koroduje výfuk,ale cena je opět příznivá.Pokud znáte historii daného vozu,tak bych vůbec neváhal.Ještě jsem chtěl napsat ,že s daným vozem se nechá v pohodě jezdit okolo 6 l na sto.
reagować
Philip
ilość wystąpień1
data registracji20.12.2013
Piątek 20.12.2013 10:03, spolehlivost renaultu clio III
dobry den,
tento vuz mam 3 roky s motorem 1149cm3 a vykonem 55 kW.
doposud zcela bezproblemovy. mohu doporucit, jen spotrebu mam 7.2 l.
je ovsem pravda, ze jezdim 50procent dalnice
zdravim Philip
reagować
roth21cz
ilość wystąpień12
data registracji06.02.2010
Niedziela 22.12.2013 17:16, RE: Renault se snad poučil
Paul napisał:
Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.


Teda já nevim jaké máte pohledy na výkon vozidla, ale máme tuhle Fiestu 1,25 doma a jestli se tam něco křížilo s motokárou tak drak to rozhodně nebyl )) pořád to má jen 55kw. Puma to je jinčí kafe ta má v sobě 1.7 skoro 100 kw.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Poniedziałek 23.12.2013 13:38, RE: Renault se snad poučil
roth21cz napisał:
Paul napisał:
Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.
Teda já nevim jaké máte pohledy na výkon vozidla, ale máme tuhle Fiestu 1,25 doma a jestli se tam něco křížilo s motokárou tak drak to rozhodně nebyl )) pořád to má jen 55kw. Puma to je jinčí kafe ta má v sobě 1.7 skoro 100 kw.


Tou motokárou jsem myslel jízdní vlastnosti a chování na přidání plynu a brzdy. Výkon sice není nic moc, ale vzhledem k nízké váze a točivosti motoru se s tím dá jezdit pěkně a v příměstském provozu dokáže zatopit i výrazně silnějším autům. O okresce nemluvě, tam je to hlavně o řidiči.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Środa 25.12.2013 10:09, RE: Renault se snad poučil
Paul napisał:
roth21cz napisał:
Paul napisał:
Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.
Teda já nevim jaké máte pohledy na výkon vozidla, ale máme tuhle Fiestu 1,25 doma a jestli se tam něco křížilo s motokárou tak drak to rozhodně nebyl )) pořád to má jen 55kw. Puma to je jinčí kafe ta má v sobě 1.7 skoro 100 kw.
Tou motokárou jsem myslel jízdní vlastnosti a chování na přidání plynu a brzdy. Výkon sice není nic moc, ale vzhledem k nízké váze a točivosti motoru se s tím dá jezdit pěkně a v příměstském provozu dokáže zatopit i výrazně silnějším autům. O okresce nemluvě, tam je to hlavně o řidiči.


Chování na přidání plynu - u výkonu 55 kw dost úsměvná premisa. O tom, jak auto dokáže "zatopit" někomu jinému rozhoduje vždy řidič a (především u takto "výkonných" aut) jeho ochota riskovat, ničit si auto a ohrožovat ostatní.

K dotazu: Clio III s tímto motorem jsem měl půjčené cca týden a rozhodně to není spatné auto. Motor 1,2 55kw mám v modusu a i v něm (těžší auto s horší aerodynamikou) jezdí dlouhodobě za 5,6 litru v režimu "přískoky po blízkém okolí". Výkon je dostatečný pro rychlosti do 100km/h. Za sebe mohu tuto volbu doporučit. Jen je nevhodný na dálnice, jede na vysoké otáčky, začíná hlučet a bere okolo 7 litrů.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.