0
powrót
 

diskuze k tématu: Průzkum: Kdo zastaví nejdříve?

kategorie zaszeregowania tematu:
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 11.09.2015 12:12, Ad motorka
Četl jsem nějaký odborný článek na téma brzdění, kde psali, že opravdu zkušený motocyklista dokáže brzdit se stejným zpomalením, jako dosahuje automobil. Ty hodnoty nejvyšších zpomalení se pohybovaly kolem 10 m/s2, což odpovídá výsledkům v článku.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Piątek 11.09.2015 16:44, ..
co se týká rozdílu auta motorky, je to tak, že 4 kola vždycky budou brzdit lépe než 2.
Ale, když má člověk na moto dobrý obutí a brzdy, zvlášť ve předu a je zkušenej, tak se dá podle mne s motorkou na rovným úseku zastavit i rychlejc než s autem. Má to ale dvě důležitý podmínky. Jsou to:
1) okolní podmínky, vlhkost, prašnost, kvalita asfaltu atd... u motorky jsou zhoršený podmínky o dost víc znát
2) řidič musí brzdit na hraně - to dost motorkářů nedává - tj. bejt "trochu magor" a v tu chvíli nezazmatkovat.
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Piątek 18.09.2015 17:11, RE: Ad motorka
David V napisał:
Četl jsem nějaký odborný článek na téma brzdění, kde psali, že opravdu zkušený motocyklista dokáže brzdit se stejným zpomalením, jako dosahuje automobil. Ty hodnoty nejvyšších zpomalení se pohybovaly kolem 10 m/s2, což odpovídá výsledkům v článku.


opravdu zkušený motocyklista, který je připravený brzdit a zná dobře asfalt, na kterém brzdit bude. v praxi málokdo s motorkou při prímé jízdě na suchu, v místě, které nemá mnohokrát prochozeno/projeto brzdí s vyššími hodnotami než 8 m/s2

reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Piątek 18.09.2015 17:16, RE: ..
Zvirak napisał:
co se týká rozdílu auta motorky, je to tak, že 4 kola vždycky budou brzdit lépe než 2.Ale, když má člověk na moto dobrý obutí a brzdy, zvlášť ve předu a je zkušenej, tak se dá podle mne s motorkou na rovným úseku zastavit i rychlejc než s autem. Má to ale dvě důležitý podmínky. Jsou to:1) okolní podmínky, vlhkost, prašnost, kvalita asfaltu atd... u motorky jsou zhoršený podmínky o dost víc znát 2) řidič musí brzdit na hraně - to dost motorkářů nedává - tj. bejt "trochu magor" a v tu chvíli nezazmatkovat.


někdo typu sršeň, lisý, abrahám...patrně zastaví na stejné dráze jako jakýkoli jouda s golfem. na suchém asfaltu rovně :)

reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.