0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Avantime - pro ojetinu musíte za hranice

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 01.01.2016 17:24, 2,0T
Zajímavé auto, ceny jsou na minimu a jednou to bude cenný klasik. Pro běžné ježdění je ho už škoda a mohl by se prodražit (karosářské ND), ale pro víkendové projížďky skvělá volba. Motor bych bral 2,0 turbo, je tichý, pružný, spolehlivý a výměna rozvodů je výrazně levnější a jednodušší než u V6. Klidně bych šel do automatu, k autu se hodí.
reagować
petrpintam
ilość wystąpień1
data registracji02.04.2018
Wtorek 03.04.2018 00:12, Několik drobností k článku
Tak za prvé - Renaultů Avantime se vyrobilo necelých 8500 kusů, nikoli 10 000. To by si měl autor zjistit předem, je to na internetu sakra bez problémů dostupné...

A za druhé - fakt, že je povozek stejný s Espacem je obrovský mýtus. Pozor na to!!! Zdaleka všechno není stejné. Můj švagr s tím má velmi bohaté zkušenosti
Ani např. ramena, ani pružiny, ani čepy, ani poloosy apod. Jen motor dCi...

Podle mě je nejlepší volba šestiválec 3.0
Turbu bych úplně nevěřil (byť servis má opravdu levnější, ale zase kdo si takové auto kupuje kvůli ušetření na servisu - to se kupuje kvůli zážitku) a Diesel je průšvih, jak praví článek velmi pravdivě.
3.0 je držák, jede krásně (byť s vyšší spotřebou, ale to je zase o tom - kdo kupuje takové auto kvůli spotřebě)...

Tak jen pro upřesnění


Jirka, Renault Car Club v Autoklubu ČR
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.