anonym napisał:
No ty jsi ale kun!! to je realita corsa je ve spolehlivosti pred cliem, fabii atd. Autor to auto nikdy nemel a jen kopiruje sracky!! To je divne treba ze ja rozvody jeste nemenil. Kdyby autor tohodle clanku s tim autem najel aspon 30tis tak by mohl učinit názor ale takhle!! Ja mam Opel Corsu 1.2 16V a je lepsi nez clio, kdo se vyzná tak ti to potvrdi, hold kazde auto ma chybu i corsa, ale on napsal nebrat, přičemž je lepši než punto a clio!! A at si vlastně kazdy říka co chce já vím jaký je real...
Nepoužili jste jediný argument k vyvrácení objektivních konstrukčních nedostatků. Zdržte se osobních urážek. Tabulky spolehlivosti dle TUV, často papouškované v českých médiích, jen hondotí, jak auto dopadá u STK. Tam je jim jedno, že chrastí rozvodový řetěz. A také auto, které nejede, k STK nedorazí. Ano, tam corsa může dopadnout dobře. Já vycházím z interních informací o záručních opravách a opakujících se problémech jenž musely být řešeny samotnou značkou, které jsou mi dostupné jako jedinému novináři v ČR. A které u vozu po záruce platí zákazník, takže ho bolí více, než netěsný výfuk (nejčastější výhrada TUV). Že zrovna Vy jste najel s corsou kilometry, co já najezdím za půl roku, a nic s ní neměl, mne sice těší a přeji Vám to, ale v případě corsy sleduji tisícovky aut a z těch zprůměrováno vyplývá něco jiného. Dělám jen svou práci jak nejlépe umím. A upřímně se směji tomu, že corsa stačí na BMW. To ani výrobce nezamýšlel, dokonce o tom ani nesnil. Je to jako když se polodementní chlapeček ve školce (dnes úspěšný hokejista) svojí již tehdy značnou silou zastával trabanta svého tatínka. I kluci, co jejich rodiče měli Tatru 613 či Ford Sierra, museli držet hubu, jinak by přes ní dostali. I když zejména u toho anonymního pisatele pochybuji, že zde bude fyzický fond na jeho straně, bylo by zajímavé ho potkat.