Šakal napisał:
A asi by to bylo nejlepší! Dokud se něco zásadního nestane, tak se v té naší podělané republice nedočkáme kvalitních služeb značkových servisů. Kdysi jsem pracoval ve firmě, která měla Fordy a jezdila je servisovat do Německa. Docela zajímavá zkušenost vidět, jak se chovají k zákazníkovi tam a pak to porovnat s tím, co se děje u nás! Ještě že nemám na na nové auto a nemusím to servisovat ve značkovém servisu
Věřím, že jsi technicky zdatný, takže by si s Tebou v autorizovaném servise zadek nevytřeli. Řek bych, že většinou oškubou nějakou neznalou labuť na nějaké banální závadě, jako například mně chtěli řešit prasklou prachovku na brzdovém třmenu celým repasem třmenu za 6500,- Prachovka stála 300,- a práce mi trvala 2 hodiny. Ještě by se do 1000,- dal koupit nový pístek se sadou těsnění a teprve potom je potřeba repase. Zase na druhou stranu, když jsem jim přesně řekl, co chci udělat, tak mi řekli za kolik to bude, pak to platilo a s kvalitou jsem problém neměl. Ale, jak jsem psal, nejhorší je nechat je řešit problémy, na které v průběhu opravy narazí, to se potom penízky hezky rozkutálí.