michalst napisał:
Tak toto mi nedá abych nereagoval, máme toto Clio ve firmě, akorát 1.2 16v 55kw a je předělané na LPG. Vzhledově auto nevypadá nejhůř(líp než Fabia combi), ale ta kvalita, no prostě Renault. V 60 000km byla generálka motoru, ale to bych přisoudil tomu plynu. V 68 000km byl repas alternátoru, což už s plynem nemá nic společného. Ve vnitř auto vypadá opravdu jak plasťák, všude samej tvrdej plast, už zhruba od 20 000km nesvítí středový panel a rozvítí se pouze po nejdříve lehkém poklepání, teď už p...
Toto mi shodou okolnosti posilal kamos (co Tipcars necte a o auta se nijak moc nezajima): <br>
<br>
Jinak to vypada, ze Renaulta asi fakt radeji ne. Zrovna nedavno zhasl na
D1 brachovi moji manzelky. Vyskocila ojnice a znicila blok motoru. Pry
bud prodat za cca 70 tKc nebo si to nechat opravit ve znack. servisu
(cena strasna)... Sehnal ale nekoho, kdo mu to poresi za 40 tKc, ale i
tak...
Byl to Renault Escape a tusim, ze o 2 roky mladsi nez moje Mondeo.
Koupil to od znameho, ktery s tim jezdil cca rok a ktery si to predtim
dovezl z Nemecka (tusim krapet ojete). No, cca 2-3 roky s tim byl v
pohode. Kazdopadne takhle me Octavia nevypekla a to byl r.v. 1997.
Kazdopadne to uz je treti clovek, ktereho znam osobne a ktery ma (resp.
mel) Renaulta a ten se mu vysypal. Jeden byl kolega z GE (jeste z dob,
kdy jsem v GE zacinal) a tomu se to vysypalo nekde ve Francii
a co
vim, tak za pul roku kupoval jine auto, druhy je spoluzak, co bydli cca
3 km od tebe - jeho pritelkyne mela Lagunu a pry se jim to take nejak vysypalo a ted uz nekolik let jezdi ve Felde.